Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יתרונות וחסרונות של כרטיס אשראי נטען

יתרונות וחסרונות של כרטיס אשראי נטען
מקור FREEPIK

כרטיס נטען הוא כרטיס חוץ בנקאי בדרך כלל שמאפשר לכם להשתמש בו כפי שהייתם משתמשים בכרטיס אשראי רגיל. באמצעות כרטיס כזה יש לכם שליטה מלאה על ההוצאות. את הכספים אתם מפקידים מראש וכך מוציאים אך ורק מה שהתכוונתם להוציא מלכתחילה. יתרונותיו של כרטיס כזה רבים. לפניכם הפירוט המלא

יתרונות וחסרונות של כרטיס אשראי נטען
מקור FREEPIK

ביטחון

כרטיס נטען משויך רק אליכם. אין לאף אחד אחר אפשרות להשתמש בו. כמובן שתמיד יש חשש לגניבה, וגם לאובדן. במקרה כזה תוכלו לחסום את הכרטיס בקלות על ידי מגוון של מוקדים שזמינים עבורכם 24 שעות ביממה. לא משנה אם אתם בארץ או בחו"ל, אתם יכולים לחסום את הכרטיס בקלות. בנוסף, כרטיס נטען לרוב לא משויך לחשבון בנק. וכיוון שכך, הביטחון של הכספים שלך אף גבוה יותר כיוון ואף אחד לא יכול לגשת לסכום הכסף שנמצא בחשבון הפרטי.

נקודה נוספת שכדאי לדבר עליה, היא ביטחון כלכלי. כרטיס נטען מאפשר לכם להגביל את השימוש שלכם בכספים. אתם מחליטים כמה להפקיד, וכמה להוציא. ואתם תמיד בשליטה. אין אפשרות להיכנס למינוס, כך שאתם לא יכולים להסתבך. אתם יכולים להשתמש בכרטיס לרכישות טלפוניות או אינטרנטיות בבטחה, וללא חשש. וגם אם המקרה הכי גרוע קרה ומישהו גנב והשתמש בכספים שלכם, באפשרותו להשתמש רק בכמות הכסף שמצויה בכרטיס. 

כל הנקודות הללו הופכות את הכרטיס למתאים מאוד לנסיעה לחו"ל. פעמים רבות בחיים אנו נתקלים במצב שבו אנחנו רוצים לטוס אבל מפחדים להסתובב עם סכומי מזומן גדולים, או שעמלות השימוש בכרטיס האשראי גבוהות לנו מדי. במקרים האלה כרטיס נטען מהווה פתרון יעיל מאוד. אתם יכולים להפקיד עליו, לרוב, גם שקל וגם מט"ח. ועל ידי כך לחסוך כספים רבים בעמלות, תוך כדי הביטחון שלא יכולים לגנוב מכם כספים. במידה וגנבו את הכרטיס התהליך לחסום אותו הינו פשוט וקל ביותר.

נוחות

כרטיסים נטענים הינם נוחים מאוד. אפשר להשתמש בהם בכל מקום. מה שחשוב לשים לב כשמדובר בכרטיס נטען הוא האם קיים לוגו של חברת אשראי גדולה עליו. במידה וכן, זאת אומרת שהכרטיס מכובד בכל בית עסק שמקבל את אותה חברת אשראי. נסביר, נניח שלכרטיס הנטען שלכם יש לוגו של "מאסטרקארד". כל בית עסק שמקבל "מאסטרקארד" יקבל את הכרטיס הנטען שלכם. לא משנה אם מדובר בחנות בקניון, או בסוכנות טיולים בחו"ל. \

בכרטיס נטען אפשר גם להשתמש בכספומט כדי למשוך כספים. בחו"ל ייתכן ומדובר בתוספת עמלה, וכדאי להיזהר משימוש בכספומט לא מוכר. אבל במידה ואין ברירה זו תמיד אפשרות קיימת. חשוב לזכור שאם הפקדתם לכרטיס הנטען שקלים, אם תרצו למשוך מט"ח יתווספו עמלות המרה. לכן כדאי להפקיד את הסכום במטבע המקומי במקום אליו אתם טסים. 

כמובן במידה ואתם בחו"ל ואתם זקוקים לכספים נוספים, יכולים להפקיד עבורכם כספים מהארץ.

זמינות

כרטיסים נטענים לרוב מתגאים בעשרות תחנות טעינה הפזורות ברחבי הארץ. במידה ואתם מעוניינים לרכוש כרטיס כזה עליכם לוודא שתחנת טעינה קיימת קרוב לביתכם. 

שליטה בהוצאות

כרטיס נטען מאפשר לכם שליטה בהוצאותיכם. רק אתם מחליטים על מה להוציא, וכמה. וכיוון ואתם גם אלה שמחליטים כמה כסף יהיה בכרטיס, ואין לכם אפשרות להיכנס למינוס, ההגנה היא מרבית. יש באפשרותכם את האופציה להפקיד לכרטיס סכום כסף בתחילת כל חודש ולדעת שאם סיימתם את סכום הכסף הזה, אתם צריכים להסתדר עם כמה שפחות עד להפקדה הבאה. כך תהיו תמיד בשליטה על הוצאותיכם. 

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...