Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך למצוא עבודה בתפקיד ראשון בפיתוח תוכנה

איך למצוא עבודה בתפקיד ראשון בפיתוח תוכנה
קרדיט FREEPIK

חיפוש עבודה – נשמע קשוח אה? אין ספק שלחפש עבודה זה אחד הדברים המאתגרים ביותר שקיימים היום. זה דורש מאיתנו לא מעט זמן, כוח, סבלנות, אמונה, מוטיבציה, שלווה והכי חשוב – ידע נרחב בתחום החיפוש. אנחנו יכולים לחפש אין סוף הצעות עבודה שמתאימות למה שאנו מחפשים, הבעיה? לא תמיד הם לוקחים אנשים שרק נכנסים לתפקיד הראשון שלהם! אז מה עושים במצבים כאלו?

קרדיט FREEPIK

אם אתם שואפים ללמוד פיתוח תוכנה ומתים להתקדם בעולם כמפתחי תוכנה, אל תפסידו את ההזדמנות רק בגלל הפחד שלא תמצאו עבודה. לא קל למצוא עבודה אבל הכל אפשרי אם רק רוצים. לפני שנעמיק ונבין איך למצוא עבודה בתפקיד ראשון בפיתוח תוכנה, בואו נבין מה זה מפתח תוכנה. מפתח תוכנה הוא אדבר שעובד בהייטק, וכמובן שלוקח חלק בתהליך של פיתוח תוכנה או אפילו יישומים למיניהם, על ידי קידודים, כך הוא יכול לבנות תוכנה שתשלוט על מה שהוא צריך שישלטו בו. יש לא מעט סוגים של מפתחי תוכנה, אך זה כבר למאמר אחר. 

מה הדרישות לעבודה כזאת?

אנחנו יודעים שלרוב, הכי חשוב במציאת עבודה כזאת היא ניסיון, אבל לא בהכרח, כי הכל תלוי במשתנים נוספים. חשוב מאוד כפי שציינו בתחילת המאמר שיהיו כוחות ומוטיבציה כי זה באמת עבודה לא קלה, ואין להתייאש. יש חתיכת דרך לעבור, חשוב שתדעו לפחות שפת תכנות אחת – תחשבו על פרויקטים שעשיתים במהלך החיים, אם אתם קשורים באופן פנימי לפיתוח תוכנה אין מצב שלא עשיתם כל מני דברים בעבר, כמו משחקים שכתבתם או הקמת אתר אינטרנט, ועוד… שימו לב שזה יכול לתרום לכם. אבל מה שהכי יכול להעניק לכם את פריצת הדרך שאתם זקוקים לה כדי למצוא עבודה בתפקיד ראשון בפיתוח תוכנה – הוא ללכת ללמוד במקום ששם אתכם ראשונים, ושם דגש על מציאת עבודה עבורכם. 

למה מקום הלימודים חשוב?

כשבוחרים לצאת וללמוד פיתוח תוכנה צריכים לבחור מקום טוב שיוכל להעניק לכם, מלבד ידע ותעודה, גם עזרה במציאת עבודה, הכנת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה, והכי חשוב שהשאיפה של המקום תהיה להשיג לכם עבודה, כפי שכבר ציינו למעלה. הרי מה יותר חשוב מזה? להתמודד לבד בשוק העבודה התובעני? לגמרי לא. תזכרו שהמקום שבו תבחרו צריך יעניק לכם הכשרה מעשית שחשובה להמשך הדרך, רק ככה תוכלו לקבל כלים טובים ביציאה מהקורס. קורס מפתחי תוכנה – זהו קורס נחשק שעליכם ללמוד במקום הכי טוב שיש שידע להעניק ידע וכלים במציאת העבודה הראשונה שלכם בתחום – יד ביד ילווה אתכם בדרך לעבר המטרה.

באיזה בית ספר לומדים? 

רק ב- Real Time College! אצלנו תוכלו ללמוד קורס פיתוח תוכנה מעמיק ומלא בידע שמועבר על ידי מרצים תותחים ומוכשרים בתחום (למשל קורס פייתון). כמו כן, אצלנו תוכלו לקבל הכוונה לראיונות – בייחוד לפני היציאה לשוק העבודה, ולמה? כי אנחנו מאמינים שיש לייצר תעסוקה לכל תלמיד שלנו, לכל אדם שרק רוצה להתפתח ולהתקדם בתחום פיתוח התוכנה. הקורסים שלנו כל הזמן מתעדכנים בהתאם לשינויים החיצוניים, כך שתמיד נדאג שהחומר יהיה רלוונטי לתקופה הנוכחית שזה אנו נמצאים. אנחנו שואפים להעניק לתלמידים שלנו את הטוב ביותר על ידי היכולת להוביל אותם רחוק. אצלנו תקבלו הנחיות לכתיבת קורות חיים מצוות מומחה שיודע איך לעשות את זה ולצאת לשוק התעסוקה במהירות. הבוגרים שלנו חשובים, לכן אנחנו מציעים במקביל את כל האפשרויות שאנחנו יכולים לתת. לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום. 

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...