Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חיים חדשים גם לחייבים סכומים גדולים

חיים חדשים גם לחייבים סכומים גדולים
קרדיט: Canva

מאז שנת 2019 הרפורמה בהוצאה לפועל נותנת תקווה חדשה לחייבים שיודעים שיש להם כעת אור בקצה המנהרה. החייבים יכולים לפתוח בהליכים מוקדם ככל האפשר ולצאת לחיים חדשים כבר לאחר ארבע שנים או פחות, תלוי בהיקף החוב ובנתונים האישיים של כל חייב. מה שנקרא פעם כינוס נכסים והיה תהליך משפיל ועצוב של פירוק מוחלט של כל מה שבנה החייב וכעת קורס לנגד עיניו מכונה כיום פתיחת הליכים, שבסופם החייב יכול לצאת לדרך חדשה. על מנת לשמוע יותר על הרפורמה וכיצד היא משפיעה ועוזרת לכם כחייבים, פנו בהקדם לקבל ייצוג של עורך דין למחיקת חובות, משום שזה קריטי כדי להוציא צווים להפסקת הליכים נגדכם או להפך, להתיר לכם לפעול בכל זאת למרות מצבכם בהיבטים שונים. השוני האדיר ביחס לחייבים גורם לרבים לתקווה חדשה לחיים משוקמים לאחר מכן, וזה בדיוק מה שעו"ד גלית סלע עושה למען הלקוחות שלה בתחום זה.

חדלות פירעון כבר אינה סוף הדרך לחייבים

היום אפשר להכריז על חדלות פירעון ועדיין להחזיק חשבון בנק, אם כי מוגבל באפשרויותיו, לנהוג למען הפרנסה שלכם ואפילו לצאת לפעמים לחו"ל אם זה מחויב המציאות. הכל תלוי ביכולתכם להחזיר חובות, במצבכם האישי והרפואי ובהיקף החובות שלכם. מצבים קשים כאלה נבעו בדרך כלל מכך שהיו כמה תיקים שעמדו כנגד החייבים ולכן איחוד תיקים והכרזה על חדלות פירעון מאפשרת לחייבים מסלול חדש של החזרת חובות. עורך דין חדלות פירעון מומלץ שמייצג אתכם בעניין זה יכול לנהל משא ומתן עם הנושים שלכם ולייצג אתכם מול הממונה על ההליכים נגדכם, מה שהיה מוכר ככונס נכסים. זה מה שגם יחלץ אתכם מהתהום שבה לא הייתה לכם תקווה וכעת תוכלו להתנהל אחרת לגמרי בחסותם.

פשיטת רגל אינה הסוף

במסגרת הרפורמה של פשיטות הרגל, אנחנו מוגבלים היום גם במשך הזמן שבו מותר לגבות חובות ולהטיל הגבלות קשות על החייבים. הגישה כיום היא לעזור לחייבים באמצעות עורך דין מומחה לפשיטות רגל שמנהל את התיק ומציע מסלול בשמו, כדי לעבור שיקום מלא. הגישה שאומרת שמי שהגיע לחובות כאלה בדרך כלל אינו עושה זאת בזדון אלא נקלע למצב שהוא אינו יכול לעמוד בו בגלל ניהול כושל ואובדן שליטה, היא זאת שמאפשרת לרבים את החמלה הראויה על מנת להחזיר אותם למסלול חיים תקין. עו"ד גלית סלע מייצגת חייבים כאלה ומנהלת למענם את התיק עד שיוכלו לחזור למסלול חיים שגרתי רגיל.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
החוויה שבני ובנות מצווה לא מוכנים לוותר עליה
אירוע של בת מצווה לא יכול להיות פחות מאירוע שלא...
המשמעות והיתרונות מאחורי הוצאת רישיון קבלנים
הוצאת רישיון קבלן היא דבר שרוב הקבלנים שוקלים. למעשה, גם...
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...