Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לעצב מטבח מודרני?

איך לעצב מטבח מודרני?

המטבח הפך בעשור האחרון לאחד המרחבים החשובים ביותר בכל בית. עוד ועוד ישראלים מגלים את חדוות היצירה הקולינרית, ומבלים יותר ויותר זמן במטבח, ולכן שואפים להקנות לו מראה שובה לב וכמובן גם עיצוב פרקטי. במיוחד אהוב עלינו הסגנון המודרני שמשלב בין אסתטיקה עכשווית למקסימום נוחות. המוטיבים העיקריים של סגנון זה הם קווים נקיים וברורים, מינימליזם (מבלי לוותר על נוחות) וחיבורים מדויקים. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני.

איך לעצב מטבח מודרני?

גוונים מעניינים

אחד האלמנטים החשובים ביותר ביצירת המראה המבוקש למטבח מודרני הוא הצבע המוביל, או ליתר דיוק הגוונים המובילים. אופציה יפה אחת היא שילוב מעניין של שחור ולבן, גוונים אפורים וכסופים ובפרט אלה הבהירים והחמימים יכולים להוות גם כן בסיס למטבח מרשים מאוד. אופציה נוספת שכדאי לשקול היא ליצור גם מוקד של צבע בולט – למשל אדום – כך שהניגוד יאיר באור מחמיא את הצבע בשאר חלקי המטבח.

כשהמטבח כולל גם פינת אוכל, חשוב מאוד להקפיד על המשכיות מבחינת הצבע והחומרים שמהם מיוצרים הפריטים השונים. המגוון הרחב מאוד של פינות אוכל במבצע מאפשר למצוא אופציה מושלמת בהתאם למאפייני החלל, ומבלי לשלם על כך מחיר יקר יתר על המידה.

חיבור נכון עם הסלון

מרכיב חשוב נוסף בעיצוב מטבחים מודרניים הוא החיבור שלהם עם החללים האחרים בבית, ובפרט עם הסלון. הדרך הנכונה לעשות זאת היא להימנע מהפרדה באמצעות קיר או חציצה, וכך להבטיח זרימה חופשית מהמטבח ואליו. כדי ליצור בכל זאת תיחום מסוים של המרחב הקולינרי, ניתן ליצור אי או אפילו דלפק עם כסאות בר מעוצבים. המלצה נוספת היא להשתמש בגוונים שונים ובמרקמים אחרים בסלון, כדי לתרום לבידול בינו לבין המטבח.

עוד דגש חשוב הוא להקפיד על אוורור מיטבי: גם אם רוב הזמן הניחוחות שעולים מהמטבח נעימים ויוצרים בבית אווירה חיובית, ואולי אפילו מושכים אל המרחב הקולינרי את כל בני הבית, יש גם רגעים שבהם טיגונים שונים גורמים לריח פחות אהוב – וחשוב למצוא פתרון יעיל לבעיה זו.

עמידות לאורך זמן

במקביל להיבטים האסתטיים, אי אפשר להתעלם מהפן הפרקטי. במיוחד זהו המצב כשבמטבח מתבצעת עבודה אינטנסיבית. ויטוריו דיוואני פיתחה שיטת ייבוא יעילה במיוחד שמאפשרת לספק מענה מושלם לכל צורך, ובמחירים אטרקטיביים. החברה משווקת פינות אוכל, שולחנות ועוד, וגם מזרונים ומיטות אשר מתאפיינים גם הם בעמידות מרבית. הדרך הטובה ביותר להתחיל לעצב מטבח מודרני ובית מהנה באופן כללי היא פשוט להתקשר אל דיוואני, בטל' 09-8910055

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
לבחור את ציונו של יקירכם לאחר שהלך לעולמו- איך עושים את זה?
מצבה היא ציון מיקומו של יקירנו לאחר שהלך לעולמו, וזהו...
מוצר משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה
חומר לניקוי ריפוד הוא משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה. חומרי ניקוי...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
חופשה והדרכה בשפה שלכם זה הדבר הבא
כמה פעמים מצאתם את עצמכם יוצאים לטיול ביעדים שונים, ומרגישים...
היבטים עיקריים של חלונות כהים לרכב
חלונות כהים לרכב מתייחסים ליישום סרט שקוף על הזכוכית של...
מציאת בעל מקצוע מומלץ ברמלה לוד
שלום לגולשי מקומונט רמלה לוד, אני כאן לשתף אתכם בסיפור...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...