Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אוקסנה רטנר מבי"ס רימון בלוד, נבחרה כמורה מצטיינת באירוע "הוקרה לשבעים שנות חינוך" בישראל

אוקסנה רטנר מבי"ס רימון בלוד, נבחרה כמורה מצטיינת באירוע "הוקרה לשבעים שנות חינוך" בישראל

בית ספר רימון בלוד זכה לייצוג ממלכתי במעמד נשיא המדינה ושר החינוך, במסגרת אירוע השיא של מערכת החינוך בישראל שהתקיים בבניני האומה בירושלים, במסגרת אירועי 70 שנה לעצמאות המדינה, תחת הכותרת: "הוקרה ל-70 שנות חינוך" .

בשבוע שעבר ציינה מערכת החינוך בישראל ערב הוקרה מרגש ומכבד במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) רבלין, שר החינוך נפתלי בנט, מכובדים, אורחים ומשפחות של-70 מורים ושל-70 תלמידים מכל רחבי הארץ, שנבחרו כמצטיינים על הישגיהם, תרומתם, הוראתם בחינוכם ובלימודיהם.

אוקסנה רטנר מורה למוסיקה בבית הספר "רימון "בעיר לוד נבחרה כמורה מצטיינת . אוקסנה מחנכת את תלמידיה לאהבת המוסיקה באופן ייחודי ויצירתי  אשר  גורמת להנאה וליכולת ביטוי לכל תלמיד ותלמיד בבית הספר. תחושת השליחות החינוכית ניכרת בכל שלבי עבודתה.

אוקסנה הפכה את המוזיקה ללמידה ושפה תקשורתית בין אישית, המלווה בהתרגשות רבה, חיוך והנאה על פניהם של התלמידים, ומשתמשת במוסיקה ככלי חינוכי הגורם לדיאלוג בין התלמידים ובין המורה בצורה ראויה לשבח ועל כך נבחרה כמורה מצטיינת.

לינה בוקובזה, מנהלת בית הספר: "בחירתה של אוקסנה המובילה את  המוזיקה בבית הספר לתלמידים בעלי מוגבלות שכלית מוכיחה שהכל אפשרי , העשייה המוזיקאלית  המיוחדת המושמעת ומתנגנת באמצעים ובכלים מותאמים ומיוחדים שקיימים  בבית הספר מאפשרת לתלמידים לפתח ערוצי תקשורת לא מילויים תוך הנאה וחוויה משותפת ועל כך כולנו מודים לה".

עוד הודתה מנהלת בית הספר למובילי העיר, לאגף החינוך, למפקחת על החינוך המיוחד במחוז מרכז מלכה כאווי, ולמפקחת על המוזיקה אורנה חריטן, "על התמיכה והטיפוח שכולם עומדים בראשם ומאפשרים לחלום ולהגשימו, ברגשי הוקרה והערכה", כפי שציינה.

המורה אוקסנה רטנר:  "כבוד לי להיבחר למורה המצטיינת בבית ספרי ולייצג אותו. אני רואה זכות גדולה להיות ה'קול' של התלמידים ושל צוות בית ספר "רימון" שעושה את עבודתו  באהבה למען התלמידים – תודה!"

שר החינוך, נפתלי בנט; “אתם הצמרת של מדינת ישראל, נבחרת המחץ שלנו. כשאני מביט בכם, אני רואה מגוון נפלא, שנותן תקווה עמוקה לעתיד של מדינת ישראל. יש כאן ביטוי לכל הגוונים בחברה הישראלית, עם אופטימיות שיש רק למורים נפלאים. התפקיד המרכזי שלנו במערכת החינוך הוא להאמין בפוטנציאל האינסופי של התלמידים, והתפקיד העיקרי שלהם הוא להתאמץ“.

מנכל משרד החינוך, שמואל אבואב: “הערב הזה הוא רגע של גאווה וקורת רוח לחברה שלמה. נחת על הישגים מרשימים ומיוחדים שצברו מורים ותלמידים. המורים הוכרו כמצטיינים לא רק על הנחלת הידע והערכים אלא גם על אהבה ונתינה. בכך, הם פילסו דרך לליבותיהם של כל כך רבים".

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
למה לפנות אל מתקשרת רוחנית?
כאשר אנו מחפשים תשובות, הדרכה או ייעוץ בקשר לנושאים שונים...
הפופולריות הגוברת בקרב הילדים לתחום הרובוטיקה
חוגי רובוטיקה לילדים הופכים לפופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות. חוגים...
התערוכות במרכז לאמנות עכשווית רמלה נפתחות לקהל
אלנה צ'רטי שטיין / המקום בו שבילים נפגשים רחוב הרצל 12 אוצרת:...
סליחות ותשליך בלב ים
בעיצומם של עשרת ימי התשובה, יצאו תלמידי בית החינוך אמית...
המרכז לאמנות עכשווית – רמלה מציג תערוכות חדשות
בחלל ברחוב הרצל רמלה: אלנה צ'רטי שטיין / המקום בו...
מצטיין מח"ט צנחנים לראש השנה, רס"ל ישראל רובינוב תושב לוד
ביום שני האחרון, בתאריך 11.9.23 התקיים טקס מצטיינים בראשות מפקד...
פסטיבל 'רמלה עיר עולם' 2023
חגיגה חווייתית לכל המשפחה עם מיטב האמנים המובילים * מופעי...
המרכז לאמנות עכשווית – רמלה מציג תערוכות חדשות
בחלל ברחוב הרצל רמלה: אלנה צ'רטי שטיין / המקום בו...
חוליית שודדי כספות נעצרו בשפלה
כח משימה מיוחד שהקים מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי...
ריקוד מושחת זה דווקא כיף, וקל ללמוד
יקום מי שלא האמין שיוכל לרקוד אי פעם ריקוד מלהיב...