Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בעלי עסקים, תושבי רמלה לוד כבר מכירים אתכם?

בעלי עסקים, תושבי רמלה לוד כבר מכירים אתכם?

בטח שמעתם על גוגל, מנוע החיפוש הפופולרי בעולם. זהו מנוע החיפוש שממנו מתחילה חוויית הגלישה באינטרנט של ישראלים רבים, ביניהם גם תושבי רמלה לוד, ולעיתים אותה חוויית קניה יכולה להפוך בקלות גם לחוויית רכישה. אחרי הכל, בזכות גוגל אפשר להגיע למקומות נפלאים שלא היו ידועים לכם עד היום.

עד לפני זמן לא רב, גוגל היה מנוע חיפוש שלא כל כך התחשב במיקומו הגיאוגרפי של אדם שהקליד דבר מה בשורת החיפוש. מי שהקליד "בית קולנוע" קיבל בדרך כלל רשימה של בתי הקולנוע הגדולים בישראל, ומי שהקליד "בגדי גברים" קיבל רשימה דומה של רשתות אופנה המתמחות בבגדי גברים – גם היא ברמה ארצית.

אלא שכיום, בזכות הטכנולוגיה החכמה שמוטמעת היום כמעט בכל מכשיר נייד, לרבות מחשבים ניידים וסמארטפונים, אדם יכול לעמוד באמצע הרחוב, להקליד בגוגל "מסעדות באיזור שלי" ולקבל רשימת תוצאות חיפוש שנתפרה באופן מדויק לא רק לפי מילות החיפוש שהקלדתם אלא גם על פי המיקום שלכם. בצורה כזו תוכלו לגלות מסעדות בכל רחבי רמלה לוד, ובמיוחד אם אתם נוסעים לעיר שאינכם מכירים ורוצים לאתר עסק ברמה הגיאוגרפית המקומית.

בעלי עסקים, תושבי רמלה לוד כבר מכירים אתכם?

חשיבותו של קידום אתרים לוקאלי

עסקים שיש להם פעילות בקנה מידה ארצי או בינלאומי נוהגים לדבר על קידום אורגני בגוגל. הכוונה בכך היא לביצוע רצף פעולות שמטרתן היא להתברג במיקום גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש של גוגל, ללא קשר למיקומם הפיזי של אותם עסקים.

לעומת זאת, ככל שמתגבר השימוש בגוגל באמצעות מכשירים ניידים, כך עולה הצורך של בעלי עסקים לבצע קידום אתרים ברמה המקומית, המכונה גם "קידום אתרים לוקאלי". כך, כאשר גולש יבצע חיפוש בגוגל על פי מילות מפתח רלוונטיות, אותם עסקים יופיעו במיקום גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש המקומיות.

לא תמיד, כמובן, תוצאות חיפוש המקומיות זהות לאלה הכלליות. אולם ההנחה היא שאדם שמבצע חיפוש אחר עסק מסוג מסוים, בסבירות גבוהה גם ירצה לבקר בו; במיוחד אם אותו עסק נמצא במרחק לא גדול ממיקומו הפיזי של האדם שביצע את החיפוש. מחקרים מוכיחים כי בשיעור גבוה של מקרים, חיפושים מקומיים כאלה מסתיימים בביקור של הלקוח בבית העסק – ובשיעור דומה גם מסתיימים ברכישה.

וזה אולי הרציונל הבסיסי ביותר להשקעה בקידום אתרים לוקאלי: יותר חשיפה מביאה יותר מבקרים לעסק, ומכאן שגדל גם הפוטנציאל לעלייה בהכנסות. עסקים בכל העולם הבינו את זה, והגיע הזמן שגם עסקי רמלה לוד יתחילו לבצע קידום אתרים לוקאלי וליהנות מעלייה ברווחים.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...