Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בנימין נתניהו: נמשיך לעשות ולהשקיע בלוד!

בנימין נתניהו: נמשיך לעשות ולהשקיע בלוד!
עיריית לוד

יאיר רביבו: "מסרתי לראש הממשלה את הוקרת תושבי העיר לוד למאמצי הממשלה בראשותו לפיתוח מואץ ברחבי העיר ועל המהפכה שהוא עוזר להוביל בעיר לוד בתשתיות ובחינוך. בע"ה נעשה ונצליח"!

נתניהו מתכוון להמשיך ולהשקיע בלוד
עיריית לוד

אין ספק כי 5 השנים האחרונות בלוד היו אולי המשמעותיות ביותר בתולדותיה מאז היווסדה, עם החתימה על הסכם הגג ההיסטורי בהיקף של כ-7 מיליארד שקל, הגדול ביותר שנחתם בין הממשלה לעירייה בישראל, אשר יעצים את העיר לוד כלכלית, חברתית ותדמיתית ויהפוך את לוד ליעד מגורים מועדף במרכז המדינה.

בטקס החתימה על ההסכם אמר ראש הממשלה נתניהו: "מה שאתם רואים פה היום זה מהפכה בעיר לוד, העיר לוד הולכת להיות עיר ואם בלבה של מדינת ישראל, עכשיו לוד במרכז העשייה והצמיחה. יש עם מי לעבוד בלוד, ויש על מה לעבוד, יש לחץ של עבודה וזה מורגש היטב, היו בלוד תקופות קשות, אני חושב שהיום יש פה מעשה, יש פה מהלך גדול מאוד, של הסכם גג לבניית 20,000 יחידות דיור, זה לא רק סימון מטרה זה מתן האמצעים למימוש המטרה, מה שהסכם הגג מבטיח שלא יהיה פער בתשתיות, המדינה מתחייבת צעד בצעד, לצד מבני הדיור לתת את התשתיות הנדרשות, ואז אין פקק, והעסק זז ורץ.. חוללנו כאן שינוי גדול, אני זוכר את העיר לוד, ואנחנו רוצים לבנות את לוד, רצינו להביא לכאן תקציבים, אבל בלעדי הנהגה מקומית שבאה בעוצמה ואתה מייצג את ההנהגה הזאת כאן יאיר, אתה תותח, אני שמח שיש מישהו שכל הזמן קודח לי ואומר אנחנו רוצים עוד. המעשה הזה הוא חשוב למדינה, שיהודים, נוצרים ומוסלמים יכולים לחיות יחד בעיר שפורחת ומתפתחת. הסוד של ההצלחה באופן טבעי, זו הצמיחה של העיר וראיתי את אותו גשר ישן שעברתי בדרכי לכאן, היום אנחנו בונים גשרים חדשים ללוד. לוד היא מרכז הארץ והתעסוקה יחד עם התשתיות, התשתיות יחד עם הבנייה מבטיחה שתהיה פה צמיחה"!

דברים אלו המבטאים את הקשר ההדוק והידידות האמיצה שבין ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, לבין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הביאו לפגישה בין השניים שהתקיימה בשבוע שעבר, על רקע הבחירות הקרבות. "ראש הממשלה הזמין אותי ליטול חלק בקמפיין הליכוד ולספר על העשור הנפלא של ממשלת הליכוד ובהשקעותיה הרבות בעיר לוד, עשור בו יצאנו מועדה קרואה לעיר בתנופה" ציין יאיר רביבו, "מסרתי לראש הממשלה את הוקרת תושבי העיר לוד למאמצי הממשלה בראשותו לפיתוח מואץ ברחבי העיר ועל המהפכה שהוא עוזר להוביל בעיר לוד בתשתיות ובחינוך. בע"ה נעשה ונצליח"!

ראש הממשלה שיבח את הפעילות הענפה בלוד: "זו רק ההתחלה נמשיך לעשות ולהשקיע בלוד", הבטיח.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...
איך עורך דין משפחה יכול לעזור גם לכם?
עורך דין משפחה נחוץ במגוון רחב מאוד של מצבים. במיוחד...
היבטים משפטיים של מיסוי מקרקעין
עורך דין מיסוי מקרקעין מתמחה בהיבטים המשפטיים של מיסוי מקרקעין,...