Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

"חמסה של פסטיבל" בבי"ס לוי אשכול בלוד

"חמסה של פסטיבל" בבי"ס לוי אשכול בלוד
עיריית לוד

בבית ספר "לוי אשכול" לא מפסיקים להפתיע ולרגש עם פסטיבל ססגוני, מושקע ואתגרי במיוחד. הפנינג "חמסה של פסטיבל" הפך למסורת בביה"ס בשלוש השנים האחרונות. השנה הושם דגש מיוחד על הנושא הערכי של אחדות וייחודיות. 

חמסה של פסטיבל בביס לוי אשכול בלוד
עיריית לוד

לערב המיוחד הגיעו כל תלמידי ביה"ס ומשפחותיהם וכן כיבדו את האירוע בנוכחותם ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך יוסי הרוש, דובר העיריה יהורם בן ארוש, אורלי אביר מנהלת החינוך היסודי, יו"ר הנהגת ההורים אבי סרוסי, איל כהן יו"ר  נחמ"ד, ומכובדים נוספים.

ביה"ס לבש חג. כולם בלבוש לבן וחגיגי שעל ראשם כובע מצחייה סגול עם לוגו ביה"ס: "בית חינוך אשכול – מקום לגדול".

בתחילת הערב נהנו הבאים מטקס מכובד ומושקע בנושא אחדות וייחודיות שכלל קטעי קריאה, שירים, ריקוד של בנות המחול מחוג היפופ במתנ"ס אשכול, הפרחת בלונים ועוד.

לאחר הטקס ציפתה לתלמידים פעילות מאתגרת של ממש. חצר ביה"ס הפכה לפארק אתגרי עם מתקני אומגה, באנג', קיר טיפוס, sky walk ועוד.. בין לבין יכלו התלמידים להגיע לאוטו גלידה גדול שחנה בחצר ביה"ס וחילק גלידות לכלל התלמידים.

להורים הוצב מתחם "קפה אשכול" שבו ישבו ושוחחו על כוס קפה ומאפה. בין כל אלו צלם מגנטים שהסתובב והנציח רגעים קסומים.

"בית חינוך אשכול ממחיש ואולי בצורה הטובה ביותר כיצד אפשר מצד אחד לשמור את הפסיפס הבית ספרי המרהיב על כל חלקיו הייחודיים, ומאידך לחזק את תחושות השייכות, הסולידריות והערבות ההדדית", ציינה בנאומה מנהלת ביה"ס ענת אסף , "רתמנו שותפים שמאמינים בדיוק כמונו שלא די בלחלום חלומות צריך גם לפעול כדי להגשימם.  אז פתחנו מתנ"ס, הקמנו גינה לימודית, יצאנו לחווה חקלאית, שרנו במקהלה, למדנו לנגן בכלי מיתר, הופענו, התנדבנו רקדנו, טיילנו, ועוד. כך סללנו לנו את הדרך למצוינות."

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו ציין כי בבית חינוך אשכול חל מהפך אמתי. הוא נתן דוגמא מעולם הספורט וציין: "הצוות הנפלא הזה היה גם קודם, מבנה ביה"ס לא השתנה. היו שחקנים והיה מגרש.. אך היה חסר מאמן טוב.. והנה הגיעה ענת כמנהלת חדשה שהסתערה על המשימה והפכה את ביה"ס לאחד מהמובילים בעיר. זה ניכר ברישום הבוגרים לתיכונים הטובים ביותר."

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, עו"ד אבי סרוסי הדגיש בדבריו כי אי אפשר שלא להיזכר היכן היה ביה"ס בעבר והיכן הוא נמצא היום. "אני כהורה השתתפתי בישיבות רבות ושמעתי הרבה תלונות שלשמחתי כבר איני שומע כלל".

עליזה זאודה יו"ר הנהגת הורים בית ספרית הודתה למנהלת, לצוות ולהורים על שיתוף הפעולה וסיפרה כי היא גאה לומר כי שתי בנותיה לומדות בלוי אשכול ומגיעות להישגים נפלאים. היא גם הזכירה את התוצאות המרשימות במבחני המיצ"ב משנה שעברה. "בית ספר לוי אשכול מעל לממוצע הארצי בתחום האקלים המיטבי וזה ממש לא מובן מאליו".

לסיום הודתה מנהלת ביה"ס לצוות ביה"ס על המקצועיות והנשמה היתרה, להורים ולתלמידים שבזכותם העשייה החינוכית בביה"ס משמעותית  כל כך.

המסר שעבר דיי חזק במילים אך גם במעשים היה כי לכל אחד מאתנו יש תפקיד מרכזי בחינוך לחיים בחברה רב תרבותית, חיים המושתתים על  כבוד, על סובלנות ועל ראיית השונות והגיוון כערך ולא כאיום.

בסיום ערב גדוש ומרתק כל שנותר הוא לצפות לאירוע חמסה של פסטיבל  2020 בלוי אשכול.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...