איך עורך דין פלילי יכול לעזור בסגירת תיק במשטרה?

איך עורך דין פלילי יכול לעזור בסגירת תיק במשטרה?
קרדיט - Freepik

פתיחה של תיק פלילי במשטרה היא לא דבר פשוט. אם נפתח לאדם כלשהו תיק פלילי, חשוב מאוד שהוא יפעל לצורך סגירתו בצורה פורמלית וללא עקבות. תיק פלילי יכול לפגוע בעתידו של האדם.  מי שיכול לסייע בסגירת תיק פלילי הוא עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום הפלילים, אשר מכיר היטב את החוק ויודע כיצד להתמודד בצורה הטובה ביותר עם ההליכים הנדרשים לצורך סגירת תיק פלילי בצורה יעילה ומותאמת לכל מקרה העומד על הפרק. אם אתם שואלים את עצמכם כיצד בוחרים עורך דין פלילי עבור סגירת תיק במשטרה, כדאי מאוד שתקראו את הדברים הבאים.

למה נפתח תיק פלילי?

תיק פלילי נפתח כאשר עולה חשד כי אדם כלשהו ביצע מעשה אשר מנוגד לחוק בישראל ועל כן הוא בעצם מוגדר כאדם שביצע עבירה פלילית. חשוב להבין כי פתיחת התיק המדובר לא מצביעה עד האשמה ספציפית אלא היא פותחת את תחילתו של הליך שבמסגרתו ייבדקו כל הטענות כנגד אותו אדם שחשוד בביצוע העבירה. כמובן שגם יפתח לאותו האדם תיק פלילי ובו יירשמו התלונות נגדו והחשדות. בנוסף לכך, הגורמים של אכיפת החוק יוכלו לזמן את החשוד לחקירה, להגשת עדות ובמקרים ספציפיים גם לדרוש שהוא יובא למעצר עד לבירור ההליכים השונים בתיק באישור של בית המשפט. אפשר להסיק למעשה כי פתיחת תיק פלילי היא אירוע לא קל ומורכב ובעיקר שיש לה משמעות רבה והיא דורשת ליווי וייעוץ של איש מקצוע מיומן. אם אתם מחפשים עורך דין פלילי תל אביב שיעניק לכם ייעוץ והכוונה לגבי פתיחת תיק פלילי נגדכם ויסייע לכם לסגור אותו, כדאי שתבחרו אותו בצורה נכונה, על מנת שהוא אכן יוכל לסייע לכם.

כיצד אפשר לסגור תיק פלילי?

אם הואשמתם בעבירת סמים ובגין זאת נפתח לכם תיק פלילי, חשוב מאוד שתפנו לשירותיו של עורך דין סמים שכן, יש לו את היכולת לסייע לכם בסגירת התיק. מי שפותח את התיק הפלילי היא המשטרה לאחר שהצטברו בידיה עדויות ופרטים הרלוונטיים לפתיחת התיק ולכן היא זאת שיכולה גם לסגור אותו. כמובן שסגירת תיק תתבצע רק לאחר שנבדקו כל הממצאים בו וקצין משטרה בדרג המתאים הגיע למסקנה שאין בתיק המדובר דבר שעלול להוביל להרשעתו של החשוד בבית המשפט. מרבית התיקים הפליליים בישראל נסגרים משתי סיבות מרכזיות: מצב שבו כל הראיות שנאספו במהלך החקירה לא מעידות על כך שניתן להעמיד את הנאשם לדין וכן, מצב שמעיד כי יש חשש לביצוע העבירה, אולם הנסיבות שלה או חוסר יכולות להשקיע כוח אדם בתיק זה מביאים לסגירתו.

כאמור, לפתיחה של תיק פלילי יש משמעותיות עבור אותו אדם שלו נפתח התיק והדבר עלול לפגוע לו בעתיד ובאופן כללי בחיים ולכן, בחירה בעורך דין שיכוון את הדברים ויסייע בהתאם לנסיבות, יכולה לסייע בסגירת התיק. אם אתם מחפשים עורך דין מקצועי ומומחה בתחום הפלילים, כדאי שתיצרו קשר עם עורכת הדין מורן סעדון.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך תבחרו שער כניסה לבית הפרטי שלכם בצורה הטובה ביותר?
אם אתם מחפשים שער כניסה לבית פרטי, חשוב שתדעו כי...
איך עורך דין פלילי יכול לעזור בסגירת תיק במשטרה?
פתיחה של תיק פלילי במשטרה היא לא דבר פשוט. אם...
הדרכה וייעוץ: המפתח לסביבת עבודה בטוחה וירוקה
בעולם העסקי המתפתח במהירות, ארגונים מוצאים עצמם בפני אתגרים מורכבים...
הדרך לעולם ההדפסה התלת מימדית והצבעונית
העולם הטכנולוגי של היום מציע פתרונות מתקדמים וחדשניים כמעט בכל...
נפגעתם בתאונת דרכים? אל תתמודדו לבד
תאונות דרכים יש לצערנו לא מעט, וחלק משמעותי מהן כולל...
שוק ההון: תחום שכדאי לכל אחד להכיר
אנשים שהם היום בשנות הארבעים או חמישים לחייהם חונכו במשך...
באיזה שלב מומלץ לפנות לעורך דין פלילי
הפניה לעורך דין פלילי צריכה להיות בשלב מוקדם ככל האפשר....
איך נראה ביתן תערוכה שאי אפשר להתעלם ממנו?
אנשים שרוצים לקדם את העסקים שלהם בעולם בוחרים הרבה פעמים...
הפעלות יום הולדת שאפשר לעשות לבד
חוגגים יום הולדת לילד/ה? רגע לפני שאתם משלמים הון למפעילים...
איך עושים שיפוץ בבית?
אחד מהדברים שהכי מטרידים אנשים שרוצים לעשות שיפוץ בבית, זו...
דילוג לתוכן