Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בלוד עפים על היזמות!

בלוד עפים על היזמות!
עיריית לוד

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן ביקר בקייטנת הקיץ של משרד הכלכלה "לעוף על יזמות" בעיר לוד יחד עם ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו

■ שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן במהלך הביקור: " יזמות וחדשנות הן מפתח להמשך שגשוגה של הכלכלה הישראלית. התוכנית הייחודית לבני הנוער שמשרד הכלכלה והתעשייה מפעיל הקיץ, נועדה להרחיב את הידע של הנוער שלנו בתחומי היזמות, העסקים והחדשנות, לתת להם את הכלים המקצועיים והליווי הנדרש לממש את הפוטנציאל ולהצליח ולתמרץ אותם ליזום. התלמידים אלו הם העתיד של מדינת ישראל ואנו נמשיך להעניק להם את מגוון כלי הסיוע של המשרד לשימור מעמדה של מדינת ישראל כ-סטארטאפ ניישן". ■ ראש העיר עו"ד יאיר רביבו: "הנוער שלנו חכם, יוזם ושואף להצלחות. שמח לראות בלוד בני נוער שמפגינים חשיבה יצירתית ויזמית"

בני הנוער מחטיבות ביניים ותיכונים מכל רחבי הארץ, לוקחים חלק במהלך החופש הגדול בפעילות קיץ ייחודית של משרד הכלכלה והתעשייה, במהלכה הם לומדים על עולם היזמות העסקית, מפתחים חשיבה יצירתית ונפגשים עם יזמים ויזמיות.

משרד הכלכלה והתעשייה יצא הקיץ במיזם חדש לבני הנוער בחופש הגדול, קורסי  קיץ מרתוניים, במסגרתם נחשפים הנערות והנערים, מעשרות ישובים ברחבי הארץ, לזירת החדשנות, היזמות והעסקים בישראל.

במהלך הקורס לומדים בני הנוער, במסגרת מרתון של שבוע ימים, חשיבה יצירתית, כיצד עובד עולם היזמות ומה הם הכלים בעזרתם יוכלו גם הם להפוך ליזמים ויזמיות. מטרת הפרויקט, המופעל לראשונה, הנה לאפשר לבני הנוער, החולמים כבר היום להפוך ליזמים, להיחשף לעולם זה לראשונה.

הקורסים נועדו לחשוף בני ובנות נוער לשיח היזמות ולמשוך את אלו השואפים להשתלב בעולם היזמות בעתיד. התכנים הנלמדים חושפים את התהליכים החשובים והמרכזיים שבהקמת מיזם ומעניקים כלים ומיומנויות רלוונטיות לעולם היזמות החדשני, בעזרתם יוכלו בני הנוער להגשים את הרעיונות והחלומות שלהם. בנוסף להרצאות ולסדנאות המעשיות בקורס, מבקרים המשתתפים בסניפי מעוף של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ונפגשים עם יזמים ויזמיות.

בין התכנים הנלמדים בקורס, חדשנות ועסקים בישראל, הכרות עם תכונות היזם, פיתוח מיומנויות אישיות והכרת חוזקות וחולשות, חשיבה יצירתית ותכנון כבסיס ליוזמה עסקית ופיתוחה עד לכדי הפיכת הרעיון למוצר. כמו כן לומדים התלמידים את שלב התכנון העסקי, נחשפים לסיפורי הצלחה וכישלון, נפגשים עם יזמים, מבינים תהליכי פיתוח של יוזמות ועסקים חדשים, התמודדות עם דילמות ואתגרים, ומבינים את חשיבות השיווק והפרסום להפיכת היוזמה לעסק וגיוס הון לעסק.

בסיום הקורס מכינים התלמידים פרזנטציה (פיצ') לגיוס הון אשר מוצגת באירוע מסכם שבסופו מוענקות למשתתפים תעודות סיום מטעם משרד הכלכלה והתעשייה.

בלוד עפים על היזמות
עיריית לוד
כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...