Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בקרת כניסה בשימוש פרטי

בקרת כניסה בשימוש פרטי
קרדיט: rom-tech.co.il

קרוסלת כניסה- לשם מה אני זקוק לזה? שואלים לא מעט אזרחים את עצמם כשהם עוברים ליד פרסומת כזו, מן הסתם, כך נדמה להם, מערכות בקרת כניסה מיועדות לשימוש מוסדי, מסחרי וכדומה, במקומות בהם החוק מחייב אמצעי בטיחות ציבוריים, ובמבנים שעוברים בהם מאות אנשים ביום ויש להם את הצורך הבטחוני והיכולת הכלכלית להרשות לעצמם התקנת מערכת כזו. סבסבות כניסה, במיוחד אלו הממוחשבות, נדמות לפעמים לציבור הרחב כמוצר המיועד לאליטה הגבוהה בלבד, זה אולי היה נכון פעם, אבל כיום מתברר שכלל האזרחים הפשוטים יכולים להנות רבות מהמוצר הנגיש הזה. אז למי מיועדות מערכות בקרת כניסה ואיך הן יכולות לעזור בשימוש אזרחי שוטף?

בניינים, חניונים ואישורי כניסה

לא מעט בניינים היו מעסיקים בעבר שומר אנושי. זה יכול היה להיות בכניסה לבניין רב קומות, בכניסה לחניון גדול שקורץ לבעלי רכבים באזור, בבנייני משרדים, וגם בבנייני יוקרה המיועדים למגורים. מן הסתם זה היה נפוץ יותר ומחוייב המציאות באזורי פשע אבל בהחלט מוכר גם באזורים שאינם מוגדרים כלל ככאלה. מאוחר יותר החליפו מערכות אינטרקום ודומותיהן את השומרים האנושיים, ובכך חסכנו הוצאה גבוהה של העסקת שומר במשך שעות עבודה ארוכות, אבל אינטרקום הוא מערכת מיושנת שיש לה לא מעט חסרונות ויש הרבה פעולות שיכול היה לעשות שומר אנושי ולא יכלה להבין מערכת האינטרקום החשמלית אך חסרת הבינה. בדיוק לשם כך תוכננו מערכות בקרה ממוחשבות, הן מובנות על שער קרוסלה פשוט אבל חכם הרבה יותר.

מי משתמש בבקרת כניסה

השימוש שהולך ונעשה נפוץ יותר ויותר במערכות הללו הוא בכניסה למשרדים ובניני מגורים. עלותה של המערכת הזו היא נגישה הרבה יותר לאזרח, מאשר בשנים עברו בהם נשרד הון עצמי משמעותי מאד למימון התקנת קרוסלה. המערכת הזו יכולה לזהות את הדיירים בבניין ולהיפתח רק כאשר הדמות הנכנסת תזוהה כאחד מהם, למשל באמצעות זיהוי פנים או טביעת אצבע. אם תרצו לאפשר כניסה כללית יותר, גם לאורחים שלכם או בני משפחה, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכות פתיחה מרחוק, כמו למשל- חיוג טלפוני למערכת או לחיצה. זו אפשרות שנמצאת בשימוש נפוץ בכניסות למושבים או כפרי נופש, קיבוצים וכדומה, אבל בהחלט  אפשרית היום גם לבניינים פרטיים או משרדים. חניונים יכולים להפוך להרבה יותר נגישים באמצעות מערכת ממוחשבת של שלטים או קוד מרוחק, ויש עוד הרבה פתרונות ללקוח הפרטי. מחפשים משהו ספציפי או פתרון לצורך שלכם? יש לנו הכל בשבילכם ברום טכנולוגיות.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
ההורה לא השאיר צוואה? אל תתמודדו עם הדברים לבד
בין אם הורה הותיר אחריו צוואה ובין אם לא, חלוקת...
הגנו על הזכויות שלכם בעבודה
גם למעסיקים יש זכויות בעבודה מול עובדים שמנצלים את החוק...
תפקידיו של עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין מספק שירותים שונים הקשורים לנדל"ן. אחד השירותים...
הגיע הזמן להשקיע בהתפתחות אישית
להרגיש תקועים באותה נקודה הרבה זמן בחיים זה לא משהו...
איך באמת צריכה להיראות דלת הכניסה לבניין שלכם?
אם עד היום בכל פעם כשעשיתם שיפוץ בבית התעלמתם מדלת...
את יכולה ליהנות מהכשרה לא משנה איפה נקודת הפתיחה שלך
אנחנו רוצות לגלות לך סוד. אף אחת לא נולדה כאשר...
מהו טיפול פיגמנטציה בפנים ומתי כדאי לעשות אותו?
פיגמנטציה בפנים היא תופעה לא נעימה כלל, אשר עלולה לגרום...
הכול על אימון אישי
מי מאיתנו לא היה רוצה להרגיש טוב יותר בחיים? למצוא...
בחירת חברת הסעות- כל מה שרציתם לדעת
לא מעט אנשים זקוקים לשירותי הסעות כיום. מדובר על שירותים...
המדריך המלא לייבוש כביסה
הכביסה היא אחת ממטלות הבית שגוזלות מאתנו הכי הרבה זמן....