Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד ניתן למשוך כמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים? קידום אתרים- הבחירה הנכונה

כיצד ניתן למשוך כמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים? קידום אתרים- הבחירה הנכונה

הלימה בין שורת חיפוש למילות מפתח. הכיצד? בכל דקה ברחבי העולם קיימים מיליוני גולשים ברשת האינטרנט. כל אחד מהם הקליד מילות חיפוש רלוונטיות עבורו בהתאם לצרכיו האישיים ולדרישות שהוא זקוק למלא באותו רגע נתון. כאשר הגולש הממוצע מקליד את מילות המפתח- מילות החיפוש שלו, הוא כלל לא מודע לתהליך המשמעותי והמורכב מאוד שמצוי בלבת "מוח" המחשב באותה עת. תהליך זה הוא למעשה התאמה של מנוע החיפוש ( לרוב גוגל- הנבחר כמנוע החיפוש הפופולרי ביותר על ידי מרבית הגולשים) בין שני מרכיבים- הראשון שורת החיפוש של אותו גולש- על פי מילות קוד, מילות חיפוש ייחודיות שבהן הוא השתמש והאתר הוא האתר הרלוונטי שמצוי באינטרנט ועשוי להתאים באופן המיטבי ביותר. אלא שברור לכול, כי לכל ביטוי חיפוש קיימים אתרים רבים ( לעתים במספרים עצומים) של תוצאות חיפוש. ברור גם, שככל שמילות החיפוש מדויקות יותר- הרי שתוצאות החיפוש יהיו מן הסתם רלוונטיות יותר- הסקירה הממוחשבת של מנועי החיפוש מגולמת ביכולת על אנושית של המוח של המחשב העולמי.

כיצד ניתן למשוך כמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים? קידום אתרים- הבחירה הנכונה

אלא שפה בדיוק מצוי היתרון שח מנועי החיפוש, אבל גם החיסרון שלהם- לכל שורת חיפוש קיימת, כאמור, יופיעו מן הסתם מספר רב של תוצאות חיפוש על פי רשימה הולכת ויורדת.

רשימת התוצאות מתגלגלת פעמים רבות על פני מספר רב של עמודים. מה עושה לרוב הגולש הממוצע? נכון. נכנס אך ורק לאתרים המצויים במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש ומתעניין בהם. כלומר- ככל שהאתר ממוקם במיקום אטרקטיבי יותר ברשימה, כך הוא מקבל באופן אוטומטי שדרוג אדיר לנפח הכניסה של המתעניינים בו ובוודאי הוא נחשב פופולרי במיוחד עבור לקוחות פוטנציאלים. אין צורך לומר- שהרווחים הגלומים בכל עסק אינטרנטי המתקיים על בסיס מובהק של עסקאות או ליין- טמונים באופן ישיר במספר הגולשים שיתעניינו בו ושיהוו עבורו רוכשים עתידיים. כלומר- המשימה החשובה ביותר של כל עסק אינטרנטי היא לא פחות מלהגיע בכל דרך לחלק העליון והמשמעותי של טבלת רשימת תוצאות החיפוש.

קידום אתרים- השיטה היעילה ביותר– אבל- מה לעשות ובראש הרשימה אין מקום לכולם? מה עושים כדי להידחף למקום רצוי ואטרקטיבי יותר? האם צריך להתייאש ולהרים ידיים? בשום אופן לא! לחלל הזה נכנס בדיוק איש קידום אתרים. מקדם האתרים אמור למלא את הצורך של האתר העסקי ולבצע שלל פעולות ושיטות עבודה מגוונות על מנת לבצע בסופו של דבר אופטימיזציה ולזכות במיקום האיכותי ביותר.

 

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...