Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יוקרה מתחילה בעיצוב פנים נכון

יוקרה מתחילה בעיצוב פנים נכון
קרדיט:

אנחנו רואים אותם באתרי עיצוב פנים ובכתבות מהללות לסגנון היוקרתי והמרשים של עיצוב הפנים, וסביר להניח שלא מעט מאתנו מתאהבים בבתי יוקרה שכאלה, מעוצבים עד הפרט האחרון וללא שום ספק שאנחנו רואים את הדבר האמיתי. במקומות רבים בישראל אנחנו רואים כבר היום את השדרוג ברמת עיצוב הפנים של בתים רבים, ואין ספק שמכולם עיצוב פנים בתל אביב הוא המרשים ביותר בגלל התחכום שיש בו, אפילו כאשר מעצבים בפשטות יוקרתית. האיכות של עיצובי פנים כאלה ניכרים לפי היד והעין האופייניים של המעצבים שאחראיים להם וביניהם תמצאו שמות בולטים כמו שרון דדיה, מעצבת פנים ומתכננת מנוסה שמאחוריה תיק עבודות מרשים של בתי יוקרה ובתים פרטיים. הסגנון עושה את ההבדל וגם אם יש לבעלי הבתים שהזמינו את שירותיה טעם שונה, יש בכל זאת מאפיינים מסוימים שאינם משתנים והם אלה שמקנים את תו איכות העיצוב לבתים שהיא אחראית להם.

קרדיט:

החכמה בעיצוב היא האיפוק

בעיצוב פנים יש דרכים רבות לבטא סגנון וטעם אישי והסגנון שמבטא יוקרה ואקסקלוסיביות בלתי ניתנות לערעור הוא בדרך כלל מאופק, אלגנטי גם כאשר מדובר בסגנון מודרני. קלאסיקה נראית לעין מיד כאשר היא לא צועקת ולא רעשנית, אלא משאריה את הצופה בה מתפעל מהשילוב המעניין של מוטיבים שהם נוחים לעין ולא מתקיפים אותה. זהו חוק יסוד של עיצוב בתים פרטיים בסגנון יוקרתי וזה מה שנותן להם את האופי הייחודי שמרגישים מיד מהשילוב של צבעים, מרקמים, חומרים טובים, קווי מתאר נקיים אבל לא דלים, והרבה מאוד מחשבה על נוחות ועל תחושה ביתית גם בסגנון אורבני.

לבחור חומרים ושילובים

קל לזהות דירות יוקרה משום שלא מתפשרים בהם על חומרים ועל תכנון נכון של החללים, מבלי לוותר על שום פונקציה. הם מזוהים בדרך כלל בגלל האפקט המרשים שהם נושאים, כמו שיש, אבן טבעית, זכוכית מחוסמת, עץ טבעי מהוקצע ומלטוש, פרזול ועבודות מסגרות מהשורה הראשונה. לכל זה נוסף תכנון נכון של הפרופורציות והיחסים בין האלמנטים השונים שמונחים בדירה לא כדי לעשות רושם אלא משום שזה המקום הטבעי שלהם. החכמה בבחירת החומרים והעיצוב היא למצוא את התרגום הנכון לחלום שלכם על בית, כדי שתוכלו למצוא בו בכל פינה את העיצוב שמתאים לכך. אצל שירן דדיה עיצוב דירות יוקרה החלום הופך למציאות נגישה מאוד בדיוק בגלל היכולת שלה לתרגם זאת נכון.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...