חשבו על המורשת שלכם לעתיד

חשבו על המורשת שלכם לעתיד
קרדיט - Freepik

לכל משפחה יש את העניינים הפרטיים שלה שמחייבים התייחסות מקצועית כדי לנסח אותם נכון משום שהחוק מחייב זאת לפעמים. כמו נישואים וגירושים, גם חלוקת עיזבון של אדם מתבצעת על פי חוק ובצורה רשמית במדינת ישראל, אבל לא כל אדם מודע ליתרונות ולחשיבות הרבה של עריכת צוואה גם כשאין רכוש רב. משפחה יורשת את העיזבון על פי חוק הירושה אם אין צוואה, מה שמפתיע לפעמים את היורשים שבטוחים שהם אמורים לרשת כמו בסדרות טלוויזיה שהם צופים בהן ולא יודעים שיש חוקים שונים בכל מדינה. קרבה משפחתית היא מחייבת גם כאשר אתם מנתקים קשרים, ולכן אם יש לכם צורך בחלוקת עיזבון שונה, עליכם לפנות לעזרת עורך דין ירושות וצוואות במרכז, ולהתייעץ אתו לגבי עריכת צוואה שתבטא את רצונכם בדיוק רב יותר. זאת הדרך הטובה ביותר להבטיח את חלוקת העיזבון שלכם ושמירה על המורשת המשפחתית כפי שעיצבתם אותה ואתם רוצים שתעבור הלאה. משרד עורך-דין רון מיור מלווה את לקוחותיו לכל אורך הדרך בניסוח צוואות ושמירה על מה שמגיע לכם.

זוגיות טובה לכל אורך הדרך

הסכמי ממון נכנסו בשנים האחרונות כחלק בלתי נפרד מכל זוגיות, עם או בלי נישואין כדת וכדין. יש לזה חשיבות רבה משום שהם מנסחים לפעמים לא רק ענייני ממון אלא גם העדפות ספציפיות של בני הזוג שלא רוצים להתפשר עליהן. לכן, יש חשיבות רבה גם לבחירת עורך דין הסכם ממון שיש לו גישה שדומה לשלכם בכל הקשור לניסוח הסכמים כאלה. כשבאים להתייעצות ראשונית מקבלים את כל ההסברים לגבי החוקיות של הסכם כזה וכיצד הוא מסייע לכם, מה הוא יכול לכלול ועל מה כדאי לחשוב כשעורכים אותו. כך גם מבינים הרבה יותר טוב מהם בעצם חיי שיתוף ובמה זה כרוך ומגיעים מוכנים יותר לחי הזוגיות שלכם מכל הבחינות. כך שמי שחושש מהשפעה של ההסכם על הזוגיות שלו צריך לדעת שזה עשוי דווקא לשפר אותם.

מחשבה מראש מונעת טעויות

ככל שמקדישים מחשבה רבה יותר לכל מה שאתם צריכים לדאוג לו בחייכם כבני זוג או למשפחה שלכם לאחר מותכם, כך גם אתם מבינים שיש חשיבות רבה מאוד לבחירת עורך הדין הנכון לכם. בגישה נכונה ומקצועית ועם הרבה מאוד הבנה ואמפתיה תוכלו להבין טוב יותר מה עליכם לעשות בניסוח הצוואה ובהסכם ממון, וזה ירגיע אתכם ויבטיח לכם ראש שקט בכל חייכם. משרד עורך-דין רון מיור מטפל בלקוחותיו עם כל המקצועיות והרגישות במתבקשת בנושאים הכי רגישים.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך נראה ביתן תערוכה שאי אפשר להתעלם ממנו?
אנשים שרוצים לקדם את העסקים שלהם בעולם בוחרים הרבה פעמים...
הפעלות יום הולדת שאפשר לעשות לבד
חוגגים יום הולדת לילד/ה? רגע לפני שאתם משלמים הון למפעילים...
איך עושים שיפוץ בבית?
אחד מהדברים שהכי מטרידים אנשים שרוצים לעשות שיפוץ בבית, זו...
מי שמבין אתגרים יכול לעזור לצלוח אותם
המסלול הרגיל והטבעי של החיים מזמן לנו לא פעם אתגרים...
בטיחות המטבח והכרת המערכות
במטבחים מוסדיים גדולים בהם הסיכון לשריפה גבוה משמעותית בשל תהליכי...
דרכים שונות לנהל הליך גירושין
כאשר בני זוג נשואים מגיעים לשלב ביחסים בו הם נדרשים...
יש דברים אותם אסור לדחות למועד מאוחר יותר
חכמים מאיתנו טבעו את המושג: סוף מעשה במחשבה תחילה. הכוונה...
מתנה שכל גבר ישמח לקבל
נשים רבות מוצאות את עצמן מחפשות מתנות לגברים מידי פעם....
מה חשוב לדעת על הפקת סרטון תדמית
בעלי עסקים רבים ניצבים בפני אתגר משותף: כיצד להרחיב את...
טיולים מאורגנים בארץ
הישראלים אוהבים מאד לטייל אבל לא תמיד זה קל ונוח...
דילוג לתוכן