Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בוחרים להתחיל בדרך חדשה

בוחרים להתחיל בדרך חדשה

החיים מעמידים בפני כולנו אתגרים רבים, בין אם פיזיים או נפשיים ואנו עושים את המירב אשר ביכולתנו על מנת לצלוח אותם בצורה הטובה ביותר. לעיתים אנשים מוצאים את עצמם נעזרים בחומרים שונים אשר יכולים להקל על הקשיים ופונים לאלכוהול וסמים. מכאן זהו מדרון חלקלק אשר יכול להוביל להתמכרות קשה שתעכיר כמעט כל תחום בחייו של האדם. כך שנשאלות השאלות מה גורם לכך, ואיך יהיה ניתן להתגבר על ההתמכרויות הללו ולצאת לדרך חדשה?

אלכוהול הינו סם אשר צריכתו היא חלק מהתרבות בכל רחבי העולם וסמים קלים דוגמת מריחואנה הוכיחו את עצמם בתור יעילים בטיפול במחלות קשות שונות. אך צריכה מופרזת ולא מבוקרת של שני החומרים הללו עלולה להוביל להתמכרות קשה. ההתמכרות הזו עלולה להשפיע על תחומים שונים בחיים ועלולה לפגוע בכל אדם, בלי קשר למינו, גילו או הסטטוס החברתי שלו. על מנת להתגבר על תלות קשה זו אתם יכולים לפנות אל מרכזי גמילה. שם תוכלו למצוא צוות רפואי ואנשי רווחה אשר יוכלו לעזור להתגבר על התסמינים הגופניים של הגמילה לצד התסמינים הנפשיים של ההתמכרות.

גמילה גופנית

התסמינים הגופניים בשעת גמילה מאלכוהול ועוצמתן תלויה בכמות הצריכה של האלכוהול אליה האדם היה רגיל ותדירות הצריכה. אלכוהול הוא אחד החומרים אשר הגמילה מהם עלולה להוביל לתמותה. ההזיות המתאפיינות הערפול תודעה הינן מסוכנות לאדם הנגמל. על כן הגמילה חייבת להתבצע במרכז גמילה מסודר אשר כולל צוות רפואי מוסמך ומנוסה. הצוות יכול לעזור בהקלה על תסמיני הגמילה על מנת שלמנוע מצב מסוכן.

גמילה נפשית

ההתמכרות לסמים קלים מתחילה פעמים רבות בבסיסה ממצוקה רגשית. כך שבעת השימוש בסמים אנשים רבים מוצאים הקלה מחיי היום יום העמוסים שלהם ומצליחים לנשום סוף סוף לרווחה. בעוד שיהיו אלו שיעידו כי השימוש לא פוגע בתפקוד היום יומי שלהם, הם עדיין יכולים למצוא כי הגמילה תהיה מאתגרת במיוחד. תופעות גמילה מסמים קלים כוללות עצבנות, חוסר מנוח, דכאון, סיוטים, כאבי ראש ואף כמיהה לחומר. ניתן יהיה לראות כי יופיעו קשיים רגשיים בעת הפסקת השימוש בסם. על כך הטיפול יתמקד בהענקת דרכי התמודדות בריאות יותר עם החיים ויצירת דפוסי התנהגות שלא כוללים שימוש בסמים.

שער לדרך חדשה

מכון גמילה מסמים ואלכוהול "רנסנס – ויקטוריה" פותח את שעריו לכל אדם אשר זקוק לסיוע. באשפוזית של המרכז נוקטים בגישה מקצועית קלינית לבעיית התמכרות, ולא רק מתבססים על עבודה על הנפש. הטיפול בהתמכרות חייב לשלב טיפול תרופתי, קליני וגם נפשי – רוחני. רק כך יהיה ניתן לתקוף מכל החזיתות את בעיית ההתמכרות ולהביס אותה. זו ההזדמנות שלכם להתחיל לצעוד בדרך חדשה, נטולת סמים, אלכוהול וחומרים מטשטשים אחרים. בואו לחוות את העולם במלואו עם עיניים פקוחות לרווחה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
לבחור את ציונו של יקירכם לאחר שהלך לעולמו- איך עושים את זה?
מצבה היא ציון מיקומו של יקירנו לאחר שהלך לעולמו, וזהו...
מוצר משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה
חומר לניקוי ריפוד הוא משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה. חומרי ניקוי...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
חופשה והדרכה בשפה שלכם זה הדבר הבא
כמה פעמים מצאתם את עצמכם יוצאים לטיול ביעדים שונים, ומרגישים...
היבטים עיקריים של חלונות כהים לרכב
חלונות כהים לרכב מתייחסים ליישום סרט שקוף על הזכוכית של...
מציאת בעל מקצוע מומלץ ברמלה לוד
שלום לגולשי מקומונט רמלה לוד, אני כאן לשתף אתכם בסיפור...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...