Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בניית אתרים – עשה זאת בעצמך ובקלות

בניית אתרים – עשה זאת בעצמך ובקלות

היום בזכות האינטרנט אפשר ללמוד מגוון רחב של דברים באופן עצמאי – איך לאפות עוגות יום הולדת מעוצבות, איך לפתוח סתימה בכיור, איך לסרוג סוודר ועוד מגוון רחב של מיומנויות. אבל לפעמים כדי להעניק לגולשים את המידע שהם צריכים, עלינו ללמוד כיצד לבנות אתר. בעל עסק המעוניין לפרסם את שירותיו יכול להקים אתר באופן עצמאי ולתחזק אותו.

אחת הפלטפורמות האיכותיות יותר לצורך בניית אתרים היא וורדפרס – פלטפורמה ידידותית למשתמש, בעלת קהילה תומכת וקלה לתפעול. הדבר החשוב ביותר שיש לעשות הוא ללמוד כיצד עושים זאת.

בניית אתרים - עשה זאת בעצמך ובקלות

כך תבנו אתר בוורדפרס ב-5 צעדים פשוטים

פתחת חנות אופנתית מדליקה וזקוקה לחנות אלקטרונית שתעשה בשבילך את העבודה? מנהל מוסף לתיקון רכבים יוקרתיים ומעוניין להגיע לכמה שיותר לקוחות? כך תבנו אתר אינטרנט:

  1. בוחרים דומיין – על מנת שהגולשים יוכלו להגיע לאתר שלכם, כדאי לרכוש דומיין קצר, קליט וקל להקלדה. הדומיין יכול להיות שם החברה שלכם או המותג שאתם מייצגים.
  2. בוחרים חברת אחסון – בשלב השני תצטרכו לקשר את הדומיין לאחסון. כדאי לאחסן את האתר בחברה מקצועית המציעה גם שירותי אבטחה. בדרך זו תצמצמו את הסיכונים לפריצות.
  3. מתקינים אתר וורדפרס – כעת, כשיש לנו דומיין ואחסון אפשר לחבר אותם לוורדפרס: יש להוריד את וורדפרס מהאתר הרשמי שלה, לחלץ את קובץ ההורדה ב-ZIP, לחבר את הוורדפרס לדטא בייס, להעלות את הקבצים דרך שרת FTP, לטעון את הדפדפן, להכניס בתוך הדטא בייס את שם המשתמש והסיסמה. לבסוף, חשוב לעקוב אחר הוראות האשף ולמלא פרטים כמו כתובת אימייל, שם האתר, סיסמה ועוד.
  4. מתקינים תבנית וורדפרס – בשלב הזה האתר שלנו מוכן לפעולה ואנו יכולים לעבור לעיצובו. ניתן, כמובן, לשלם למעצב כדי לבנות תבנית ייחודית, אך אפשר גם להשתמש בתבניות וורדפרס מוכנות ואיכותיות לא פחות. כך שהאפשרות השנייה נגישה יותר ומאפשרת לכם לחסוך בזמן. הסוד הוא לבחור את התבנית המתאימה ביותר לסוג האתר שלנו, להתקין אותה ולהתחיל להשתמש בה.
  5. בוחרים תוספים נחוצים – התוספים של וורדפרס מאפשרים לנו לייעל את האתר שלנו. כך למשל, התוסף Yoast מסייע לבצע אופטימיזציה לעמודי תוכן, Smush דוחס את התמונות כך שניתן להעלות אותן לאתר במהירות ו-Clef מאפשר לבעל האתר לבצע אימות דו-שלבי ובכך להגביר את האבטחה באתר. ניתן להוריד את התוספים דרך ה"תוספים" בתפריט הניהול של וורדפרס.

בונים את האתר בשבילכם

צריכים להקים אתר בדחיפות, אך אין לכם זמן ללמוד כיצד עושים זאת? חברים קוראים לכם "טכנופובים"? חברת וובינג מציעה שירותי בניית אתרים בקלות וביעילות. תוכלו להצטרף ל-30 ימי ניסיון ולקבל חבילת אחסון ותבנית פרמיום מעוצבת המתאימה לאתר שלכם. כמו כן, אם נתקלתם בבעיה כלשהי, יש עם מי לדבר. הצוות של וובינג נמצא כאן לשירותכם כדי לענות על כל שאלה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...