Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מתכוננים להובלה?

איך מתכוננים להובלה?

קודם כל מזל טוב!!! כמו שאומרים שינוי מקום –שינוי מזל.

למרות שבהחלת העברת דירה או מקום מגורים זו היא החלטה מאוד קשה, אבל היא כבר מאחוריכם ועכשיו צריך להתכונן לתהליך של ההובלה ולנסות להקל על עצמכם במידת האפשר.

בואו ניקח בדוגמא שאתם יודעים על העברת הבית לפחות חודש לפני. מאוד חשוב לבנות תוכנית ולרשום כל הסעיפים לפחות על הנייר או עוד יותר במחשב, רצוי בתוכנה שעושה טבלאות וגיליונות. ככה תוכלו לחלק את העבודה לסעיפים ושלבים ותוכלו בעתיד לענות לשאלות של המובילים או לברות ההובלה בלי לגמגם, לחץ, חישובים מהירים, תשובות לא מלאות או מידע לא ברור או לא נכון.

מאוד חשוב לזכור שמובילים עסוקים כל ההיום בהובלות ובערב הם עייפים מאוד. זה אומר שלא תמיד ישנה להם אפשרות לרשום הכל ולהתייחס להובלה שלכם באופן מסודר ופרטני. המלצה שלנו היא לפנות לכמה חברות הובלה ולשמוע אפשרויות הובלה, הצעות, טיפים ואופציות לתכנון היום. מאוד חשוב להיות סובלני ולהתייחס ברצינות לכל מוביל ולהקשיב לדבריו עם תשומת לב המלאה. זה יכול לעזור לכם מאוד בהכוונה של צרכים שלכם. כן כן! זה יגרום לכם להכין את עצמכם ליום ההובלה ולא לקבל הפתעות.

בטבלה, רשימה או גיליונות שדיברנו קודם צריך קודם כל להכניס סעיף של קניות. שם תרשמו דברים שאתם צריכים לבדוק, להכין או לקנות כמו מספריים, נייר דבק שקוף, חוטים חזקים ודקים, טושים עבים (רצוי שחורים או כחולים), ארגזים וקופסאות. אם יש אפשרות ויש לכם הרבה חפצים אפשר לקנות סקוטץ' בצבעים שונים כדי שתוכלו כל חדר לסמן בצבע שונה. אם התוכנית ההובלה עשיתם בצורת גיליונות לא לשכוח לחלק ולקרוא גיליונות לפי חדרים ולצבוע בצבע של הסקוטץ' המיועד לאותו חדר. למשל קופסאות של דברים של הסלון יהיו עם סקוטץ' ירוק – אז גם גיוליון או שורה של טבלה גם יהיו צבועים בירוק.

אתם חייבים לשאול את עצמכם מה חשוב לכם יותר: מחיר, איכות, חיסכון בזמן. פא מאוד יאזור לכם שאלון למובילים. זאת אומרת גיליון נוסף יהיה מיועד לשאלות שתשאלו כשאתם מדברים עם חברות הובלה. אם לא תוכלו להתכונן מוקדם תופתעו לשמוע על סוגים שונים ואופציות שונות אצל כל מוביל ומוביל. גם יש הבדל של מגוון שירותים שנותנות חברות הובלה גדולות ומובילים עצמאיים שלא תמיד פחות מקצוענים.

קיימות כמה אופציות של תמחור הובלה. יש כאלו שעובדים לפי שעות ויש כאלה שעובדים לפי רשימת הדברים שהכנתם מראש. יש כאלה שמציעים הובלה באוטו קטן, באוטו גדול או משאית ענקית. כמובן אין צורך לטלפן לברות הובלה ענקיות אם אתם צריכים להעביר חפצים של דירת חדר. דלק עולה כסף ומחיר יהיה מוגזם על בטוח. אותו הדבר אם יש לכם וילה 4 קומות ועוברים למשהו דומה, אז לא כדאי לדבר עם מוביל עצמאי שיש לו אוטו פתוח להובלה של מכונת כביסה ואופניים.

תדעו שכמות המובילים משפיע גם על מחיר וגם על משך זמן כולל של ההובלה. יש חברות שמציעות לכם שירותי האריזה. תחשבו אם כדאי לכם לבזבז על זה זמן וכסף כי זה יותר מתאים לאנשים עם ילדים קטנים או אנשים מבוגרים ובמקרה שצריך לעבור בית דחוף. אחרת אפשר להסתדר גם בלי זה. ככה תוכלו לעבוד לפי שלבים ולעבוד לפי תכנון וסידור שמתאים לכם יותר. קודם כל צריך לחלק דברים לשני סוגים: במה אתם משתמשים כל יום וחפצים שאין בהם צורך יומיומי כמו למשל דברים או בגדים עונתיים. אם אתם רוצים גם לחסוך בכמות הארגזים אז לא מומלץ להקשיב לחברים שחושבים לאיתון זה פתרון מצוין לאריזה של דברי זכוכית. אנחנו ממליצים לארוז אותם בבגדים או בדים שיכולים לחיות גם בלי גיהוץ. במקרה הזה יהיו לכם הרבה דברים ששייכים לקטגוריה שונות. אז כדאי לרשום תוכן של כל קופסא בסעיף נוסף של הטבלה. מכירים ניילון עם "פצפצים"? ניתן גם לרכוש אותו וגם לקחת מעבודה או חברים. בהרבה מקומות יש אותו בכמויות וזורקים אותו סתם. מובילים יאריכו את זה הרבה יותר אבל על תשכחו שזה מנפח מקום בקופסאות.

שאלה נפוצה של המובילים האם אתם צריכים לפרק מיטות, ארונות או רהיטים. כמובן עדיף לקבל את ההצעה אם אין בקרבה גבר פנוי שיכול לעזור. אחרת זה יכול לעלות ביוקר.

למובילים חשוב לדעת כמות הדברים ולא הסידור שלהם בדירה. זאת אומרת הם לא צריכים לדעת שבחדר אחד יש 15 קופסאות, חדר שני 20 וכן הלאה. צריך להגיד את סכום הכולל. צורך במנוף בהובלה עניין לא פחות חשוב. אם יש לכם מדרגות צרות ואין מעלית תמדדו בדיוק הכל מכל הכיוונים. הכי חשוב לעשות את זה גם בדירה החדשה. בגדול יש הרבה חברות הובלה שלא מדייקים על גודלם של הקופסאות וארגזים. מובילים מסתדרים עם כל דבר. אבל זה מומלץ לכם לנוחיות שלכם. גודל הקופסא עדיף שיהיה גדול אבל לא ענק. תחשבו שאתם קיימת אופציה שאתם תצטרכו להזיז אותם מחדר לחדר בדירה חדשה במיוחד. אבל על זה נדבר כבר במאמר נוסף שתוכלו יותר להבין כל סעיף ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בעניין ההובלות ומובילים.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...