תעשייה ואיכות הסביבה- זה יכול ללכת ביחד

תעשייה ואיכות הסביבה- זה יכול ללכת ביחד
קרדיט - Freepik

תעשייה היא המנוע של העולם והבסיס לחיינו המודרניים. אי אפשר לדמיין את העולם של ימיני ללא תעשייה לענפיה, אנחנו חיים מכוחם של מפעלים, אבל, זאת יש ציין בלא מעט אירוניה- כנראה שגם מתים מכוחם של אלו. שפכים, תחמוצות וזיהום אוויר הם רק חלק מן הנזקים שמסבים מפעלים ותעשייה בכלל לעולם הטבעי הקיים סביבנו ובעקיפין או במישרין- גם לנו כיצורים חיים. התוצאות העגומות בולטות לכל מי שמנסה לבדוק את התחום- תעשיות מתקדמות הן הסתירה הגדולה ביותר לאיכות הסביבה. איך הפרדוקס הזה יכול לחיות בשלום? יורוסיל שמים את נושא איכות הסביבה וקידום הגנה בתחום בקדמת הפעילות בחברה, ויש לנו לא מעט הצעות עבור בעלי מפעלים שאכפת להם להגן על העולם בו הם חיים. טפלון לצנרת ולאיטום, ועוד הרבה. בואו נדבר על אחד הפתרונות הטובים יותר שיש לנו להציע עבורכם- דגריזר מסיר שומנים ירוק.

מוצר ירוק בתעשייה- יש ויש

מוצרים ירוקים כידוע הם מוצרים המגנים על איכות הסביבה ולכל הפחות אינם פוגעים בהם. זה בהחלט מפתיע כאשר אנחנו מדברים על מסיר שומנים, כיוון שכידוע כדי להסיר שומנים כבדים וגריזים הנמצאים בשימוש שוטף בכל מפעל לצורך תחזוקה, ניקוי ותפעול המכונות, יש צורך במסירי שומנים חזקים מאד, אלו מבוססים תמיד על חומרים חריפים ביותר. אבל כן, זה בדיוק מה שיש לנו להציע לכם וזה בהחלט בשורה. דגריזר מסיר שומנים ירוק המאושר על ידי מכוני התקנים הבינלאומיים וכמובן התקן הישראלי. הוא מותר לשטיפה ישירה לביוב וחוסך לכם שימוש בפינוי שפכים אחר כמחויב על פי חוק. מדובר בחומרים אורגניים לחלוטין, צמחיים, אבל יחד עם זאת עושה את העבדה הכי טוב שאפשר.

מחפשים חומר טוב?

אם אתם מחפשים חומרים איכותיים לאיטום או הרכבה של מכונות וצינורות במפעל שלכם, כאלו שיתמכו באיכות הסביבה אבל גם יהיו איכותיים ומקצועיים ויעניקו לכם מפעל יעיל, מתפקד לאורך זמן ואינו זקוק לתיקונים מדי שבוע, אתם מוזמנים להכיר את מגוון השימושים שאנו עושים בטפלון. כפי שהזכרנו בתחילת המאמר, שימוש טפלון לצנרת או לכל חלק אחר במפעל שלכם יצמוך באיכות הסביבה, כיוון שהטפלון הוא חומר בעל תכונות ייחודיות, נוגד מים, בעל רמת חיכוך נמוכה במיוחד, וכל אלו מאפשרים לכם לשמור על פסי הייצור שלכם חזקים ותקינים בלי להשתמש בחומרים מסוכנים כמו גומי ועוד אשר בחום עלולים לפלוט גזים רעילים. יורוסיל מקדמים איכות הסביבה יחד עם מפעלים שחשוב להם לחיות פה טוב.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך נראה ביתן תערוכה שאי אפשר להתעלם ממנו?
אנשים שרוצים לקדם את העסקים שלהם בעולם בוחרים הרבה פעמים...
הפעלות יום הולדת שאפשר לעשות לבד
חוגגים יום הולדת לילד/ה? רגע לפני שאתם משלמים הון למפעילים...
איך עושים שיפוץ בבית?
אחד מהדברים שהכי מטרידים אנשים שרוצים לעשות שיפוץ בבית, זו...
מי שמבין אתגרים יכול לעזור לצלוח אותם
המסלול הרגיל והטבעי של החיים מזמן לנו לא פעם אתגרים...
בטיחות המטבח והכרת המערכות
במטבחים מוסדיים גדולים בהם הסיכון לשריפה גבוה משמעותית בשל תהליכי...
דרכים שונות לנהל הליך גירושין
כאשר בני זוג נשואים מגיעים לשלב ביחסים בו הם נדרשים...
יש דברים אותם אסור לדחות למועד מאוחר יותר
חכמים מאיתנו טבעו את המושג: סוף מעשה במחשבה תחילה. הכוונה...
מתנה שכל גבר ישמח לקבל
נשים רבות מוצאות את עצמן מחפשות מתנות לגברים מידי פעם....
מה חשוב לדעת על הפקת סרטון תדמית
בעלי עסקים רבים ניצבים בפני אתגר משותף: כיצד להרחיב את...
טיולים מאורגנים בארץ
הישראלים אוהבים מאד לטייל אבל לא תמיד זה קל ונוח...
דילוג לתוכן