Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לוודא שהמשפחה שלכם לא תידרדר למלחמת ירושה?

איך לוודא שהמשפחה שלכם לא תידרדר למלחמת ירושה?
קרדיט - Canva

המדורים המשפטיים באתרי חדשות מלאים בסיפורים צהובים על משפחות שנקרעות בגלל מלחמות ירושה, כאשר למעשה הן נקרעות בגלל סכסוכים ישנים שלא נפתרו בזמן. הפתרונות שאפשר למצוא לסכסוכי רכוש והון נמצאים בצוואות ובהסכמים שונים שאפשר לנסח מבעוד מועד בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים ולקבוע את גורל העיזבון של כל משפחה. סכסוכים כאלה יכולים להימנע כאשר מבהירים גם בעודכם בחיים לאחר ניסוח צוואה וחתימתה למי מגיע כל חלק אם רוצים לחסוך במיסים ולתת נכס במתנה, או לקבוע מוטבים ולנמק זאת בצורה כזאת שאף בית משפט לא יבטל זאת גם אם יוגש ערעור. עו"ד לענייני ירושה הוא האיש שיכול להסביר לכם היטב ולעומק כל החלטה שאפשר לקבל וכיצד לנסח את הצוואה שלכם בצורה חוקית כך שבני המשפחה יידעו לאחר מותכם מי מקבל מה ולמה. כל עוד הצוואה אינה נערכת בהשפעה זרה או מזויפת על ידי גורמים בעלי אינטרס, היא תקפה ואף בית משפט לא יבטל אותה רק משום שמישהו מרגיש מקופח. צוואה מקצועית כזאת יכולים לנסח לכם רק עורכי דין מנוסים בתחום שגם יסבירו לכם את כל ההשלכות ויציעו פתרונות מעשיים שונים. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן עורך צוואות ללקוחותיו כבר שנים רבות ברגישות ובמקצועיות רבה כדי להעניק להם שקט נפשי.

מי שמטפל במשפחה שלכם הוא איש אמונכם

טיפול בעניינים משפחתיים דור שעורך דין שיש לו יותר מהידע המקצועי והניסיון הדרוש. עורך דין לענייני משפחה בירושלים שמשמש איש האמון שלכם יטפל בכם בכל הרגישות והאמפתיה המתבקשות וינווט אתכם לעבר הפתרונות המיטביים המתבקשים למצבכם ולבעיות שונות במשפחה. הוא ייעץ לכם אם נדרש ייפוי כוח מתמשך, אם יש למנות מי מכם לאפוטרופוס במצבים רגישים של אובדן יכולת לטפל בבני משפחה שהפכו חסרי ישע, בהסכמים שונים כמו הסכמי ממון ובטיפול בענייני צוואות וירושה שמחייבים הרבה מאוד דיסקרטיות ונאמנות ללקוחות גם לאחר מותם.

טיפול בחוזים המסחריים שלכם

שותפים שרוצים לעשות עסקים יחד צריכים למצוא את עורך הדין שהוא לא רק מקצועי אלא גם מנהל אתם את השיח על תנאי החוזה ועל הכשלים העשויים להתגלות בו. האינטרסים של הלקוחות של עורך הדין שלכם הם אלה שהוא דואג להם בראש ובראשונה ומבטיח שכל חוזה שלכם ינוסח כך שלא יהיו לאקונות ומחסרים שונים בלשון החוזה, לרעתכם. עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן מטפל בכל נושא מסחרי וחוזי שלכם בכל שפה שבה משרדו מתמחה בין בישראל ובין בעולם.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...