Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך תורמים עורכי דין לגירושין יעילים ומהירים?

איך תורמים עורכי דין לגירושין יעילים ומהירים?
קרדיט - Canva

תהליך הגירושין מאופיין ברגשות רבים ולעיתים עזים ובינהם, עצב רב, שחרור ופחד, דאגה גדולה מהולה בתקווה לעתיד טוב יותר. מטבע הדברים, גירושין מהווים סוף, פעמים רבות עסקינן בסיומה של תקופה ארוכה שבמהלכה נולדו ילדים, נצבר רכוש ובאופן כללי התהוו בתקופה זו חיים. סיום התקופה צריך להעשות בצורה רגישה, מהירה ויעילה באופן שיאפשר גם להתאבל אך גם לראות את הפרק החדש בחיים שנמצא ממש מעבר לפינה.

אחד הדגשים העיקריים בתהליך מוצלח הוא דווקא בהכוונה של גורם מוסמך ומנוסה שיוביל עד ההגעה המיוחלת בפתיחת הפרק החדש. לשם כך כדאי מאוד להיעזר בשירות שמעניק עורך דין גירושין במרכז.

נטרול רגשות כואבים

בגירושין, כמעט תמיד, יש כאמור גם כאב. לעיתים יש אפילו רגשות סוערים עקב נסיבות הפרידה. הרגשות טבעיים, ואולי גם בלתי נמנעים, אבל אסור לפעול לפיהם. המטרה צריכה להיות אך ורק תהליך גירושין יעיל ושימור האינטרסים האמיתיים לחיים שאחרי סיום הנישואין. עורכי דין לגירושין מונעים מהרגשות הקשים לשבש את תהליך הגירושין ולפגוע בקבלת ההחלטות. בדרך זאת אין טעויות שעלולות לעלות ביוקר, ולמעשה גם ניתן להתפנות לטיפול ברגשות באופן נכון יותר.

מיפוי מדויק של האינטרסים המהותיים

מכשול נוסף בדרך להשלמת הגירושין ללא עיכובים שלא לצורך, ושגם אותו יודע עורך דין גירושין במרכז להסיר, הוא התעקשות על סוגיות זוטרות שאינן בעלות משמעות וכפי שאנו מכנים אותם "רעשי רקע" שכל תכליתן הינה למנוע הגעה להסכמות. למעשה, במקרים רבים, הבחנה בין עיקר לטפל, בין סוגיות עקרוניות לבין זוטי הדברים יכולה לסייע לבני הזוג לקדם הסכמות ולשמור בכך על האינטרסים האמיתיים שלכם. ליווי צמוד של עורך דין, או כמובן עורכת דין, כבר מהרגע הראשון מבטיח מיפוי מדויק של הנושאים שעליהם ראוי להיאבק – ומאבק נחוש ולכן גם כזה שמושלם בזמן קצר ככל האפשר.

גישור בעזרת עורך דין גירושין במרכז

עורכי דין לגירושין שהם גם מגשרים מוסמכים יציעו ללקוחותיהם קודם כל, הליך גישור וזאת במטרה לחסוך התדיינות משפטית ממושכת ומיותרת ולאפשר לבני הזוג לשמור על דיסקרטיות בתהליך הגירושין. תועלת משמעותית נוספת להליך הגישור, היא יצירת דפוסי תקשורת טובים בין הצדדים באופן שיסייע גם לאחר הליך הגירושין, שכן לתקשורת כזו יש חשיבות עצומה מבחינת גידול הילדים בפורמט העדכני, כשהזוגיות הסתיימה אך המשפחה ממשיכה להתקיים. כמו כן, הליך הגישור מאפשר יצירת יותר מצבי win-win, כך ששני הצדדים מרגישים שקולם נשמע ונלקח בחשבון בתהליך, שניהם יוצאים נשכרים.

משרד עורכי דין מירון & סלמן טיפל בהצלחה במקרי גירושין רבים ומורכבים. עורכות הדין טל מירון ונטע כהן-סלמן הן גם מגשרות מוסמכות, כך שללקוחות המשרד מוצעת אופציית הגישור היעילה והחסכונית בזמן ובכסף.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
החוויה שבני ובנות מצווה לא מוכנים לוותר עליה
אירוע של בת מצווה לא יכול להיות פחות מאירוע שלא...
המשמעות והיתרונות מאחורי הוצאת רישיון קבלנים
הוצאת רישיון קבלן היא דבר שרוב הקבלנים שוקלים. למעשה, גם...
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...