Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לחסוך בפתיחת חברה בע"מ אונליין

איך לחסוך בפתיחת חברה בע"מ אונליין
קרדיט: freepik

אלפי עסקים חדשים נפתחים מדי שנה, חלק מהם נפתחים כעוסק פטור/מורשה וחלק פותחים חברה בע"מ. פתיחת חברה בע"מ, בהיקף עבודה מסוים הוא MUST     על מנת לחסויות עלויות רבות במיסים. זאת ועוד – כי חברה בע"מ משדרגת את מוניטין העסק ומספקת ביטחון גדול יותר ללקוחות ושותפים פוטנציאלים כי מהצד השני מדובר בחברה גדולה יותר מאשר עוסק זעיר המנהל את עסקו לבד ומבצע בו את כל התפקידים. פתיחת חברה בע"מ עשויה להיות פרוצדורה לא קטנה ואף לעלות לא מעט כסף אולם כיום יש דרך לחסוך בעלויות רבות באמצעות פתיחת החברה אונליין.

קרדיט: freepik

בקצרה – מה התהליך של פתיחת חברה בע"מ?

  • בשלב הראשון יהיה עליכם לרשום את החברה אצל רשם החברות. רישום החברה כרוך במילוי טפסים והצהרה על פרטי החברה: כתובת, שמות אופציונאליים לחברה (שכן לא תיפסל הבקשה בשל בחירת שם שהוא כבר תפוס או מזכיר בקירוב שם חברה אחר), החתמת עורך דין על התקנון וההצהרות השונות ועוד. אם כי כיום ישנה אפשרות לבצע פתיחת חברה אונליין שכן באמצעות שירות זה תוכלו לחסוך בעלויות רבות, זמן וכאב ראש.
  • בשלב הבא יהיה עליכם לפתוח חשבון עסקי לחברה שלכם. פתיחת חברה בע"מ נדרשת בחשבון אינדיבידואלי משלה שבה יתנהלו כל הוצאות והכנסות החברה. את חשבון החברה תוכלו לפתוח רק לאחר שהחברה תהיה רשומה אצל רשם החברות ותקבלו תעודה מסודרת וח.פ לחברה שלכם. את המסמכים הללו תעבירו לבנק בצירוף מילוי המסמכים שתקבלו מהם וגם כאן יש הצורך בהחתמת עורך דין. כמובן שכאשר מדובר בטפסי החברה יש הצורך גם להביא עמכם לבנק את החותמת של החברה עם שמה, מספר הח.פ של החברה וכו'.
  • לבסוף תצטרכו לפתוח את תיקי החברה ברשויות שגם שם זו פרוצדורה ארוכה ומתישה. ראשית תצטרכו ללכת למע"מ, אחר כך למס הכנסה ולבסוף לביטוח לאומי. תוכלו להיעזר בשירות רואה חשבון על מנת לבצע את פעולת פתיחת התיקים יותר במהירות וביעילות אולם שכירת רואה חשבון תעלה לכם עוד כסף אלא אם כן הוא מספק את זה כשירות חינם במידה ואתם ממשיכים אתו לעבודה שוטפת.

כיצד נוכל לחסוך את עלויות פתיחת החברה אונליין?

אגרת פתיחת חברה כפי שהבנתם יכולה להיות לא זולה במיוחד. מהפיכת האינטרנט עוזרת לנו בתחומים רבים בחיים וכיום גם בעסקים. יזמים רבים הרוצים לפתוח חברה משלהם יכולים לחסוך הרבה מאוד כאב ראש, זמן והרבה כסף על ידי פתיחת חברה אונליין במערכת Ettorney הראשונה והמובילה בישראל לרישום חברות אונליין. במקום להיעזר בשירותיו של עורך דין באופן ישיר ולאחר מכן רואה חשבון, להתנהל בצורה מתישה מול כל הגופים ולהוציא כסף רב עוד לפני שהתחלתם לעבוד – תוכלו לבצע את הכול אונליין, במהירות ולגם לחסוך בעלויות רבות. במערכת Ettorney תוכלו בתוך מספר דקות למלא את פרטי החברה ולהגיש את הטפסים אונליין ומשם נציג איטורני יטפלו בכל הליך פתיחת החברה עבורכם! החברה תפנה לרשם החברות עבורכם, תסייע במילוי הטפסים לפתיחת חשבון הבנק של החברה ורואה חשבון מטעם החברה אף יבצע את פתיחת התיקים ברשויות. כל מה שנותר לכם הוא לשבת רגל על רגל ולחכות לקבלת הבשורות המשמחות אודות החברה החדשה שלכם ולקבל אור ירוק להתחיל לעבוד.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
לבחור את ציונו של יקירכם לאחר שהלך לעולמו- איך עושים את זה?
מצבה היא ציון מיקומו של יקירנו לאחר שהלך לעולמו, וזהו...
מוצר משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה
חומר לניקוי ריפוד הוא משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה. חומרי ניקוי...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
חופשה והדרכה בשפה שלכם זה הדבר הבא
כמה פעמים מצאתם את עצמכם יוצאים לטיול ביעדים שונים, ומרגישים...
היבטים עיקריים של חלונות כהים לרכב
חלונות כהים לרכב מתייחסים ליישום סרט שקוף על הזכוכית של...
מציאת בעל מקצוע מומלץ ברמלה לוד
שלום לגולשי מקומונט רמלה לוד, אני כאן לשתף אתכם בסיפור...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...