Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדרכת כיבוי אש לעובדים: היערכות מראש מונעת אסון

הדרכת כיבוי אש לעובדים: היערכות מראש מונעת אסון
קרדיט שאטרסטוק

עסקים רבים מחויבים בהדרכות כיבוי אש לעובדים • כדאי לבצע אותם באמצעות ממוני בטיחות אש בכירים, בעלי ההסמכות הנדרשות מטעם משרד התמ"ת, שירותי כיבוי האש וההצלה • ש.ג בטיחות אש מספרת לכם כל מה שרציתם לדעת על הדרכת אש לעובדים

המטרה המרכזית של הדרכת כיבוי אש לעובדים הינה מניעת אבדות ופציעות, וכן צמצום נזקים הקשורים לרכוש וסביבה. הדרכת כיבוי האש של חברת ש.ג הנדסת בטיחות אש תעניק לכם את האפשרות לקיים מענה מסודר, איכותי ומקצועי בעתות מצוקה, שכולנו מתפללים שלא יתרחשו.

הדרכת כיבוי אש לעובדים: היערכות מראש מונעת אסון
קרדיט שאטרסטוק

הדרכת כיבוי אש לעובדים: התמודדות והתמגנות ביעילות מירבית

סיכונים מפני שריפה מצויים בכל מקום אפשרי: במקום העבודה, בבית, ובמרחב הציבורי. דלקה או שרפה עלולה להוביל לנזק של ממש בחיי אדם, להוביל לפגיעה משמעותית או פציעה וגם פגיעה ברכוש. הערכות מראש לאירוע של דלקה, שמגיע יחד עם רכישת ידע מקצועי, יספק עבורכם את הכלים להתמודדות והתמגנות תוך יעילות מירבית ובאופן בטוח יותר.

זמן התגובה ואיכות התגובה יהוו פרמטרים קריטיים, כאשר המטרה היא למנוע נזק לחיים או לרכוש. הדרכה של בטיחות וכיבוי אש מקצועית הינה הכרחית וראוי שתבוצע בכל מקום עבודה, גם איפה שהחוק איננו מחייב. ש.ג בטיחות אש תבצע את הדרכת האש האיכותית ביותר עבור העבודים, שתכלול בין היתר:

  • מודעות לנושאי השפעות חום ועשן.
  • גורמים תדירים לשריפה.
  • כיצד מתמודדים עם שריפה (תוך שמירה על זהירות).
  • כיצד להתמודד עם שריפה ספציפית במקום העבודה.

הדרכת כיבוי אש לעובדים: שריפה במקום העבודה יכולה להתרחש בכל רגע

בכל רגע נתון עלולה להתרחש שריפה או דלקה במקום העבודה שלכם. העובדים צריכים להיות מודעים לכך, ולדעת כיצד מגיבים במקרה שכזה. "הוכח בעבר שברגעי מצוקה, התגובה של העובדים היא זו שמנעה אסון", ציינו בש.ג בטיחות אש, והוסיפו: "לכן על העובדים ללמוד כיצד לזהות אזורים שנחשבים ליותר מסוכנים, כאלה שעלולים להוות בסיס להתפרצות שריפה. נדבך נוסף וחשוב מאוד הוא הליך יעיל ומבוקר של פינוי קהל בזמן אש. ההדרכה שלנו מהווה בעצם חבל הצלה עבור הארגון שלכם בעתות שריפה".

הדרכת כיבוי אש לעובדים, לחברות ולעסקים

"ש.ג הנדסת בטיחות אש שמחה להעניק מענה לכולם", מסרה החברה, ופירטה: "חברתנו מבצעת הדרכות כיבוי אש לארגונים, חברות, מפעלים, מלכ"רים, משרדים ממשלתיים, מוסדות ציבוריים, רשויות מקומיות, עסקים קטנים, בינוניים וגדולים ועוד". עוד נמסר כי "ההדרכות שאנו מבצעים משלבות גם הרצאה עיוני, שכוללת אמצעים טכנולוגיים וסרטונים כדי שכולם יישארו עירניים וגם תרגול מעשי. אנחנו גם זוכרים שזה רגע שבו העובדים יוצאים מהשגרה ומבצעים הדרכה קלילה ושיתוף הקהל".

הדרכת כיבוי אש: מונעים מראש את הנזק הכלכלי

בתי עסק שלא מספקים מענה לגורמי סיכון אש ולא מבצעים הדרכות אש לעובדיהם, מסתכנים באפשרות לנזקים כלכליים גדולים מאוד. ובכלל, אם השריפה דלקה במקום שאיננו עומד כלל בתקנות כיבוי האש, בית העסק לא יכוסה על ידי חברות הביטוח. זהו כמובן מצב אליו עסקים לא היו רוצים להגיע.

הדרכת כיבוי אש לעובדים ומניעת שרפות

נציין כי אין דרך טובה לטפל בשריפה מאשר למנוע אותה מראש ולדאוג שלא תתרחש בכלל. "העובדים ילמדו לזהות סכנות אפשריות – ולהימנע מפעולות רשלניות שעלולות להוביל לשריפה. יש לנו מעל ל-40 שנות ניסיון בכל מה שקשור לשרפות ודלקות מסוגים שונים".

הדרכות כיבוי אש לעובדים: "נטמיע כללי עבודה בעתות חירום"

"בש.ג כיבוי אש החוויה היא חלק מהעניין. אנחנו נבצע את השימוש באמצעים תקשורתיים, מולטימדיים וחזותיים. נבצע אף סיור לימודי במתחם, עבור תרגול הוראות בטיחותיות בשטח המוכר לעובדים, ובכך, נטמיע את ההדרכה וכללי העבודה בעתות חירום".

הדרכת כיבוי אש: אודות ש.ג הנדסת בטיחות אש

החברה "ש.ג הנדסת בטיחות אש" מנוהלת על ידי טפסר בדימוס שמעון גמליאל, שמביא עמו ניסיון של 46 שנים בשירותי הכבאות. טפסר בדימוס גמליאל בעל תעודות הסמכה של קצין כבאות בדרגת טפסר, מדריך בטיחות אש מוסמך, מפקח בטיחות אש, חוקר שריפות ועוד.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...