Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המורכבות הכרוכה בתיקי נזקי גוף

המורכבות הכרוכה בתיקי נזקי גוף
קרדיט CANVA

בכל הקשור לתחום הנזיקין ובפרט נזקי הגוף, הטיפול המשפטי עלול לארוך חודשים ארוכים ואף מספר שנים, הסיבה לכך היא שמדובר בעולם מורכב ורגיש של פגיעות גופניות ונפשיות, מעורבות של חברות ביטוח, בירוקרטיה לא מעטה של המוסד לביטוח לאומי וסעיפי חוק ארוכים ורבים שנדרשים בהם המון הבנה וניסיון. ולכן, ניתן להבין שיהיה קשה מאוד לאדם הפרטי, בפרט לאחר פגיעה, להתנהל לבד אל מול הגורמים הרלוונטיים ולקבל את הפיצוי הכספי המגיע לו, לצד זכויות שונות וקצבה אפשרית. הצעד הטוב ביותר שאדם כזה יכול לעשות הוא לפנות לליווי משפטי באמצעות עורך דין לנזקי גוף. עורך דין מסוג זה ייצג אותו ויטפל עבורו בכל מה שנדרש.

ייצוג בשלב ראשוני

חשיבות קבלת הייעוץ המשפטי והייצוג היא קריטית, אמנם, חשוב אף יותר שהיא תעשה בזמן. חשוב לפנות אל עורך דין דיני נזיקין בשלב המוקדם ככל שניתן, בסמוך להתרחשות הפגיעה. ככל שמקדימים לפנות לגורמי המשפט כך קל יותר לאסוף חומרים, להציג חוות דעת רפואיות רלוונטיות, להביא לשולחן הוכחות ממשיות של פגיעה גופנית ו/או פיזית, וראיות נקיות. כמובן שגם אם התחלתם להניע את המהלך ופניתם אל עורך דין העוסק בתחום בשלב מאוחר יותר, הרי שזה לא אומר שאין סיכוי לקבל פיצוי, אך פניה מוקדמת ככל האפשר היא יעילה ביותר כדי למקסם את הסיכויים לקבלת התביעה, לסעד פיצויים גבוה יותר ועל מנת להקל על התהליך המשפטי.

זמן המתנה ארוך – מחודשים ועד שנים

לעתים סבור המיוצג כי תוך כמה חודשים עורך דין לנזקי גוף ישלים עבורו את הטיפול בתיק ולחשבון הבנק שלו יופקדו כמה עשרות אלפי שקלים. עם זאת, המציאות היא שונה, וחשוב להבין כי ייצוג משפטי מאפשר לכם למקסם את הסיכויים מבחינת הגשת התביעה וקבלתה, הסכום הכספי שיפסק עבורכם ואישורה של התביעה אל מול חברות הביטוח הפרטיות, אך מדובר בתהליך שנפרס על פני כמה חודשים ועד לפרק זמן של שנים. נדרש המון טיפול, זמן המתנה לוועדות וקבלת תשובות מגורמים שונים. כמובן שזה לא אומר שאתם יכולים לעשות את הדברים לבדכם – נהפוך הוא, גם באמצעות ייצוג משפטי איכותי הדברים עשויים להימשך על פני תקופת זמן לא קצרה. לקבלת ייעוץ ראשוני וייצוג הולם, תוכלו לפנות אל משרד עורכי הדין טולדנו ושות', לו ניסיון רב בכל הקשור לדיני נזיקין, לרבות לתאונות דרכים ונזקי גוף. המשרד מספק טיפול אישי ומסור מתחילת התהליך ועד לסיומו, ומלווה את הלקוח לאורך כל הדרך.לפרטים 04-699-0886.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...