Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האירועים חוזרים – כך תתכנני מסיבת רווקות של פעם בחיים

האירועים חוזרים – כך תתכנני מסיבת רווקות של פעם בחיים
קרדיט freepik

אחרי אינספור דחיות בעקבות נגיף הקורונה, סוף סוף נקבע תאריך החתונה של חברתך הטובה ביותר. כעת כשיש תאריך באופק, ההתרגשות היא בשיאה ואיתה גם ההכנות הדרושות לתכנון מסיבת הרווקות עבור הכלה לעתיד. יש כל כך הרבה אפשרויות לחגיגה, אך אם את מחפשת רעיונות ייחודיים למסיבת רווקות – כדאי שתכירי את פורטל קרמל, הפורטל הגדול והמקיף בארץ שיעניק לך את כל הרעיונות הכי שווים למסיבת רווקות הכי מדליקה שתוכלי לתכנן.

כיוון שהזמן קצר והמלאכה רבה, ריכזנו בהמשך מאמר זה כמה מהרעיונות הכי טובים שקיבלנו מהצוות של הפורטל בנוגע לתכנון מסיבת הרווקות, אז קדימה יוצאים לדרך!

האירועים חוזרים - כך תתכנני מסיבת רווקות של פעם בחיים
קרדיט freepik

מקום מיוחד ומקורי בו כדאי לחגוג את מסיבת הרווקות

מסיבות רווקות לרוב נערכות במקומות גדולים, מרווחים אך גם כאלו שיש בהם פרטיות עבור המשתתפות במסיבה. זוהי הסיבה מדוע רוב המסיבות מתקיימות בווילות שכורות, צימרים מבודדים באזורים שונים בארץ, אתרי ספא ועוד מקומות אחרים שעומדים בקריטריונים שצוינו לעיל. מקומות אלו טובים ומומלצים כמובן גם עבור המסיבה שאת מתכננת לכלה לעתיד, אבל אם המטרה שלכן היא למצוא מקום ייחודי ומקורי למסיבה – תוכלו לחגוג בים מסיבת רווקות כיפית ובלתי נשכחת.

חופי הים הם כמובן מקומות ציבוריים, אך יחד עם זאת ניתן למצוא בקלות רצועת חוף מבודדת, שקטה ופרטית בה תוכלו לחגוג בכיף עם כולן מבלי שיהיו רוחצים ומבלים שיפריעו. כדאי להכין את המקום מראש עם מחצלות גדולות, כסאות חוף, צליות ושמשיות וגם כמה שולחנות שעליהם ניתן להניח את האוכל או האלכוהול שיוגש במסיבה. במידה ומדובר על מסיבת רווקות עם הרבה משתתפות, ניתן פשוט להזמין ספק ייעודי שיקשט את אזור החוף עם כל הריהוט, ציוד ואקססוריז הדרושים למסיבה.

הפעלות ואטרקציות במיוחד למסיבות רווקות

לאחר שמצאת את המקום המושלם לערוך בו את המסיבה, כעת עלייך למצוא את האטרקציה הטובה ביותר שתתאים לקונספט של המסיבה. נכון שהזמנת מפעילה שהיא סקסולוגית היא האפשרות המתאימה ביותר לאירוע ולאווירה, אך מדובר באטרקציה שהיא בנאלית ומעט מיושנת עבור כלות רבות שרוצות ליהנות מאטרקציה ייחודית וכיפית במיוחד במסיבה שלהן.

לכן אם גם חברתך שאוטוטו מתחתנת חושבת ככה, תצטרכי למצוא אטרקציות בלעדיות למסיבת רווקות שיתאימו בדיוק לציפיות שלה. אפשרות אחת היא להזמין מפעיל או מפעילה שיגיעו להנחות את המסיבה באווירה הומוריסטית במיוחד, שתרים לכולן את מצב הרוח ותגרום להן לקחת חלק פעיל במסיבה. מפעילים כאלו הינם למעשה סטנדאפיסטים מקצועיים שבמקום להעביר מופע סטנד אפ רגיל, יערכו משחקים ותחרויות שיתאימו לסגנון מסיבת הרווקות כמובן כשהכלה לעתיד תהיה במרכז תשומת הלב.

אפשרות נוספת ומומלצת להפעלה למסיבה היא הזמנה של סדנה מיוחדת, בין אם מדובר על סדנת בישול, אפייה, אלכוהול, אופנה, טיפוח או אפילו יצירה במהלכה כל המשתתפות במסיבה ייהנו לקחת חלק פעיל באטרקציה ולהעביר כמה שעות של כיף וזמן איכות עם כל החברות.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...