Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך עובדים נכון מבלי לסכן חיים?

איך עובדים נכון מבלי לסכן חיים?
קרדיט: Canva

בכל מקום עבודה קיימים סיכונים שונים שחלקם טריוויאליים ומשותפים לכולם ופעילות האנושית הרגילה וחלק נובע מאופי העבודה והמקום ומהמתקנים שיש במקום העבודה שלהם. זה ייחודי לכל מפעל ובניין משרדים, כמובן אבל יש גם כאלה שבהם נחוצות גם הדרכות וקורסים מסוימים שבהם לומדים כישורים וסוגי עבודה נכונה יותר שנדרשים לה באותו מקום. לזה אחראים ממוני הבטיחות שעובדים במקומות שבהם יש יותר מ-50 עובדים כחלק מהגדרת התפקיד. אחד הדברים החשובים שכל ממונה בטיחות חייב לעשות במקומות עבודה כאלה היא לערוך הדרכות ייעודיות לעובדים או רענון. מי שלא יודע כיצד לעבוד לפי נהלים מסוימים כמו נוהלי עבודה בגובה חייב לעבור קורס עבודה בגובה כדי לוודא שהוא עושה את זה נכון. זה מחייב כל מקום ששולח עובדים לבצע פעילות מסוימת על סולמות או מנופים או חלונות ולכן יש לוודא שהם מעוגנים נכון ומגיעים לגובה ללא סכנה. המומחים המנוסים של חברת בטיחות לעד בע"מ מציעים לכם את הפיקוח והבדיקה של כללי הבטיחות במקום העבודה שלכם יחד עם כל מה שנדרש ממוני בטיחות.

לשמור על חיי העובדים באמצעים הנכונים

כל המערכות לגילוי וכיבוי האש שהחוק מחייב להתקין במקומות עבודה, במבני ציבור וגם בבנייני מגורים עדיין לא יכולות לפעול לבד ללא שיתוף פעולה של העובדים והאנשים עצמם. נושא בטיחות אש הוא אחד החשובים ביותר לכולם ולא רק במקומות עבודה. בבניינים בכלל חייבים להתקין את המערכות האלה וחייבים לבדוק את התקינות שלהן באופן שוטף. התחזוקה של מערכות כאלה במקומות עבודה שבהם יש מתקנים ומיכון שעלולים לגרום להתלקחות או התנהלות לא נכונה מחייבת גם בדיקה של ממוני בטיחות אש. זה מחייב גם הדרכות ורענונים לעובדים ותיקים או חדשים כדי לוודא שכולם יודעים מה לעשות במקרה כזה.

מקומות שמחייבים התנהלות זהירה במיוחד

יש מקומות שמלבד מתקנים ומיכון מסוכנים שמחייבים נוהלי בטיחות והדרכה מדויקת, יש גם מקומות עבודה שבהם יש חומרים מסוכנים או מבנה שמחייב זהירות בעבודה בו בגלל סיבות שונות. אחד התפקידים של ממונה בטיחות היא לערוך בכל מקום כזה סקר סיכונים יסודי כדי למסור את הדוח למנהלים המפעל ובעליו. זה מחויב על פי חוק על מנת להיות מודע לכל מה שדורש תיקון ומה דורש הדרכות יסודיות לכל העובדים שעובדים שם. זה תפקידם של ממוני הבטיחות שסוקרים את המפעל ועושים זאת למענכם כדי להבטיח את שלום העובדים והרכוש. מומחי חברת בטיחות לעד בע"מ מעמידים לרשותכם את כל הידע שלהם בתחום לביצוע סקר סיכונים מעמיק ומקצועי.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
החוויה שבני ובנות מצווה לא מוכנים לוותר עליה
אירוע של בת מצווה לא יכול להיות פחות מאירוע שלא...
המשמעות והיתרונות מאחורי הוצאת רישיון קבלנים
הוצאת רישיון קבלן היא דבר שרוב הקבלנים שוקלים. למעשה, גם...
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...