Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יאיר רביבו ממצב עצמו כאחד מראשי הערים הצעירים, המוצלחים והמובילים במדינה

יאיר רביבו ממצב עצמו כאחד מראשי הערים הצעירים, המוצלחים והמובילים במדינה
עיריית לוד

יאיר רביבו זוכה בבחירות 2018 לאחד ההישגים הגדולים ביותר, מבין כל ראשי הערים בתולדותיה של לוד, לאחר שניצח ברוב מוחץ והכניס 6 מנדטים למועצת העיר.

יאיר רביבו ממצב עצמו כאחד מראשי הערים הצעירים והמוצלחים
עיריית לוד

בבחירה המחודשת ביאיר רביבו לראשות העיר, תושבי העיר נתנו בידו את המפתח להמשיך את המהפכה שתוביל את לוד להיות אחת הערים הטובות והחזקות במרכז הארץ.

רביבו הוא איש ערכי, ישר והגון, עם תודעת שליחות עמוקה, אשר בכל תפקידיו הציבוריים ובמשך שנים ארוכות, לא דבק בו רבב,  החל מתפקידו כיו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר-אילן, בהמשך כמנכ"ל עיריית ירוחם, מנכ"ל רשת המתנ"סים בלוד, מנכ"ל עיריית לוד ועד לתפקידו כראש העיר.

הוא שוחר אמת וצדק, זהיר, אחראי, ומקפיד על כללי המינהל התקין ועל כל חריגה קלה כבחמורה, לבל תקרה, נקי כפיים ונאמן לנורמות אתיות ראויות ביותר, פועל בשיקול דעת וללא משוא פנים בכל דבר ועניין.

מאז נבחר לראשות העיר ב-2013, הביא עמו סדר יום חדש בפוליטיקה המקומית וביסס את מעמדו בזירה הציבורית, כאדם ערכי, משכיל, ישר ומקצועי, בעל כישורי מנהיגות, ניסיון ויכולת חשיבה. חרף צניעותו ואישיותו הקורנת והלבבית, ניחן יאיר רביבו במרפקנות ובנחישות כמי שיודע להגדיר באופן ברור ומוחשי את מטרותיו, להכריע ולקבל החלטות קשות באומץ רב על אף הסיכון, ומעל לעל לשמש דוגמא אישית.

יכולתו של יאיר להיות קשוב לאנשים כמו גם יכולתו לאחד ולקרב לבבות בין כל גווני האוכלוסייה בעיר, היוו ככל הנראה את הסיבות העיקריות לאימון הרב לה זכה מצד תושבי לוד.

בחירתו של עו"ד יאיר רביבו ברוב עצום כבר ב-2013, הפיחה תקוות חדשות בלב תושבי העיר והחזירה את האמון של התושבים בעיר ובעירייה; רביבו זכה להערכה בקרב כל מגזרי האוכלוסייה בעיר, הצליח להוביל לשיפור מהותי בכל תחומי הפעילות העירונית, בתוך כך להרחבה ושיפור בשירות לתושב וזאת תוך שקיפות, יידוע התושב ושיתופו בנעשה בעיר ויצירת תרבות עירונית פתוחה, מעודדת ואתגרית יותר.

רביבו תורם רבות בזכות אישיותו וניסיונו ליצירת עמדות חיוביות כלפי העיר לוד, תוך יצירת אהדה וסולידריות עירונית בעיני התושבים אשר חשים כי העיר לוד עוברת מהפך של ממש בכל הקשור לאיכות החיים הכוללת: תשתיות, פיתוח, חינוך, ביטחון אישי, רווחה וקהילה.

גם ברמה הארצית, נתפסת כיום לוד כעיר בעלת פוטנציאל צמיחה כלכלי במרכזה של המדינה, ונהנית מיתרונה העצום בזכות מיקומה המרכזי, בסמוך לשער הכניסה האווירי של ישראל ולמערכת הכבישים והמחלפים.

המהפכה העירונית שהוא מוביל בשיאה, העיר בתנופה והקופה מאוזנת. בכהונתו רשמה עיריית לוד הישג חסר תקדים מבין הרשויות המקומיות בישראל, כאשר זכתה זו השנה השלישית ברציפות בפרס שר הפנים לניהול כספי תקין (לשנים 2013 – 2017), פרס יוקרתי המוענק למספר מצומצם של רשויות מקומיות שנמצאו ראויות לו, בהתאם לנתונים כספיים ומנהליים שנקבעו על ידי משרד הפנים, המתייחסים לפרמטרים שעיקרם עמידה בנהלים לגבי ניהול התקציב. הישג זה בין היתר, מציב את העיר לוד בין 10 הערים המובילות בישראל, בעלות איתנות פיננסית ויציבות כלכלית, ומעיד על ניהול מקצועי, תקין, יעיל ואחראי של הקופה הציבורית.

אין ספק כי יאיר רביבו כבר הצליח להיכנס ללב הקונצנזוס של תושבי לוד ברמה המקומית, ושל מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל ברמה הארצית ובראשם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולזכות בהערכה שממצבת אותו כאחד מראשי הערים הצעירים, המוצלחים והמובילים במדינה.

ויש לו את כל המאפיינים שעושים אותו לראש עיר מצליח, עם חזון מוגדר וברור, מצוינות ניהולית, שקיפות ופתיחות, יוזמה וחדשנות, ייצוגיות מרשימה, ומעל לכל כאמור, טוהר מידות והקפדה על מינהל תקין. לכך תוסיפו את הפתיחות והאנושיות שבו, אישיותו הקורנת והלבבית והעובדה שהוא מדבר עם התושבים בגובה העיניים, כל אלה הופכים אותו למנהיג אמיתי, והציבור הלודאי גומל לו בהתאם ומרעיף עליו אהבה מכל עבר.

לוד בהנהגתו של רביבו הופכת יותר ויותר לעיר אטרקטיבית למגורים ולתעסוקה. שנתיים בלבד לאחר שנבחר, הפכה לוד מעיר מנומנמת שרבים עזבו אותה, לעיר בעלת פוטנציאל כלכלי אדיר, ולעיר שוקקת חיים עם פעילויות תרבות ומופעים ברמה הכי גבוהה שיש.

מצבה הפיננסי של העירייה מעולה, איכות השירותים המוניציפאליים עלתה מדרגה, איכות החיים בלוד שופרה לאין ערוך, והעיר בצמיחה כמעט בכל היבט.

יאיר רביבו, ראש עיר צעיר ונמרץ שלא מפסיק לחלום, אך גם להעז ולהפוך את החזון למציאות, תוך שהוא סוחף ורותם אחריו רבים בתוך העיר ומחוצה לה, לקידום והגשמת הפרויקטים הרבים.

אם תשאלו אותו, אין ספק שהחיוך על פניהם של התושבים וגאוות היחידה שהתחזקה בהם, ממלאים אותו שמחה, אולי יותר מכל. לדידו תושבים מאושרים שגאים בעירם, הם שעושים את ההבדל והם הביטוי להשקעה האדירה בעיר.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...
עצבו בחוכמה את המשרד
אין ספק שעיצוב פנים הוא חלק הכרחי בעת קניית דירה...
היבטים משפטיים הנוגעים להעברת נכסים
עו"ד ירושה מתמחה בהיבטים המשפטיים הנוגעים להעברת נכסים מהנפטר למוטבים,...
כל האמת על דירות דיסקרטיות
האם יש לכם מצב רוח לטיפול עצמי אקסקלוסיבי? מציאת דירות...
איך להתמודד עם עבירות תנועה בצורה נכונה
עבירת תנועה יכולה לקרות גם לנהג האחראי ביותר – עבירות...
למה לפנות אל מתקשרת רוחנית?
כאשר אנו מחפשים תשובות, הדרכה או ייעוץ בקשר לנושאים שונים...