Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אנשי מקצוע שצריכים חותמות גם בעידן האינטרנט

אנשי מקצוע שצריכים חותמות גם בעידן האינטרנט
קרדיט freepik

הרבה מאד פעולות שהיו מבוצעות באופן פיזי בבתי עסק או גופים רשמיים עברו תהליך מבורך של דיגיטציה וכיום מבוצעות בצורה מקוונת דרך אתרי אינטרנט שונים. אין ספק שזו הקידמה וחייבים לקבל אותה בברכה. הפעולות המקוונות חוסכות הרבה מאד כסף וזמן ולא חייבים להגיע למקום ספציפי בזמן ספציפי על מנת לבצע את אותן הפעולות. יחד עם זאת, יש עדיין אי אילו פעולות או מסמכים שצריך לחתום עליהם והנ"ל צריכים להתבצע באופן פיזי, פנים אל פנים על גבי מסמכים שמדפיסים. המזל הוא שאתר אינטרנט כמו עדן חותמות עודנו פעיל ודרכו אפשר לרכוש חותמות בצורה מהירה וכמובן מותאמת אישית. הרבה אנשים חושבים בטעות שכבר אי אפשר לרכוש חותמות כיום, אך אין זה נכון וכדאי להתרשם ממגוון החותמות שיש באתר.

אנשי מקצוע שצריכים חותמות גם בעידן האינטרנט
קרדיט freepik

אילו אנשי מקצוע עדיין משתמשים בחותמות?

יש מגוון רחב של אנשי מקצוע שעדיין צריכים לעשות שימוש בחותמות פיזיות ולבחור לשם כך חותמות ספציפיות שיתאימו לשימושים שלהם – רואי חשבון, רופאים, יש כיום חותמת עורך דין שיש בה פורמט ברור של הפרטים שצריכים להופיע עליה של אותו עורך דין, מגשרים ואפילו לפעמים מורים או מרצים. יש מסמכים שחייבים להיות חתומים בצורה פיזית בשל חשיבות גבוהה שיש בהם ולכן החותמת חייבת להיות עדכנית ושיופיעו בה כל הפרטים הדרושים של אותו בעל מקצוע. חותמת בשילוב של חתימה בכתב יד הופכת את המעמד כולו לרשמי, הופכת את נושא החתימה לאותנטי ובעל חשיבות וכמובן שבעל המקצוע ייקח אחריות, במקרה הצורך, על התוכן של אותו מסמך שעליו הוא חתום. יש כאן אחריות מקצועית שמתנקזת להופעתה של החתימה הידנית לצד החותמת הרשמית ולעיתים קרובות אפשר להיתקל בתהליכים או פעולות שיוכלו להמשיך להתבצע בצורה תקינה רק לאחר ששתי חותמות אלה מופיעות על גבי המסמך.

לבחור את החותמת המתאימה עבור כל שימוש

בין אם מדובר בעורך דין ובין אם זה רופא או רואה חשבון – מה שבאמת חשוב זה הופעת הפרטים הרשמיים והמקצועיים שלו על גבי החותמת כך שגם אחרי שהוא חותם על מסמכים אפשר יהיה לזהות במפורש את הפרטים שלו ואפשר יהיה תמיד לדעת במי מדובר. סוג החותמת לא משנה, כל עוד הפרטים מופיעים בצורה ברורה. יש עורכי דין שיעדיפו חותמת עץ עם כרית דיו נפרדת ויש בעלי מקצוע שיהיה להם נוח יותר עם סוגי החותמות המודרניים יותר שיש בהם כרית דיו מובנית שלא צריך להצטייד בה בנפרד. אמנם נוחות שימוש חשובה ומהותית אך בשורה התחתונה השימוש והפרטים על גבי החותמת חשובים הרבה יותר ולכן חשוב לבחור חותמת שיש בה מרחב מספק לכל הפרטים שצריך להטביע בה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...