Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היכרויות פרק ב׳ אל תחששו להתאהב שוב

היכרויות פרק ב׳ אל תחששו להתאהב שוב
קרדיט לתמונה: Pixabay

כאנשים המחפשים באינטרנט פרטנר לפרק ב׳, סביר להניח שבזכות הניסיון שצברתם במערכת היחסים הראשונה, אתם כבר יודעים מה אתם רוצים. עם זאת, כשאתם מחפשים באתר היכרויות בני זוג פוטנציאליים, יש לנו כמה טיפים בשבילכם שיוכלו לעזור לכם להתאהב שוב!

גמישות וראש פתוח

זכרו שחיבורים חדשים ונהדרים לא חייבים להיות התאמה מושלמת. כשמדובר בהיכרויות פרק ב׳ המאפשרות להתחיל פרק חדש בחיים, שמרו על ראש פתוח.

קודם כל, קראו היטב את הביו של המשתמשים הפוטנציאלים באתר ושימו לב אם האינטרסים שלהם אכן מתאימים לאלה שלכם. היו גמישים לגבי הדברים שחשובים לכם במערכת היחסים החדשה. למשל, אל תהססו לקחת את הדברים לאט ולשמור על מערכת יחסים קלילה ולא מחייבת. יהיה לכם מספיק זמן כדי לחוות מערכת יחסים ארוכת טווח! כלומר, זה בסדר גמור להסתגל בהדרגה לסצנת ההיכרויות המקוונות.

אחת הדרכים למציאת התאמות עם פנויים אחרים זה להפוך למשתתפים פעילים באתר ההיכרויות. ואל תעסיקו את עצמכם בדאגות שמא לא תמצאו את הזוגיות המושלמת. אחרי הכול, כשתתחילו להכיר אנשים, תוכלו לצאת בכיף לדייטים וליהנות.

טיפים ליציאה לדייטים בפרק ב׳

לאחר שמצאתם באתר ההיכרויות מישהו שאתם מעוניינים לפגוש, הצעד הבא הוא להיפגש בעולם הפיזי. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור בשלום את שלב הדייטים:

  • סמכו על האינסטינקטים שלכם

אל תשכחו שהאינסטינקטים שלנו משרתים אותנו, בדרך כלל, היטב. אם יש לכם תחושה לא נעימה לגבי הדייט שלכם, הדרך הטובה ביותר היא לעזוב. לעולם אל תעשו משהו שמעניק לכם תחושה שאתם מחוץ לאזור הבטיחות שלכם. חשוב שתסכימו לשתף פעולה רק בפעילויות שאתם ממש מוכנים לעשות. הקשיבו לתחושת הבטן שלכם במיוחד אם עולים היסוסים, כמו: מתי לפגוש אותו, האם להמשיך לצאת אתו או לא, מתי לספר עליו לילדים שלכם וכל סוגיה אחרת שמטרידה אתכם.

להיות אדם פנוי זו הזדמנות מושלמת להכיר את עצמכם ואת הצרכים והרצונות שלכם טוב יותר מאי פעם. לכן, קחו את הזמן הזה כדי ליצור קשר עם האינסטינקטים שלכם וללמוד כיצד לבטוח בתחושות שלכם.

  • קחו את הדברים לאט

בין אם הנישואים שלכם היו תוצאה של התאהבות עזה או של אהבה שהתחממה במשך שנים של היכרות לפני האירוסין, כשאתם יוצאים לדייטים אחרי פרידה או גירושין, מומלץ לקחת את הדברים לאט. אחרי הכול, אתם עלולים לחוות רגשות שלא העליתם בדעתכם שתחוו, ואולי גם לא התגברתם על האקס שלכם כמו שהיה נדמה לכם. אין צורך למהר בשום דבר. קבעו דייטים בקצב שלכם והכירו את האנשים החדשים בקצב שלכם.

  • היו גלויים עם הילדים

זה בסדר גמור ליידע את הילדים שאתם מחפשים להכיר אדם חדש. אבל הם עשויים להיות מבולבלים כשעליהם לפגוש כל פעם באדם חדש שיוצא איתכם. עדיף להציג בפני הילדים את בן הזוג החדש רק לאחר היכרות ממושכת יותר.

מאמר זה נכתב בשיתוף >> https://www.shovavim.co.il/

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...