Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בדיקה פשוטה ומהירה עשויה להציל את חייך

בדיקה פשוטה ומהירה עשויה להציל את חייך

מחלות לב כליליות מהוות את סיבת המוות השנייה בשכיחותה בישראל ומהוות כ-17% מכלל מקרי המוות. מדובר במעל 6,000 איש בשנה. על אף שהמודעות הגוברת לאורח חיים בריא הפחיתה משמעותית את שיעור התמותה ממחלות הלב, מדובר עדיין במספרים מבהילים למדי. ברוב המקרים, גילוי מוקדם וטיפול ייעודי בזמן עשויים למנוע החמרה ולהציל חיים. כדי להישאר עם אצבע על הדופק ולקחת אחריות על בריאותנו, קיימת בדיקה שניתן לבצע בבית בקלות. Human Test היא מעבדת בדיקות המספקת שירות עד הבית. צוות רופאים ואחיות עומד לרשותך ומבצע את הבדיקה בביתך בתיאום פשוט ונוח שלוקח דקות. 

בדיקה פשוטה ומהירה עשויה להציל את חייך

מסתבר שלא רק בעניינים של הרגש, הלב הוא איבר מאוד הפכפך. הוא עשוי לגלות סימני חיוניות ולתפקד בצורה בריאה לחלוטין עד שיום אחד, נחווה אירוע לבבי. רבים מהתהליכים המכשירים את הקרקע להתקפי לב מתרחשים מתחת לפני השטח וכדי לזהות אותם, נצטרך לנקוט בגישה יזומה. בדיקת שומנים בדם אחת לתקופה עשויה לעשות את כל ההבדל בזמן המתאים ולאפשר לנו לערוך מעקב אחר גורמי הסיכון שלנו. במקום לאבד זמן יקר בקביעת תורים והגעה אל קופת החולים, ניתן להיעזר בשירות נוח שיספק לנו בדיקת דם ללב בבית ובכמה רגעים. 

אמצעי פשוט ונוח נגד הרוצח השקט מכולם

מעבר לבדיקת שומנים בדם, ישנה בדיקה נוספת שעשויה לספק לנו סימנים מקדימים חשובים למחלות לב. בדיקת PULS משמשת לאיתור חלבונים בלתי יציבים בדם אשר עשויים להעיד על פגיעות בדפנות כלי הדם הכליליים. 

את שתי הבדיקות הללו גם יחד, PULS ושומנים בדם, ניתן לבצע בנוחות ביתך, בהתאם ללוח הזמנים ולאורח החיים שלך. אלו יאפשרו לך לזהות סיכונים פוטנציאליים בכימיית הדם שלך ומצד שני, לאתר האם כבר החל נזק של ממש למערכת הלב שלך כדי לייעד פתרונות פשוטים ובטוחים יותר לפני שנמצא את עצמנו מנהלים אירוע לבבי על כל השלכותיו.  

שיטות הדגימה המובילות בעולם

שירותי בדיקות דם פרטיות של Human Test מאפשרים לך לקבל טיפול רפואי עם ערך מוסף שיספק מענה לכל צרכיך ובזמינות גבוהה. כדי לנקוט עוד היום בצעד פשוט שיאפשר מניעת התקף לב, פשוט פונים למרפאה, קובעים מועד בדיקה ואנשי צוות רפואי מוסמכים ומיומנים יגיעו עד לביתך. תוצאות הבדיקות יימסרו לך בדיסקרטיות מלאה ויאפשרו לך לנקוט בצעדים לשמירה על בריאות הלב. רוצה לקבוע תור לבדיקה עוד היום? צור קשר במספר 1700-700-907.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...