Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מתקינים דלת אוטומטית

איך מתקינים דלת אוטומטית
קרדיט לתמונה: 8peer.co.il

דלת הזזה אוטומטית היא אחד החידושים הנפוצים בתחום עיצוב הפנים, עיצוב חללי עבודה מודרניים, משרדי מוסדות וגופים ציבוריים, מרכזי קניות, ואפילו בתים פרטיים. כניסות, יציאות, מעברים ופתחי עבודה הופכים להיות שקופים, אוטומטיים, נגישים לכל אוכלוסיה במקרה הצורך, ובעיקר- פרקטיים. דלת הזזה אוטומטית היא בהחלט טרנד כובש, ומעלותיו הרבות הקנו לו נתח שוק עצום בתחום, אולם חשוב לדעת כיצד פועלות דלתות חשמליות, מהם הדגמים והסוגים הניתנים לבחירה בשוק, ומהם תנאי השטח הדרושים להם על מנת לפעול כשורה. דלתות אוטומטיות תקולות הן כאב ראש לא פשוט, חשוב לדעת לבחור בדלתות בעלות מנגנון איכותי, ולהתאים אותן במדויק לתוואי השטח הנתון. פאר אנפון מציעים מידע ראשוני שיעזור לכל מי שמעוניין להתקדם לדלתות איכות אוטומטיות, להבין במה מדובר ומה מתאים לו.

איך פועלת דלת אוטומטית?

דלתות חשמליות הן בעצם דלתות הזזה, הנעות על גבי מסילה. לדלתות חשמליות אין משקוף כמו דלתות מכניות ישנות, במקום זאת יש להן מסגרת אלומיניום איכותית ובלתי מורגשת, הנטמעת בצבעה בעיצוב הכולל של הדלת. במסגרת זו מוכנסות הדלתות, והמסילה מובנית בדופן התחתונה של המסגרת. בשונה מדלת הזזה רגילה, לדלת אוטומטית יש מנגנון חשמלי המחובר לחיישני תזוזה, כאשר החיישנים מזהים תנועה בכיוון הפתח מכל צד, הם מפעילים את המנגנון והדלת תיפתח באופן אוטומטי, ללא צורך במגע יד, בלחיצה, במאמץ כזה או אחר או בהמתנה. הדלת נפתחת בפני הבאים כמזמינה ומאפשרת, עסקים מוצאים עלייה בכניסת קונים מיד עם התקנת דלת כניסה חשמלית אוטומטית, גם בגלל הקלות הפסיכולוגית הטמונה בכך, וגם בגלל היוקרה שהן משדרות עבור הקהל. דלת כניסה חשמלית פועלת על חשמל, אולם עלות ההתקנה היא חד פעמית וצריכת החשמל של הדלתות היא מתונה ואפשרית.

התקנה ותחזוקה

התקנת דלת חשמלית בפעם הראשונה דורשת בירור מקדים של נקודת חשמל באזור או חיבור אליה, חברה מנוסה העוסקת בדלתות אוטומטיות תחזיק חשמלאים מקצועיים ואחראיים, שיעשו את העבודה כשורה, יטפלו בחשמל המקומי ללא פגיעה או עיגולי פינות, ימשכו חוטים על פי תקן ובאופן אחראי ולא בעבודה פיראטית שעלולה לעלות ביוקר, וכמובן ישמרו על הארקה תקינה. חשוב לדעת שבמידת הצורך פאר אנפון מחזיקים בפתרונות הלכתיים למהדרין עבור שבת וחג, התקני שבת המאושרים על ידי מכון צומת וכל האישורים האחרים הדרושים, מאפשרים לכל קהל יעד להשתמש בדלתות של פאר אנפון.

אתם מוזנים ליצור קשר ראשוני לבירור אפשרויות ועלויות במשרדים שלנו, בטלפון או באתר, אנו זמינים בכל דרך שתבחרו ושמחים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...