Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול עמוק לדלקת

טיפול עמוק לדלקת
Credit: Pixabay.com
לטיפול בדלקת חניכיים
Credit: Pixabay.com

דלקת חניכיים היא דבר שכיח, ואצל חלק לא קטן מהאנשים היא תצוץ בשלב כזה או אחר בחיים. דלקת חניכיים מתבטאת באודם, ובחלק מהמקרים גם בדימום. מאחר ולא מדובר במחלה שגורמת סבל רב, ולעיתים בשלבים הראשוניים שלה בכלל אין לה סימנים, אנשים נוטים להזניח את הדלקת עד שהיא מגיע לשלב של דימום או אדמומיות ונפיחות קשה. חשוב לפנות לטיפול בדלקת חניכיים ברגע שאתם מזהים אותה. ישנם מקרים בהם הדלקת מגיעה למצב בו נדרש לבצע הקצעת שורשים. מדובר על פעולת ניקוי שהיא קלה מניתוח, ומבוצעת על ידי מומחה לבעיות חניכיים המוכר גם בשמו המקצועי, פריודנט. על מנת לעבור טיפול זה, יש להגיע לביקור במרפאה, שם השיננית תוכל לבחון את מצבכם ולהפנותכם לפריודנט שיאבחן אתכם בצורה קפדנית, ויבדוק מה מצב הדלקת ועד כמה היא חמורה. חשוב לבצע טיפול ניקוי חניכיים על מנת לא להגיע למצב של ניתוח.

הקפידו על פה נקי

חיוך יפה הוא לא דבר של מה בכך. על מנת לשמור על שיניים לבנות יפות ותקינות, יש לבצע תחזוקה קבועה של הפה הכוללת בין היתר הקפדה על היגיינה וכן טיפול שיננית באופן קבוע. באם הנכם מתגוררים במרכז, מוטב כי תטפלו אצל שיננית בתל אביב, וכך תהיו קרובים למקום מגוריכם ולא תיאלצו לבצע נסיעות שונות ולבזבז זמן בדרכים. על מנת למנוע בעיות שונות בפה ביניהן דלקות בחניכיים, הבל פה, ספיגת עצם ונסיגת חניכיים, מומלץ לבקר באופן קבוע אצל שיננית. מדובר על ביקור שבמהלכו מבצעים טיפול משמר לפה, הכולל ניקוי שיניים ואף לעיתים חניכיים, באופן שאינכם יכולים לבצע בביתכם. הביקור האופטימלי לקבלת תוצאה טובה הוא פעמיים בשנה. במידה וקיימות בעיות כדלקות חניכיים ועוד, מומלץ לבקר מספר פעמים אצל השיננית, שיכולה לסייע לכם לטפל בבעיה. השיננית אינה מוסמכת להעניק טיפולי שיניים פרט לניקוי ולהדרכה, אך הניסיון שלה הוא כה רב, עד כי היא יכולה בקלות להבין כי קיימת בפה בעיה הדורש התערבותו של רופא שיניים.

רגישות בחניכיים

בעיות בחניכיים הן בעיות שכיחות מאוד. ישנם סימנים רבים לחניכיים לא בריאות ביניהם, כאבים בחניכיים, נפיחות, אודם, הרגשה של חניכיים רכות ועוד. ישנם מקרים בהם מופיע דימום בבוקר, בעת נגיסה במזון קשה ועוד. חשוב מאוד לטפל בבעיות חניכיים, הן יכולות לגרום להבל ריח רע מהפה. צוות השינניות במרפאת ד"ר מורגן ישמח להעניק לכם טיפול מקיף בנושא זה ובנושאים נוספים. פנו אלינו עוד היום.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...