Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אחריי! לוד יצאו להתמודד עם אתגרי המדבר

אחריי! לוד יצאו להתמודד עם אתגרי המדבר

קבוצות "אחריי!" לוד שפועלות בשיתוף פעולה מלא עם יחידת הנוער בעירייה, לקחו חלק פעיל יחד עם עוד כ- 5,000 חניכי וחניכות תנועת "אחריי!". החניכים הגיעו לסדרת שטח מאתגרת בשדה בוקר. במהלכה ערכו מפגן תמיכה ענקי למען שירות משמעותי ועשייה חברתית למען הקהילה, תוך מסע אלונקות מפרך ומאתגר. לאחר המפגן התקיים טקס הסיום החגיגי של תנועת  "אחריי!", הטקס חתם יומיים מאתגרים בהם עברו החניכים עשרות קילומטרים, ניווטו בשבילי המדבר, פיתחו יכולות מנהיגות ובעיקר הבינו שהם מסוגלים להרבה יותר. לבסוף גם הרוויחו את חולצת "אחריי!" הנכספת.

אחריי לוד בסדרת שטח מאתגרת בשדה בוקר

חניכי "אחריי!" למדו על תפקידים מגוונים בשירות הצבאי ונפגשו עם נציגים מכל חיילות צה"ל, עברו סימולציות לקראת הצו הראשון, עברו מסע אלונקות ובעיקר הפנימו כי ביכולתם לסמן מטרה ולהגיע אליה תוך התמודדות עם כל הקשיים והאתגרים שבדרך. חניכי התנועה מגיעים מכל גווני החברה הישראלית וביניהם ילידי הארץ לצד עולים חדשים, דתיים לצד חילונים, דרוזים ובדואים לצד יהודים, נוער משכונות, פנימיות, מרכזי עולים, חסות הנוער ועוד.

אחת החניכות בקבוצה מספרת: "אני שמחה שהצטרפתי לאחריי. ראיתי איזו קבוצה של אנשים חזקים יש כאן, קבוצה שלא מוותרת לעצמה, מחכה לעוד סדרות טובות ומגבשות."

חניך נוסף שיתף כי "הייתה הסדרה אחת הטובות שאני זוכר. גילינו שאנחנו קבוצה שיודעת להוביל ולשנות ולקדם דברים, גם כשקפוא בחוץ, נמצאים יחד ושרים שירים של אחריי, תמיד ראשונים עם האלונקה באוויר, לא מוותרים לעצמנו כשקשה."

אלחנן שטרן, מדריך הקבוצה מספר: "זו הייתה חוויה מדהימה! יצאנו למספר ימים במדבר, וגילינו שאנחנו נהנים ביחד, יודעים להתמודד עם אתגרים, לתמוך אחד בשני, ולבשל מעולה בשטח. מדהים כמה הספקנו בזמן קצר כל כך. ביצענו משימות קבוצתיות ודיונים ערכיים, ביקרנו בקבר בן גוריון, פגשנו חניכי מכינות וחיילים ועברנו תכני הכנה לצבא כמו ניווטים, מסעות וגיבושים. החניכים נהנו וגם אני. היה מאתגר, היה כיף, והייתה חוויה ערכית ומשמעותית."

אחריי לוד בסדרת שטח מאתגרת בשדה בוקר

תנועת אחריי! מפעילה, בתמיכת בנק לאומי, 420 מסגרות פעילות לאורך כל הארץ, כוללות הכנה לצבא, הכנה לבגרויות, חוגי שטח והכרת הארץ, ארגון בוגרים מלווה את חניכי כלל התוכניות עד גיל 25.  "אחריי!" מעודדת את חניכיה לתרומה והתנדבות בקהילה תוך פיתוח מנהיגות ואחריות אישית של כל חניך על עתידו ועל עתיד החברה. במסגרת ההכנה לצבא נפגשים החניכים עם מדריכים  מדי שבוע ומבצעים פעילות פיזית לצד פעילות ערכית- חברתית. בסיום כיתה י"ב יכולים החניכים להמשיך למסגרות ההמשך של התנועה- שנת השירות "אחריי! בקהילה", ,מכינת "גל" בשיתוף מרכז "מעשה" ומכינת "ארז" חצי שנתית.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...
עצבו בחוכמה את המשרד
אין ספק שעיצוב פנים הוא חלק הכרחי בעת קניית דירה...
היבטים משפטיים הנוגעים להעברת נכסים
עו"ד ירושה מתמחה בהיבטים המשפטיים הנוגעים להעברת נכסים מהנפטר למוטבים,...
כל האמת על דירות דיסקרטיות
האם יש לכם מצב רוח לטיפול עצמי אקסקלוסיבי? מציאת דירות...
איך להתמודד עם עבירות תנועה בצורה נכונה
עבירת תנועה יכולה לקרות גם לנהג האחראי ביותר – עבירות...
למה לפנות אל מתקשרת רוחנית?
כאשר אנו מחפשים תשובות, הדרכה או ייעוץ בקשר לנושאים שונים...