Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היסטוריה בלוד: קואליציה מקיר לקיר

היסטוריה בלוד: קואליציה מקיר לקיר
עיריית לוד

ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו: "כעת, לראשונה בהיסטוריה של העיר לוד, מונה הקואליציה בראשותי 19 מתוך 19 חברי מועצה, כולל חברי המועצה הערבים, ואני נושא תפילה לבורא עולם שנצליח כולנו ביחד להפוך את לוד להיות אחת הערים הטובות במדינת ישראל לרווחת כל תושביה. בהצלחה, ובע"ה נעשה ונצליח!"

קואליציה מקיר לקיר
עיריית לוד

מערכת היחסים שהולכת ומתגבשת בין חברי המועצה היהודים לבין חברי המועצה הערבים, היא ללא ספק אחת התופעות הייחודיות והמרתקות בתולדות העיר לוד. בלוד, שלא כמו בערים מעורבות אחרות, מתפתח לו מארג יחסים המבוסס על שיתוף פעולה יוצא דופן, המוכיח כי על אף מתיחות כזו או אחרת שהתאפיינה בעבר, ניתן כיום לפתח במועצת העיר לוד מערכת יחסים תקינה, תוך התחשבות הדדית בצרכים השונים של שתי האוכלוסיות.

קואליציה מקיר לקיר
עיריית לוד

מי שהוביל לשיתוף הפעולה, הוא ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, בזכות גישה פשרנית שכללה גיבוש קווי יסוד המבטאים הבנה הדדית מחד, אך הקפדה על כללים ברורים ונוקשים בכל היבטי השלטון המקומי, ועל עשייה אחראית למען כלל תושבי העיר לוד, מאידך.

בשבוע שעבר חתם ראש העיר העומד בראש סיעת "הליכוד", הסכם קואליציוני עם סיעת " אלנידא אל ערבי אללידאויה ואל נאדהדה" בראשות עו"ד פרג' אבן פרג', שימונה לתפקיד משנה לראש העיר בהתנדבות.

כמו סיעת "הליכוד", זכתה  "אלנידע אל ערבי" ב-6 חברים במועצה, היא תחזיק בתיקי התפעול, איכות הסביבה והבריאות, וחבריה יכהנו בכל הוועדות החשובות בעירייה ובחברות העירוניות. בנוסף, חברי הסיעה יטפלו בכל הקשור למגזר הערבי בהיבטי חינוך, תשתיות והסדרת השכונות הערביות.

קואליציה מקיר לקיר
עיריית לוד

ראש העיר ציין כי שיתוף הפעולה יהווה אמצעי לשמור על ניהול נכון של העיר, כך שגם האוכלוסייה הערבית, תזכה לייצוג בהנהלת העיר ולקדם אינטרסים שלהם, בלי לפגוע במרקם היחסים עם שאר חברי המועצה ובאינטרסים של כלל תושבי העיר.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: " כולי תקווה שכניסת הרשימה הערבית לקואליציה תחזק את הדו קיום בין יהודים וערבים בעירנו המיוחדת ותשפר את איכות החיים של התושבים הערבים, דבר שיגביר את האמון שלהם בעירייה ובמוסדות השלטון המרכזי. כולנו כאן במועצת העיר, משלבים ידיים ומתחייבים לשמור על צביונה הפתוח של לוד, כעיר בה כל מגזרי האוכלוסייה, ימצאו מענה לחיים על פי דרכם ואמונתם תוך קבלת האחר כשווה ויצירת שותפות מלאה ותוך הקפדה על ערכים של סובלנות, הבנה וכבוד הדדי. כעת, לראשונה בהיסטוריה של העיר לוד, מונה הקואליציה בראשותי 19 מתוך 19 חברי מועצה ואני נושא תפילה לבורא עולם שנצליח כולנו ביחד להפוך את לוד להיות אחת הערים הטובות במדינת ישראל לרווחת כל תושביה. בהצלחה, ובע"ה נעשה ונצליח!"

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...
איך עורך דין משפחה יכול לעזור גם לכם?
עורך דין משפחה נחוץ במגוון רחב מאוד של מצבים. במיוחד...
היבטים משפטיים של מיסוי מקרקעין
עורך דין מיסוי מקרקעין מתמחה בהיבטים המשפטיים של מיסוי מקרקעין,...