Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אירוע קטן או גדול – מה באמת נכון לכם?

אירוע קטן או גדול – מה באמת נכון לכם?
קרדיט: EVE אירועים

בזמן שהחברים שלכם מתרגשים לקראת החתונה המתקרבת, אתם טרודים בדילמות הקשורות לבחירת המיקום וכמות המוזמנים. בזמן שהעובדים והלקוחות מחכים לאירוע העסקי הצבעוני שלכם, אתם עדיין לא יודעים מאיפה בכלל להתחיל. האם נכון יותר להפיק חגיגה גדולה ויקרה במיוחד, או שמא אירוע קטן ואינטימי יותר יתאים לכם יותר? מוזמנים להתייעץ עם EVE אירועים ולקבל את המענה המושלם.

אירוע קטן או גדול – מה באמת נכון לכם?
קרדיט: EVE אירועים

חתונה קטנה מרגשת יותר

נכון, חתונה גדולה היא מתכון בטוח לאירוע שבו הרחבה מלאה למדי, אבל חתונה קטנה היא דרך נהדרת להבטיח אווירה חמימה ונעימה יותר. הסיבה הפשוטה היא שלאירוע הקטן יגיעו רק האנשים שבאמת אוהבים אתכם ושמחים בשמחתכם, והם אלה שירקדו וישירו בקולי קולות, מה שיבטיח לכם חתונה מרגשת במיוחד. EVE אירועים הוא אחד המקומות האידאליים לתכנון חתונה כזו בדיוק, עם תפריט משובח וגלאט כשר, עם עיצוב יוקרתי, עם רחבה מרווחת ועם שירות אישי ומקצועי שיבטיח לכם הפקה מרהיבה כמו שאתם משתוקקים להרים. כמו כן, הצוות של EVE אירועים מציעה חבילה אטרקטיבית הכוללת תקליטן לריקודים עם הגברה ותאורה, זמרת הבית בהופעה, עיצוב המקום וחניון לאורחים.

אירוע קטן נראה מלא יותר

כשאתם בוחרים חדר פרטי לאירועים, גם אם האירוע שלכם קטן למדי, אתם זוכים ליהנות מאירוע מלא אנרגיות מופלאות. זאת משום שהרחבה תיראה מלאה תמיד, בעוד אולם גדול עלול להיראות ריק ככל שכמות האורחים מצומצמת יותר. במילים אחרות, אם אתם בוחרים לתכנן אירוע ל-100 או 150 אורחים, ותרו על אולמות גדולים המיועדים ל-600 איש, שהרי מחיר המנה יזנק בהתאם, והאולם ממילא ירגיש ריק ועצוב במשך רוב שעות הערב. לכם מגיעה שמחה גדולה, וגם באירוע אינטימי אפשר לעשות את זה כמו שצריך. במקרים אלו, אתם מוזמנים לפנות אל EVE אירועים. האולם שלנו מכיל עד 250 איש מבחינת קיבולת, כך שהמקום נראה מצוין ולא ריק – במקרים בהם כמות האורחים באירוע לא גדולה. כמו כן, היבט זה גם חוסך כספים רבים.

אירוע עסקי נראה מרשים יותר

אם הזכרנו את הפער בין גודל האולם לכמות האורחים, הרי שבאירוע עסקי יש לנקודה הזו משמעות רבה אף יותר. כשאתם בוחרים מקום לאירוע עסקי הוא חייב להתאים למידות האירוע שלכם כדי להימנע מאולם ריק שיותיר טעם מר לא רק אצלכם – אלא גם אצל הלקוחות, השותפים העסקיים והעובדים. בין אם אתם חוגגים מוצר חדש או דוח שנתי מוצלח במיוחד, שנה של רווחים גבוהים או פתיחה של סניף חדש מעבר לים, האירוע העסקי שלכם הוא הזדמנות להשוויץ ולהראות לכולם עד כמה אתם גדולים, טובים וחזקים. עיצוב יוקרתי ואולם מרשים יעשו את העבודה היטב, וצוות EVE אירועים ילווה אתכם לכל אורך הדרך כדי להבטיח תכנון מדויק ונכון. בעת תכנון האירוע הקרוב שלכם, יש באפשרותכם לקחת הפעלה חיצונית לאירוע כגון בסטדנאפיסט, אומן חושים, פול מון, זוהרים בחושך, קרקס רוסי ומסביב לעולם. כמו כן, הכיבוד והשתייה חופשי בכל מהלך האירוע – כאשר ישנו חניון נגיש לאורחים.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי של EVE אירועים ולתכנן את ההפקה שלכם כבר עכשיו בטלפון 03-6888099 ובטלפון הנייד 050-2333320.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...