Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יאיר רביבו: אני נשאר בלוד!

יאיר רביבו: אני נשאר בלוד!
עיריית לוד

בתגובה לשמועות בדבר התמודדות בבחירות הקרובות לכנסת: "לוד חשובה לי יותר מחברות בכנסת או מתפקיד שר בממשלה, לוד זה הבית שלי, אני כאן, בכל הכוח!"

יאיר רביבו: אני נשאר בלוד
עיריית לוד

בשבוע האחרון הופצו שמועות בדבר התמודדות אפשרית של ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, בבחירות הקרובות לכנסת ה-21, זאת נוכח חיזורים מצד מפלגות לצרף אליהן דמות בולטת של ראש עיר מצליח בישראל.

אין ספק כי יאיר רביבו כבר הצליח להיכנס ללב הקונצנזוס הן ברמה המקומית והן ברמה הארצית, בקרב בכירים ביותר בממשלת ישראל, ולזכות בהערכה שממצבת אותו כאחד מראשי הערים הצעירים, המוצלחים והמובילים במדינה.

בעבר נשאל רביבו באם הזירה הארצית קורצת לו ואף ציין כי ראש הממשלה רמז לו יותר מפעם אחת שהיה רוצה אותו לידו בהנהגה הארצית. בעניין זה השיב בנחרצות:  "הזירה הארצית פחות מעניינת אותי ולא קורצת לי. משחר ילדותי ועד היום, הייתי ונותרתי תושב לוד נאמן יחד עם משפחתי, קשור ומחובר לעיר. יש כאן אתגרים גדולים מאוד, אין לי ספק שהעבודה פה היא רבה, אני נהנה מהעבודה פה ואמרתי לראש הממשלה –  'השאר אותי פה כי בסופו של דבר לוד זו משימה לאומית', אז אפשר להסתכל על זה שאני בתפקיד מוניציפאלי אך במשימה לאומית, אפשר לקרוא לזה 'השר לענייני לוד' ותאמינו לי שהתפקיד הזה לא פחות מעניין ולא פחות מאתגר מאף תפקיד של שר בממשלה".

למען הסר ספק, פרסם ראש העיר יאיר רביבו פוסט בדף הפייסבוק שלו, אשר זכה ללמעלה מ-10,000 צפיות, מאות לייקים ותגובות אוהדות, שבו הוא פונה בפנייה ישירה לתושבי לוד: "לודאים יקרים ואהובים, אחרי השמועות והפרסומים השונים – אני אמשיך בע"ה להוביל את לוד כראש העיר. אני נשאר בלוד!

"לוד עולה על מסלול המראה. יש קבלות לזה. הסכם הגג הממשלתי שהובלתי, ההישגים בשתי מערכות הבחירות המקומיות, הדברים הטובים שאומרים על לוד בכל מקום והצמיחה בביקוש בקרב עסקים ומשפחות צעירות לעבור ללוד.

"מטבע הדברים, העשייה הזו הביאה גורמים בכירים במערכת הפוליטית הארצית להציע לי הצעות אטרקטיביות מאוד. ממקום גבוה ברשימה דרך הובלת מפלגה ועד לשר בממשלה.

"אולם, זה לא הזמן לכך. לוד חשובה לי. לוד זה הבית שלי, במיוחד כעת. האמון שקיבלתי מכם לפני חודשיים יצדיק את עצמו. לקראת האתגרים הגדולים של העיר- אני כאן. בכל הכוח! שלכם, באהבה, יאיר"

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...