Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השכרת יאכטה להצעת נישואין סיפור מרתק

השכרת יאכטה להצעת נישואין סיפור מרתק
מקור pixabay

איך קיבלתי את הצעת הנישואים שלי, את זה כולם יודעים. היא הייתה כל כך מיוחדת שאני פשוט התפרסמתי בזכותה. כמובן שלא זאת הייתה הכוונה, והפרסום בכלל לא מעניין אותי (נגיד), אבל מתחשק לי לספר, לראשונה, את הסיפור האמתי שעומד מאחורי הצעת נישואין על יאכטה שלי. וזה הולך להיות מפתיע, ומאד לא אופייני לי. כולם יודעים שקיבלתי הצעת נישואין על יאכטה, מול חופי הרצליה, אבל אף אחד לא יודע שזה לא קרה בגלל שבן הזוג שלי חשב על השכרת יאכטה או תכנן משהו מראש. לא ממש לא. זה קרה רק בזכותי.

השכרת יאכטה להצעת נישואין סיפור מרתק
מקור pixabay

רמזתי לו כמה פעמים שיזיז את עצמו ויציע לי כבר

אז יצאתי עם עומר במשך ארבעה חודשים. אנחנו דתיים, וארבעה חודשים זה המון. הוא בחור חתיך, גבוה, עיניים כחולות כמו הים. התאהבתי בו מהרגע הראשון וחיכיתי שהוא כבר יציע לי נישואין. מה זה חיכיתי, כולם חיכו אתי. כבר הפכתי לסוג של בדיחה במשפחה המורחבת. בכל פעם שחזרתי הביתה, לא משנה מאיפה, אפילו מהלימודים, ישר היו שואלים אותי "יש טבעת?". בכל פעם נאלצתי להודות שלא. רמזתי לו כמה פעמים, שלחתי לו צילומי מסך של זוגות שהתארסו, אבל הוא לא הבין. או שעשה את עצמו שלא מבין. 

קראתי על זוג דתי מארצות הברית שהלך על הצעת נישואין על יאכטה, ונדלקתי

יום אחד, לפני הלימודים, בעודי יושבת בכיתה וגולשת באתר של חתונות (כן כן, אל תצחקו עלי), צדה את עיני ידיעה שהקפיצה לי את לחץ הדם. סופר שם על זוג מניו יורק, שהגיע לארץ לחופשה. הבחור רצה להציע נישואין בלב ים, בשביל הרומנטיקה, והבין שיש אפשרות להזמין השכרת יאכטה בהרצליה במיוחד בשביל להפיק אירוע דרמטי ומרגש של הצעת נישואין על יאכטה. הוא כמובן הלך על זה, והתמונות היו פשוט משגעות. נדלקתי, וגם קצת התעצבנתי. מה, לי לא מגיע? ראיתי שהזוג שניהם דתיים, והבנתי שיש אופציה להזמין השכרת יאכטה להצעת נישואין מיוחדת למגזר הדתי. ברגע זה הבנתי שאין שום תירוץ יותר. צלצלתי לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות, וקבעתי לי ולעומר הפלגה רומנטית. במהרה הבנתי שהזמנת השכרת יאכטה היא סיפור פשוט מאד. אני לא צריכה לעשות כלום, בטח לא להשיט את היאכטה (הייתי כל כך בורה בדברים האלה, שבאמת חשבתי שאולי אדרש לנווט את היאכטה). כמו כן הבנתי שהפקת הצעת נישואין על יאכטה היא פשוט חוויה מדהימה, שמתחילה עוד לפני שעולים על היאכטה עצמה. 

הצעתי לעצמי נישואין, בשמו. והסכמתי. צעקתי "איי דו". 

ביום המיוחל צעדנו על רציף המרינה, וכשהגענו ליאכטה חיכה לנו שלט גדול, מתנוסס מעל שטיח אדום. בשלט היה כתוב "מירב, האם תינשאי לי?". עומר הסתכל עלי בהלם, חייכתי אליו במתיקות ואמרתי "כן! כן!". עלינו ליאכטה, שם חיכתה לנו שמפניה וארוחה משובחת,  הכל כשר כמובן. עמדנו בדיוק מול השקיעה, הוצאתי קופסא עם טבעת שבחרתי, הנחתי אותה בידיו ואמרתי לו "טבעת מרהיבה, וכמובן, אני מסכימה. אשמח להתחתן אתך".

עומד חייך וחיבק אותי. 

"אני אשמח להתחתן אתך, מירב" אמר, והסתכל סביבו. "אני לא מאמין שחשבת על השכרת יאכטה. זה מטורף. הצעת נישואין על יאכטה, רק את יכולה לחשוב על זה".

הנהנתי.

"מגניב", אמרתי, "אבל בוא נספר לכולם שאתה זה שחשב על זה."

רוצה להודות בכתבה הזו לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות על הביצוע המושלם, והנה מספר הטלפון שלהם 0504600470 שגם אתם תוכלו להזמין השכרת יאכטה מחברה אמינה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...