כיצד משיגים חיוך מושלם

כיצד משיגים חיוך מושלם
קרדיט - Freepik

בעולם של היום, היופי והאסתטיקה הם חלק חשוב מהתרבות המודרנית. ניתוחים קוסמטיים ופרוצדורות רפואיות הם עניין שבשגרה לא רק עבור סלבריטאים, אלא גם עבור אנשים מן המניין. סטנדרט היופי הספציפי אמנם משתנה ממדינה למדינה, כמו שביפן למשל, כחלק מסטנדרט היופי המקומי ניתן לראות דוגמניות עם שיניים בולטות, אך הסטנדרט המערבי ממשיך להיות מוביל דעת קהל ברוב מדינות העולם. חלק מאותו הסטנדרט הוא סט של שיניים לבנות וישרות שנחשפות בחיוך – למרבה המזל, עם הטכנולוגיה הזמינה של היום, חיוך מושלם הוא בר השגה עבור רוב האנשים. שיטות נפוצות לתיקון החיוך הן יישור שיניים, בין אם באמצעות סמכים המודבקים על גבי השן או באמצעות קשתיות שקופות, ציפוי חרסינה, או ציפוי קומפוזיט.

מה ההבדל בין השיטות

מדובר בשלוש שיטות שונות לחלוטין שלרוב גם מטפלות בבעיות שונות. יישור השיניים הוא כמובן שיטה מאוד יעילה לתיקון בעיות אורתודנטיות שונות כמו בעיות מנשך, צמצום רווחים וכן, יישור ושינוי מיקום של השיניים על מנת ליצור קשת אחידה בחלל הפה. ציפוי חרסינה לעומת זאת, מאפשר דרך מהירה יותר לשיפור החיוך, אך לרוב אינו נועד כדרך לטפל בבעיות אורתודנטיות כמו תיקון המנשך. ציפוי החרסינה מאפשר לאלו ששורש השן שלהם תקין, אך השן עצמה שבורה, צהובה, מוכתמת או עקומה, לקבל חיוך חדש על ידי שיוף השן או חלקים ממנה והלבשה של ציפוי עליה למראה של שן חלקה וישרה. לבסוף, הקומפוזיט הוא חומר מרוכב אשר משתמשים בו בדרך כלל למילוי סתימות בשן והוא משמש כפתרון חסכוני לבעיות ספציפיות. ציפוי הקומפוזיט דומה לציפוי חרסינה, אך במקום שן חדשה לגמרי, הוא מהווה מעין השלמה לשן קיימת ולכן, הוא מתאים בעיקר למטופלים בעלי רווחים בשיניים, שיניים שבורות או קטנות מדי.

כיצד נדע לבחור את המרפאה המתאימה

בין אם אתם מעוניינים להשיג חיוך מושלם, פנים חלקות מקמטים או קו לסת מעוצב, כלל הברזל הוא, שבכל טיפול קוסמטי, אסתטי או רפואי שאתם מעוניינים לבצע, חשוב לוודא כי אתם בוחרים במרפאה מיומנת, בעלת רופאים עם רישיון וניסיון רב בתחום. בחירה במרפאה בעלת שם ומוניטין ידוע לא רק מבטיחה לכם תוצאות מעולות שיחזיקו לכם לאורך זמן, אלא גם טיפול בטוח עם כמה שפחות תופעות לוואי. עבור טיפולי שיניים מתקדמים פנו אל G MAGIC TOUCH – מרכז לרפואת הפה והאסתטיקה של ד"ר גלפרין, מרפאת מומחים בכרמיאל. במרפאה תמצאו את מיטב הרופאים, אשר מתעדכנים באופן תכוף בטכניקות החדשניות ביותר ובמכשור המתקדם ביותר. המרפאה מציעה גם סוגים שונים של פרוצדורות אסתטיות כמו הזרקת חומרי מילוי לקמטים ומיצוק העור, עיצוב אף ללא ניתוח, עיצוב שפתיים וכדומה, הנעשים במומחיות על ידי רופאים מורשים. מעוניינים לשמוע עוד? השאירו פרטים באתר האינטרנט של המרכז והצוות המסור יחזור אליכם בהקדם.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך נראה ביתן תערוכה שאי אפשר להתעלם ממנו?
אנשים שרוצים לקדם את העסקים שלהם בעולם בוחרים הרבה פעמים...
הפעלות יום הולדת שאפשר לעשות לבד
חוגגים יום הולדת לילד/ה? רגע לפני שאתם משלמים הון למפעילים...
איך עושים שיפוץ בבית?
אחד מהדברים שהכי מטרידים אנשים שרוצים לעשות שיפוץ בבית, זו...
מי שמבין אתגרים יכול לעזור לצלוח אותם
המסלול הרגיל והטבעי של החיים מזמן לנו לא פעם אתגרים...
בטיחות המטבח והכרת המערכות
במטבחים מוסדיים גדולים בהם הסיכון לשריפה גבוה משמעותית בשל תהליכי...
דרכים שונות לנהל הליך גירושין
כאשר בני זוג נשואים מגיעים לשלב ביחסים בו הם נדרשים...
יש דברים אותם אסור לדחות למועד מאוחר יותר
חכמים מאיתנו טבעו את המושג: סוף מעשה במחשבה תחילה. הכוונה...
מתנה שכל גבר ישמח לקבל
נשים רבות מוצאות את עצמן מחפשות מתנות לגברים מידי פעם....
מה חשוב לדעת על הפקת סרטון תדמית
בעלי עסקים רבים ניצבים בפני אתגר משותף: כיצד להרחיב את...
טיולים מאורגנים בארץ
הישראלים אוהבים מאד לטייל אבל לא תמיד זה קל ונוח...
דילוג לתוכן