Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים לשיפוץ חדר האמבטיה

טיפים לשיפוץ חדר האמבטיה
קרדיט ebath.co.il
קרדיט ebath.co.il

שיפוץ קליל חדר האמבטיה- מה צריך?

אמבטיה היא המקום בו אנחנו מטפחים את עצמנו – מול המראה, בנוחות ובפרטיות, אנחנו מתארגנים לקראת היום שעומד לבוא. מי מאיתנו לא מכיר את התסכול של המפגש מול מראה שלא משקפת לנו כלום פרט לבבואה מטושטשת על מראה שכולה אדים- בזמן שאנחנו ממהרים לצאת לעבודה? אפשר להתקין על ארונות אמבטיה שלכם מראה למניעת אדים שתחסוך לכם את ההתעסקות והמלחמה עם המראה והאדים בבוקר. אפשר להצטייד גם בכיור איכותי, עם ברז חדש- עוד כלי שימושי שאתם מוצאים את עצמכם פותחים וסוגרים בלי סוף במהלך היום- וכבר יש לכם פינת התארגנות יפה וחדשה שלא עולה הרבה כסף להחליף.

 

מה עוד אפשר לעשות בתקציב נמוך?

אפשר לרכוש גם ארונות אמבטיה מעוצבים יותר, אבל גם משהו פשוט ופרקטי יתן מענה לצורך שלכם בחדר אמבטיה משופץ. בעצם, אפשר לעשות עוד כמה "פינישים" לחלל שיעשו עבודה טובה בלי לקרוע את הכיס. סילוק עובש וקילופים בקירות למשל, יכולים לעשות עבודה נהדרת.  קילוף הצבע הישן והכתמים וצביעה מחודשת עם צבע נוגד עובש יתנו לכם פתרון מהיר, שלאחריו אפשר לייצר כיסוי יצירתי של קרמיקות באזורים הבעייתיים בהם העובש חוזר שוב ושוב, בכדי לשים סוף לתופעה אחת ולתמיד, ולהימנע מן הצורך לחדש את השיפוץ בכל שנה מחדש. מבחינה טכנית קרמיקה בכל האמבטיה עובדת נהדר נגד עובש, אך  לא כולם מתחברים לכך ברמת העיצוב. קרמיקה היא עמידה מאוד- אבל מצד שני העמידות הזאת היא חיסרון כאשר חדר האמבטיה שלכם מעוטר באריחים מלפני 20 שנה שכבר לא קולעים לטעמכם- אפשר להשתמש כדי לחדש את הקרמיקה ברמה העיצובית במדבקות ייעודיות לקרמיקה- בעלות נמוכה מאוד ועם הרבה מרחב ליצירתיות .

ואם יש קצת יותר תקציב?

אפשר להחליף את ארונות אמבט שלכם לארונות יקרים יותר ושיותר מותאמים לצרכים הפרקטיים שלכם ביום יום, אפשר לחדר את האסלה לאסלה מעוצבת יותר- כמו בסגנון של אסלות יוקרתיות שאנחנו רואים במסעדות או בבתי מלון מיוחדים, אפשר להחליף את המקלחון או האמבטיה שלכם לכאלה שיש להם מראה יותר יצירתי\יוקרתי\כפרי או כל מה שעולה על דעתכם לעשות. הכל פונקציה של תקציב, פרקטיקה, ויצירתיות. אם אתם רוצים לשפץ את חדר האמבטיה שלכם ואתם מתלבטים איך לעשות זאת בצורה המיטבית בהתאם לתקציב שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו- eBath- מוצרי אמבטיה בשיווק ישיר- ונשמח לעמוד לשירותכם.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
החוויה שבני ובנות מצווה לא מוכנים לוותר עליה
אירוע של בת מצווה לא יכול להיות פחות מאירוע שלא...
המשמעות והיתרונות מאחורי הוצאת רישיון קבלנים
הוצאת רישיון קבלן היא דבר שרוב הקבלנים שוקלים. למעשה, גם...
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...