Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ההבדלים בין סוגי המצבות

ההבדלים בין סוגי המצבות
קרדיט: tombstone.co.il

אתם מתכננים את מצבת הזיכרון לאדם הקרוב אליכם מכל, אבל המשימה הזו לא פשוטה, ולא רק בשל הקושי הרגשי. עם מבחר חומרי גלם ודגמים, נדמה שקשה להבין מה ההבדלים ביניהם ומה באמת נכון עבורכם. אז לפני שאתם מקבלים החלטה, הנה ההבדלים המרכזיים בין החומרים השונים ובין החלופות הקיימות. בנוסף, אתם מוזמנים ליצור קשר עם טל חזן.

ההבדלים בין סוגי המצבות
קרדיט: tombstone.co.il

האבן החזקה: גרניט

דרך טובה להשיג עיצוב נקי למדי ומיוחד במינו, היא באמצעות תכנון מצבות גרניט המשתמשות באבן החזקה הזו כדי להבטיח תוצאה עמידה לאורך זמן. גם האותיות שייחרטו על גבי האבן לא יזדקקו לצביעה או לחידוש, ולמעט ניקוי שגרתי היא בוודאי לא דורשת תחזוקה מיוחדת. כשמוסיפים למשוואה גם את מבחר הצבעים הזמין אין ספק שמדובר בפתרון מצוין שיכול לספק מענה עמיד ואיכותי להנצחת האדם שאתם אוהבים, ועם הליווי המקצועי של טל חזן תוכלו לתכנן את המצבה הנכונה ביותר.

האבן היוקרתית: שיש

אם יש אבן שנוח לפסל בה ופשוט מאוד לעצב בדיוק כפי שנרצה, זוהי אבן השיש. למעשה, מצבות שיש הפכו למצבות הקלאסיות והנפוצות יותר משום שהן מאפשרות לנו להשיג כמעט כל עיצב שיעלה בדעתנו, עם עיטורים מיוחדים במינם ועם כמה דוגמאות קצת יותר מורכבות. באופן טבעי מדובר גם בחומר חזק ועמיד, וכך המצבות שורדות בגבורה גם את ימי הגשם ואת תנאי הלחות המאתגרים ביותר.

האבן המיוחדת: בזלת

אם אתם מחפשים מצבות מיוחדות ועיצובים שיבלטו בשטח, אבן הבזלת בהחלט תעשה את העבודה. המרקם, הגוונים וכמובן העוצמה, כל אלה יחד מבטיחים לנו תוצאה מרשימה ובלתי רגילה. האפשרות הראשונה היא לעצב מצבה מכובדת ומרשימה עם גוונים כהים ויוקרתיים, ומצד שני ישנה גם האפשרות להשתמש באבן כסלע ולעבד אותה באופן חופשי יותר, כדי ליצור תחושה מופלאה של חיבור אל האדמה.

אלמנטים מיוחדים: פיסול במתכת

אל המצבה הקלאסית ניתן להוסיף גם אלמנטים מיוחדים במינם, כדוגמת המתכת, ולמעשה – פיסול במתכת מאפשר לנו להנציח את האדם החשוב לנו באופן שונה. זו ההזדמנות לעצב אלמנט שמסמל את יקירנו בצורה הטובה ביותר, ועם תכנון מדויק ועבודה מקצועית תתקבל תוצאה מרהיבה ביופייה. זוהי המטרה העיקרית של טל חזן בתכנון ועיצוב מצבות ואנדרטאות ברמה הגבוהה ביותר, ואתם מוזמנים לתכנן את המצבה המיוחדת שלכם, זו שתכבד את זכרו של אדם אחד חשוב, מיוחד ובלתי נשכח. תוכלו לעשות זאת בטלפון 053-9235363.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...