Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הלבשת אמבטיות – פתרון אידיאלי לכל חדר אמבטיה

הלבשת אמבטיות – פתרון אידיאלי לכל חדר אמבטיה
קרדיט לתמונה: tooti-bath.co.il

המקום הראשון שאתם נכנסים אליו בבית לאחר שאתם מגיעים מיום עבודה, לימודים, או פשוט יום עמוס הוא חדר האמבטיה. חדר האמבטיה שלכם הוא לב הבית וזה רק לגיטימי שכאשר כולם כולל כולם משתמשים בו, הוא יחווה באי טבעי. קילופים, קורוזיה, חלודה או שאר נזקים הם לגמרי לגיטימיים. בדיוק לשם כך ישנו פתרון אידיאלי. הלבשת אמבטיות המביא לתוצאות איכותיות, אמבטיה בטיחותית, סטרילית, אסתטית והכי חשוב מקום שנעים לכם לשהות בו ושומר לכם על הבריאות.

למה הלבשת אמבטיות הן חשובות?

תהליך הלבשת אמבטיות מונע הוצאה כספית גבוהה מאד. כאשר מדובר על הלבשת אמבטיה למעשה מכניסים אל תוך האמבטיה הישנה ובעלת הבלאי אמבטיה חדשה. מדובר בתהליך קצר מאד, ללא עקירת האמבטיה הישנה. כך אתם גם חוסכים את הרמת הריצוף מסביב ובכלל, את הפיכת הבית לאתר בניה.

חשוב לשים לב בתהליך זה שהאמבטיה המולבשת צריכה להיות קטנה מהאמבטיה הנוכחית וזאת על מנת שתוכל באמת 'להתלבש' בהתאם. זהו תהליך שלא מעט בתים בישראל צריכים לעבור אותו. לא מדובר על אמבטיות בעלות עשרות שנים של וותק, אך כן מדובר באמבטיות שיש בהן חלודה, סדקים, בלאי ולא נעים לשהות בתוכן.

בפרט, אם אנחנו מדברים על אמבטיות בהן משתמשות משפחות, או זוגות. על כל פנים אמבטיות אלו רצוי שתהיינה סטריליות, אסתטיות והכי חשוב, בטיחותיות וללא נזקים הגורמים לבעיות בריאותיות חלילה.

הלבשת אמבטיות – מתי צריך לעשות אותן?

זה מאוד אינדיבידואלי. תלוי מה מצב האמבטיה. אם מדובר על אמבטיה שיש בה המון סדקים, חלודה או קילופים בצבע והבלאי הוא ממש בולט חשוב כן לבצע את התהליך מהר ככל שניתן.

יש לקחת בחשבון שיקח זמן לשייף את האמבטיה, להסיר את הציפוי והצבע, לבצע מילוי של כל הפגמים ורק אז לחכות לייבוש מלא ואז להלביש את האמבטיה החדשה. התהליך אולי יכול לקחת זמן במצב של בלאי מוגבר אך הוא תהליך נקי, יותר מהיר מהחלפת האמבטיה כולה ומשתלם מאד גם מבחינת הסבלנות שכדאי שתהיה לכם.

אל תתפשרו על מקצועיות ואיכות לאמבטיה בטיחותית

גם כאשר מדובר על הלבשת אמבטיה, חשוב שתהיו מקושרים אל אנשי המקצוע הטובים ביותר ולא תנסו לעשות דברים לבדכם, או לבחור באיכות ירודה של שירות. חשוב שהאמבטיה תהיה איכותית, בטיחותית, אסתטית ומתאימה לכם גם מבחינת העיצוב כמובן וגם מבחינת הפונקציונליות.

מבחינה כלכלית, החלפת אמבטיה שלמה הכוללת גם עקירה של הקיימת, החלפת אריחים, צנרת, וריצוף תעלה לכם לא מעט. הלבשת אמבטיות גם מאד משתלמת בנושא הזה מבחינה כלכלית כי היא חוסכת לכם הרבה מאד כסף. אין צורך להחליף ריצוף, אריחים, צנרת ולעקור את האמבטיה הנוכחית. רק להלביש אמבטיה חדשה.

תותי ציפוי אמבטיות הינה חברה מקצועית בעלת ניסיון, וותק, מוניטין ומקצועיות ברמה גבוהה בתחום האמבטיות. לחברה צוות מקצועי מיומן, יכולות חדשניות וטכנולוגיות ושימוש בחומרי גלם איכותיים הנבחרים בקפידה. לצד מקצועיות ללא דופי, ניתן גם שירות נעים, סבלני, אדיב ומכיל ותמיכה ומענה לכל שאלה, בעיה ותהייה. אתם מוזמנים לצור קשר כבר כעת או להשאיר פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...