Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסגולים הגיעו ללוד

הסגולים הגיעו ללוד
עיריית לוד

סגולים להצלחה! מערך פינוי האשפה המשודרג בלוד מקבל צבע חדש, סגול ונקי. העיר מתחדשת ב-14 משאיות חדשות, שתי סיירות ניקיון, אלפי אמצעי אצירה חדשים ומודרניים, בקבלן חדש ובאנשים שבאו לעבוד, יחד עם עובדי העירייה המסורים ● ראש העיר עו"ד יאיר רביבו: קורא לשיתוף הפעולה של התושבים, תוך עמידה על זכותם לקבל את מלוא השירות לו הם זכאים: "בואו נרתם יחד להפיכתה של לוד לעיר נקייה המהווה דוגמה לחיקוי".

מערך פינוי האשפה החדש
עיריית לוד

צי משאיות חדש לפינוי אשפה, נכנס השבוע ללוד. תתחילו להתרגל לצבע הסגול שילווה את המערך המשודרג של פינוי האשפה בעיר, הכולל אמצעים חדישים ומהמתקדמים בעולם לפינוי פסולת משטחים עירוניים, בהובלת מחלקת התברואה של עיריית לוד.

ביום ראשון השבוע נערך טקס השקת המערך החדש, בהשתתפות ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, חבר מועצת העיר הממונה על שיפור פני העיר והספורט אריה לוי, מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס ובכירי העירייה, וכן דוד פרנקו, הבעלים של החברה הקבלנית החדשה שנבחרה במכרז, חברת "חן המקום", עובדי החברה ועובדי מחלקת התברואה בעירייה.

מערך פינוי האשפה החדש
עיריית לוד

בטקס המרשים נערכה תצוגת תכלית של צי המשאיות החדש וכל האמצעים החדישים והמתקדמים שיהפכו את העבודה היומיומית של פינוי האשפה לחוויה של ממש.

מאמציה של העירייה לשדרג את מערך פינוי האשפה, החלו בשנים האחרונות כאשר הוחלפו מרבית הצפרדעים במכלי אשפה גדולים ומוטמנים שהותקנו ברחבי העיר, כפי שנעשה בערים מודרניות ומתקדמות בארץ ובעולם. עתה, עם תחילת עבודת הקבלן החדש, יוכנסו אלפי אמצעי אצירה חדשים ומודרניים שיפוזרו בכל העיר, כך שסביבת האשפה תהפוך מעוצבת ומותאמת לשכונה המתפתחת, כחלק ממאמצי העירייה לשוות לעיר מראה של עיר מודרנית המקפידה על יופי ואיכות סביבה.

מערך פינוי האשפה החדש
עיריית לוד

הפחים החדשים מעוצבים ואסטטיים יותר, תופסים פחות מקום ופחות בולטים מעל פני השטח, סגורים היטב וכך אינם מפיצים ריחות ומונעים כניסת חתולים. המיכלים בנויים מחומרים ידידותיים לסביבה, ניתנים לשטיפה ולשאיבת נוזלים, מאפשרים פינוי נקי, מהיר, ובעלי מראה ועיצוב המשתלבים עם הסביבה. המיכלים החדשים נוחים לשימוש וידידותיים יותר גם לאוכלוסייה המבוגרת.

את האשפה יפנו 14 משאיות חדשות, משאיות דחס ומשאיות לפינוי גזם וגרוטאות, כן יצורפו למערך שתי סיירות מהירות לטיפול באשפה, רכב ייעודי לפינוי מוטמנים, רכב ייעודי לטיפול בצמודי קרקע בטכנולוגיית ההנפה הרובוטית במסגרת עיר חכמה. משאיות הפינוי מצוידות במנוף מיוחד יפנו את מיכלי האשפה החדשים ביעילות ובמהירות, ואף בחיסכון ניכר שכן הפינוי מתבצע ע"י מפעיל בודד שהינו גם נהג משאית הפינוי.

במיכלי האצירה החדשים הוכנסה מערכת בקרה חכמה, העובדת על חווי ויודעת מתי הפח רוקן, מתי הוא מלא, ומתי מכולה הונפה.

קצת מספרים: 500 טון אשפה מפונת בשבוע, עובדי התברואה מטפלים ב 13,000 קריאות מוקד בשנה, ובסה"כ כ- 80 עובדים מטפלים בפינוי האשפה בעיר.

מערך פינוי האשפה החדש
עיריית לוד

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, קורא לשיתוף הפעולה של התושבים, כדי לשוות לעיר מראה חיצוני יפה, נקי ומטופח יותר תוך הגברת מעורבותם ותוך עמידה על זכותם לקבל את מלוא השירות לו הם זכאים. "היום אנו מציינים עוד אבן דרך המאפיינת את השינויים הרבים שעוברת העיר לוד בשנים האחרונות. מערך התברואה משדרג את עצמו ויוצא לדרך חדשה שתכליתה שיפור ניכר בשירות לתושב, העלאת איכות החיים ושמירה על לוד נקייה ומטופחת, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. בואו נרתם יחד להפיכתה של לוד לעיר נקייה המהווה דוגמה לחיקוי. יחד אתכם, בשיתוף פעולה שלכם תושבי העיר עם האחראים על שיפור פניה בעירייה, נוכל להפוך את לוד לעיר יפה יותר ונעימה יותר. אם נרתם כולנו למלאכה, אנשי העירייה ותושבים כאחד – נהפוך את לוד לעיר שכולנו נתגאה בה!" אמר רביבו.

עוד יצוין כי כחלק מעידוד שיתוף הפעולה של התושבים עם תחילת שדרוג מערך פינוי האשפה בעיר, תחל עיריית לוד במיזם "יצאת נקי", המבוסס על תוכניתו של חיים הכט "יצאת צדיק". סיירת הניקיון של מח' תברואה תסתובב במקומות שונים בעיר, וכאשר היא תזהה ילד שמשליך את האשפה לכלי אצירה – מיכל אשפה, תוענק לו תעודת הוקרה ממוסגרת "יצאת צדיק" בצרוף מדליה, וכן תמונה שתפורסם במקומונים ובאתרי העירייה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...
איך עורך דין משפחה יכול לעזור גם לכם?
עורך דין משפחה נחוץ במגוון רחב מאוד של מצבים. במיוחד...
היבטים משפטיים של מיסוי מקרקעין
עורך דין מיסוי מקרקעין מתמחה בהיבטים המשפטיים של מיסוי מקרקעין,...