Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל הדרכים לקבלת פטור מהיר מהצבא

כל הדרכים לקבלת פטור מהיר מהצבא
קרדיט canva

השירות הצבאי בישראל הוא בו זמנית גם זכות וגם חובה. צעירים וצעירות שיודעים לנצל נכון את השירות הצבאי מצליחים לרכוש מקצוע לחיים. על אף הרצון לתרום ולשרת את המדינה, קיימים מקרים בהם אין אפשרות להמשיך בשירות. פטור משירות צבאי ניתן מסיבות רפואיות, משפחתיות, טעמי דת. אם אתם מבקשים לבחון אפשרות לקבלת פטור מהצבא כדאי לפנות תחילה אל עורך דין צבאי. ניסיונות שלכם לקדם שחרור מהצבא ללא הכוונה של עורך דין עלולים להסתיים בהחמרת המצב.

איך מקבלים פטור מהצבא מטעמי דת?

הגשת בקשה לקבלת פטור משירות צבאי אפשרית במצבים בהם השירות בצבא מנוגד לערכי הדת או לאידיאולוגיה של החייל. על החיים להגיש בקשת פטור בכתב עם פירוט של הנסיבות. השלב הבא לאחר שליחת המכתב יהיה דרישה לחתימה על תצהיר ועמידה מול וועדה. הצבא אינו ממהר לקבוע פטור משירות מטעמי דתי, כדאי להתייעץ עם עורך דין צבאי על מנת לבנות תכנית פעולה.

פטור מגיוס לאחר חתונה

החוק בישראל קובע פטור משירות צבאי לנשים נשואות. חיילת שנישאה במהלך שירותה הצבאית רשאית לקבל פטור מהיר מהמשך השירות. נישואין טרם הגיוס יובילו לקבלת פטור מגיוס. שימו לב, גברים נשואים אינם זכאים לקבלת פטור משירות צבאי. במקרה של הריון, אישה הרה או אישה לאחר לידה מקבלת פטור מהיר משירות צבאי. במהלך ההיריון ולאחר הלידה האב אינו מקבל פטור משירות בצבא. בפנייה אל משרד ת"ש ניתן יהיה לקבל מידע אודות זכויות של אבות לילדים שמשרתים שירותי צבאי סדיר.

שחרור מהצבא מסיבות כלכליות

מקרים בהם המצב הכלכלי של משפחת החייל מחייב נוכחות שלו בבית למטרת פרנסה, החוק מאפשר הגשת בקשת פטור. נדגיש שפטור משירות בצבע מסיבות כלכליות ניתן במקרים קיצוניים. אם אתם מעוניינים בהגשת בקשה לפטור מטעמים כלכליים התייעצות עם עורך דין מומחה דין צבאי מגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה. הזכות לקבלת פטור משירות מטעמים כלכליים קיימת גם לגברים וגם לנשים.

איך מתחילים תהליך קבלת פטור משירות?

פעמים רבות הצורך לקבל פטור משירות נוצר בנסיבות קשות בהן החייל מתמודד עם בעיות פיזיות או נפשיות, מצב משפחתי מורכב, קשיים כלכליים ועוד. פנייה אל משרד עורכי דין ריקי ישי היא הצעד הראשון לקראת קבלת הפטור המיוחל. משרד עורכי דין ריקי ישי מתמחה במשפט צבאי, הצוות המקצועי מלווה חיילים ומועמדים לגיוס בדרך לקבלת פטור מהיר תוך שמירה על חיסיון מלא. אפשר וכדאי לפעול לקבלת פטור מבלי לפגוע באפשרויות תעסוקה עתידיות.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
החוויה שבני ובנות מצווה לא מוכנים לוותר עליה
אירוע של בת מצווה לא יכול להיות פחות מאירוע שלא...
המשמעות והיתרונות מאחורי הוצאת רישיון קבלנים
הוצאת רישיון קבלן היא דבר שרוב הקבלנים שוקלים. למעשה, גם...
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...