Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יש מי שדואג לכם בכל מקום

יש מי שדואג לכם בכל מקום
קרדיט Canva

מצבים סיעודיים זמניים או קבועים אינן מצבים פשוטים. התלות במטפלים או בבני משפחה יעשו את כל מה שנדרש לכם במקומם מציבה לפעמים דילמה שאותה יכולים לפתור רק מטפלים פרטיים. לפעמים זה קורה דווקא כשנמצאים בבית חולים או במוסד רפואי כלשהו ועדיין לא יכולים למלא את התפקיד במשפחה. זה יכול להיות בגלל קוצר זמן וריבוי משימות וזה יכול להיות מסיבות אחרות שמונעות מקרובי משפחה לטפל במישהו שנמצא במצב פגיע ורגיש. במקרים כאלה חייבים למצוא מטפל פרטי משום שחייבים למצוא כוח עזר גם לסגל הקבוע שלא תמיד מצליח למצוא את הזמן להגיע לאותו קרוב שמאושפז שם כדי לטפל בו. השגחה פרטית בבית חולים היא השגחה של מטפלים ואחיות שנשכרים באופן פרטי מחברה שמתמחה בכך. ההתאמה נעשית על ידי החברה וכדאי מאוד למצוא את המטפל הנכון שיוכל ללוות את המאושפז גם כשהוא משתחרר לביתו וזקוק לפעמים להשגחה וסיוע גם שם. חברת אור בלב מעניקה שירותים כאלה של אחיות פרטיות ומטפלים למיניהם גם בבית וגם בבית החולים, למשך כמה שעות או סביב השעון במשמרות, לכל מי שזקוק לכך.

טיפול מסור גם בבית

טיפול באנשים שזקוקים להשגחה ולסיעוד גם בבית אפשרי על ידי מטפלים פרטיים שנשכרים מחברה כזאת ומלווים את המטופל בביתו וגם בחוץ. אנחנו מכירים בעיקר עובדים זרים שעושים זאת אבל למעשה, טיפול בקשישים יכול להיעשות גם על ידי ישראלים ויש לא מעט אנשים שעובדים בכך ומגיעים דרך חברות השמה פרטיות. טיפול בבית כולל לא רק דאגה של 24 שעות למי שזקוק לכך אלא גם טיפול בבעיות רפואיות ומעקב אחר מצב המטופל כדי שאפשר יהיה לעדכן את הצוות הרפואי ולהתאים לו טיפול שהוא מעבר לסיעודי. ההתאמה בין מטפלים כאלה לבין המטופלים נשענת גם על ניסיון מקצועי אולם בעיקר על כימיה ותקשורת טובות שנוצרות בין המטופל לבין המטפל, כדי שאפשר יהיה להיות בטוחים שהוא בידיים טובות.

טיפול וליווי גם בבית החולים

אם אתם זקוקים להשגחה רפואית גם בבית ולא רק במחלקה שבה טופלתם, תשמחו לדעת שאפשר למצוא אחות פרטית שמלווה אתכם בכל מקום ומשגיחה עליכם. אם אתם מטופלים בבית החולים ואתם יודעים שקשה לקבל את מלוא תשומת הלב בגלל עומס על הצוות הרפואי, אפשר לשכור אחות צמודה בבית חולים שמלווה אתכם ומקשרת ביניכם לבין הצוות הרפואי של בית החולים. חברת אור בלב מציעה לכם את שירותי האחיות הפרטיות המוסמכות שמנוסות בהשגחה בבית החולים ובבית על כל סוגי המטופלים שנזקקים לכך.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
החוויה שבני ובנות מצווה לא מוכנים לוותר עליה
אירוע של בת מצווה לא יכול להיות פחות מאירוע שלא...
המשמעות והיתרונות מאחורי הוצאת רישיון קבלנים
הוצאת רישיון קבלן היא דבר שרוב הקבלנים שוקלים. למעשה, גם...
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...