Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האופרה הישראלית בהפקה מרהיבה בלוד

האופרה הישראלית בהפקה מרהיבה בלוד
עיריית לוד

200 מתושבי העיר השתתפו בהפקה צבעונית ומושקעת של "חליל הקסם" שהוצגה בהיכל התרבות המחודש של לוד ראש העיר עו"ד יאיר רביבו: "יום היסטורי והישג אדיר לקיים מופע בקנה מידה כזה בלוד. תודה לכל השותפים והתושבים שכיכבו על הבמה – כל הכבוד, הוספתם ללוד גאווה וחוויה תרבותית מדהימה אשר חשפה את התושבים לעולמות תרבותיים שונים ומובילים בישראל"

האופרה הישראלית בהפקה מרהיבה בלוד
עיריית לוד

השבוע הועלתה בהיכל התרבות של לוד ההצגה "חליל הקסם" מאת וולפגנג אמדאוס מוצרט, בשיתוף משרד התרבות, המחלקה לתרבות בקהילה של מזל סיימון וגלית שאשא, מנכ"לית המשרד, והאופרה הישראלית שהגיעה לעיר ושיתפה פעולה עם תושבי העיר בהפקה מושקעת שעוד ידברו עליה רבות.

האופרה הישראלית בהפקה מרהיבה בלוד
עיריית לוד
האופרה הישראלית בהפקה מרהיבה בלוד
עיריית לוד

200 משתתפים בני ובנות העיר לוד, העלו על במה אחת מופע מדהים עם צוות מקצועי של האופרה הישראלית, וכיכבו בתור רקדנים, נגנים, שחקנים ומקהלות, בשילוב תפאורה ותלבושות מלאות במשך 3 ימים של הפקה מרהיבה.

ההצגה שילבה גופים רבים ומוכרים מהעיר: תלמידי בית הספר למחוננים ומצטיינים במוסיקה בניהולו של מני מטלון, נגני התזמורת העירונית, להקת הדבקה בלנדה בניהולו של יונס, להקת המחול ספקטור דנסינג בניהולה של אלזה ספקטור, להקת המחול של רנין ממתנ"ס שיקגו, להקת המחול של תמי מיכאלי בן דוד, שחקני התיאטרון הקהילתי בניהולה של פנינה רינצלר והשחקנית הראשית שלנו למחזה מהתיאטרון – יהודית יצחקי, מקהלת הילדים העירונית בניהולה של חוה שייך, וחבורת הזמר העירונית בניהולה של רעות זיו חולי.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו ורעייתו יקירה,  נכחו באירוע יחד עם מכובדים רבים, בהם ממלא מקומו יוסי הרוש, סגנית ראש העיר, אלוירה קוליחמן, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק התרבות והמתנ"סים אלי סער, חברי המועצה עו"ד פרג' אבן פרג' ואינג' ג'מאל אבו סיאם, מנכ"ל רשת המתנ"סים אבי גיל, מנהלת אגף התרבות בעירייה, אורית עופר, ומכובדים נוספים.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו בירך על ההפקה המיוחדת: " אני  שמח  ונרגש  על  ההזדמנות הנפלאה ועל הזכות שניתנה ללוד להציג את מופע האופרה הישראלית "חליל הקסם", אשר הבטיח לנו חוויה אדירה של הנאה צרופה. זהו בהחלט יום היסטורי והישג אדיר לקיים מופע בקנה מידה כזה בלוד. מדובר בפרויקט מיוחד במינו, פרי שיתוף פעולה מדהים ומרגש של האופרה הישראלית עם 200 משתתפים מוכשרים מהעיר לוד.

האופרה הישראלית בהפקה מרהיבה בלוד
עיריית לוד

"ערב כמו זה מציג את מרקם החיים הייחודי שלנו כאן בלוד, כאשר על במה אחת עולים הרכבים שונים ומגוונים ויוצרים יחד פסיפס מרהיב של תרבות שהינו בבחינת בבואה לעיר המיוחדת שלנו: צעירים ומבוגרים, דתיים וחילוניים, יהודים וערבים. כולם יחד – בהרמוניה של מוסיקה, מחול ותיאטרון במופע מרהיב של האופרה הישראלית.

"תודה למשרד התרבות ולשרה מירי רגב אשר מעניקה לעיר פרויקטים רבים וטובים! וכמובן לאופרה הישראלית על ההזדמנות, על הרצינות, על שיתוף הפעולה ועל ההשקעה הרבה בהובלת הפרויקט המרשים הזה, לנעמי מיוחס מנהלת היכל התרבות היקרה שניהלה את הפרויקט מטעם אגף התרבות וילדה ביום חמישי האחרון בת.

לכל צוות אגף התרבות בהנהגתה של אורית עופר, מנהלת אגף התרבות והיכל התרבות של רשת המתנסים בניהול של אבי גיל. לכל תושבי העיר שהשתתפו באירוע – כל הכבוד, הוספתם ללוד גאווה וחוויה תרבותית מדהימה אשר חשפה את התושבים לעולמות תרבותיים שונים ומובילים בישראל!".

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...
איך עורך דין משפחה יכול לעזור גם לכם?
עורך דין משפחה נחוץ במגוון רחב מאוד של מצבים. במיוחד...
היבטים משפטיים של מיסוי מקרקעין
עורך דין מיסוי מקרקעין מתמחה בהיבטים המשפטיים של מיסוי מקרקעין,...