Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אגרטלים מיוחדים – דרך יפה לעיצוב חללי בית ומשרד

אגרטלים מיוחדים – דרך יפה לעיצוב חללי בית ומשרד
קרדיט Magic-moments.co.il

כאשר אתם מתחילים לעצב את הבית או המשרד, כמה אביזרי עיצוב תמיד נמצאים בראש הרשימה לדוגמא פרחים, מתלי קיר, נברשות, ציורים, פסלים ועוד. כמובן שלא נשכח את גולת הכותרת, כן, מדובר על אגרטלים מיוחדים, סנסציוניים ומהממים העשויים מקריסטל, קרמיקה, וחימר בעיצוב מודרני. אגרטלים הם אחת מדרכי העיצוב העתיקות ועדיין יש להם השפעה עיצובית מרשימה כאשר משתמשים בהם לעיצוב חללים בבית או במשרד, ליד רהיטים או פינות פנויות. אבל לפני שאת רצים לקנות אגרטל לדירה או למשרד שלכם, עדיף לדעת כמה שיותר על סוגי האגרטלים, החומרים בהם נעשה שימוש, כיצד למקם אותם כדי לקבל תמונה ויזואלית מרשימה עבור כל חלל בבית.

אגרטלים מעוצבים
קרדיט Magic-moments.co.il

סוגי אגרטלים מיוחדים ומאפייני העיצוב שלהם

ניתן לחלק את האגרטלים לשלוש קטגוריות בהתאם לחומר ממנו הם עשויים:

  • אגרטלי קריסטל-  אגרטלי קריסטל הם מאוסף אגרטלים מיוחדים, מרשים והמפתים ביותר. השקיפות שלהם, המראה שלהם, בנוסף למבנה האסתטי והמדהים הופכים אותו לאחד האביזרים האלגנטיים המשמשים לעיצוב אזור הסלון, אזור השינה או המשרד. אגרטלי זכוכית הם פחות יקרים מקריסטל, ואגרטלי זכוכית גדולים משמשים כיום לעתים קרובות לתצוגות פירות או פרחים שמוסיפים עניין לחדר.
  • אגרטלים מקרמיקה- גם אגרטלי קרמיקה עברו דרך עיצובית ארוכה לרמה הגבוהה ביותר של עיצוב לבתים ומשרדים. לעתים קרובות הם עשויים בעבודת יד ויש להם מראה כפרי אך מושך. יתרה מכך, בהתאם לביצוע ולגימור האגרטלים, גם הם יכולים לתת מראה מאוד אלגנטי ומתוחכם לחלל שלכם על ידי קישוטי יד מדהימים. אגרטלי הקרמיקה המפורסמים ביותר נחשבים לפורצלן סיני שמגיע בדרך כלל בצבעים אדום, כחול וצהוב.
  • אגרטלים מעוצבים לסלון מחימר או חומרי עיצוב אחרים- אגרטלים מיוחדים אלה מגיעים לרוב בצורת גליל, חרוט או כד ומספקים מקום נהדר להציג את כל קישוטי הפרחים והעיצוב שלכם. הם אכן מגיעים במגוון גדלים, לאגרטלים מודרניים בגודל גדול יש יכולת למלא פינות פנויות בחדר בצורה יפה עם המראה הנעים והמדהים שלהם. גרניט, שיש, ברונזה ומתכות יצוקות הם חומרים נפוצים המשמשים לעיצוב אגרטלים מיוחדים מודרניים. אגרטלי ברונזה לדוגמא, יקרים יותר ממתכות יצוקות אחרות, אז הבחירה היא שלכם על פי התקציב שלכם וההעדפות האישיות שלכם.

סוגי אגרטלים מיוחדים לפי צורתם

בנוסף, אתם יכולים לבחור את סוג האגרטל עבור עיצוב הפנים שלכם על פי צורותיהם השונות, שכן לכל הצורות יש סוגים שונים של סגנון, מסר מועבר ועיצוב החדר.

  • אגרטלים מרובעים- אגרטלים מיוחדים אלה מתאימים באופן מושלם למי שמחפש עיצוב פשוט אך אלגנטי. הם משמשים באופן מושלם כדי להחזיק פרחים ונרות. כדי ליצור רושם רשמי אתם יכולים לבחור אגרטל מרובע עשוי זכוכית שקופה או קריסטל.
  • אגרטלים טוליפ- אחד האגרטלים הנפוצים ביותר. יש להם גוף ארוך ודק עם צוואר מתרחב ומתפשט. סוג זה של אגרטלים מיוחדים הוא אחד האגרטלים הטובים ביותר להשתמש בהם לקישוטי פרחים מלאכותיים בפינה פנויה, ליד הספה, בחדר השינה ועוד.

אם אתם החלטתם שאגרטלים מיוחדים הם אלו שינחו את הקו העיצובי של הבית שלכם, זה הזמן לעיין בקטלוג המגוון של חברת 'מגיק מומנט', אשר דואגים לייבא עבורכם את האגרטלים המעוצבים המדהימים ביותר שתפגשו, וכמובן שתופתעו גם מהמחיר שלהם לטובה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...