Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קיסריה בלוד: שלמה ארצי חגג 50 שנה על הבמה בהופעת ענק באצטדיון העירוני בלוד, עם קהל של ארבעת אלפים מלוד ומהאזור כולו

קיסריה בלוד: שלמה ארצי חגג 50 שנה על הבמה בהופעת ענק באצטדיון העירוני בלוד, עם קהל של ארבעת אלפים מלוד ומהאזור כולו
צילום: יגאל בוקובזה

ארצי, גדול אומני ישראל, בא לשמח את לוד ביום חגה במלאת 71 שנה לשחרור העיר * ראש העיר יאיר רביבו: " כמה אושר, כבר 15 שנה אני מנסה להביאו ללוד וסוף סוף הצלחנו, כי לוד מעצמת תרבות. היה מושלם! מגיע ללוד את הטוב ביותר!".

אחרי 50 שנות קריירה, שלמה ארצי סימן עוד וי גדול: הופעת ענק בלוד, ביום חגה של העיר במלאת 71 שנה לשחרורה. האמן המוביל, המצליח והאהוב בישראל, כמי שנחשב ל"זמר הלאומי", יוצר מדהים, מוזיקאי ומלחין מחונן הגשים חלום לאלפים מתושבי העיר לוד ולאורחים מהאזור כולו.

שלמה ארצי חגג 50 שנה על הבמה בהופעת ענק באצטדיון העירוני בלוד
צילום: יגאל בוקובזה

לרגל יום הולדתו ה-70 ובסימן 50 שנות במה, חגג שלמה ארצי חמישה עשורים של מוזיקה על הבמה בלוד, בהופעת ענק שהתקיימה באצטדיון העירוני בלוד, בפני קהל של כ-4,000 איש שהגיעו מלוד, מהערים הסמוכות ומכל אזור המרכז, כדי לטעום מהחוויה הבלתי נשכחת.

במשך שעתיים הלהיב שלמה ארצי את הקהל הרב, "אני מרגיש כמו בקיסריה", אמר, ופרגן לראש העיר יאיר רביבו ולקהל הלודאי כאשר אמר לאייל מזיג, הגיטריסט ונגן הבס הלודאי המוכשר שלו, שהרבה זמן הוא לא נהנה מכזה קהל תוסס ואיכותי. שלמה ארצי אף הקדיש לראש העיר ולתושבים את השיר אלוהיי , בו מופיעה השורה ו"בצומת לוד עוד מתפללים".

המופע הוכתר בהצלחה רבה, הקהל קיבל את שלמה ארצי מלא מרץ עם שירים מכל הזמנים בהופעה בסדר גודל שלא היה כדוגמתו בעיר. הקהל המשולהב, שר את כל להיטיו של ארצי, שהוכיח כי לא נס לחו גם אחרי 5 עשורים של קריירה מפוארת, כאמן המצליח והאהוב ביותר בישראל מזה עשרות שנים ואחד היוצרים המשובחים והפוריים במוסיקה הישראלית.

שלמה ארצי חגג 50 שנה על הבמה בהופעת ענק באצטדיון העירוני בלוד
צילום: יגאל בוקובזה

את היוזמה להביא את שלמה ארצי ללוד, הוביל ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו שציין כי גם הוא נמנה על מעריציו הגדולים של ארצי. "שלמה ארצי הגיע לחגוג ולשיר איתנו מהלב, כמו שרק הוא יודע. זו הפעם הראשונה שהעיר פותחת את חגיגות הקיץ בהופעה בסדר גודל כזה. כמה אושר! כבר 15 שנה, מאז ניהלתי בעבר את התרבות בלוד, אני חולם להביא את ארצי ולקיים את המופע בלוד, אשר מכל מיני סיבות לא יצא אל הפועל, עד שלפני שנה שלחתי מכתב אישי לשלמה ארצי וביקשתי שיבוא לשמח את לוד ביום חגה לציון 71 לשחרור העיר, והוא אמר כן. מאז החלו ההכנות שנמשכו שנה עד לשיא המרגש, כאן בלוד. אפשר היה לחוש את האנרגיות ואת אווירת החג. תודה רבה למאות האנשים שעמלו על הערב הזה בעירייה, ברשת המתנ"סים, במשטרה ובחברות ההפקה, כדי שתהיה לנו חגיגה אמיתית. לוד מעצמת תרבות, תודה לקהל האדיר שהגיע באלפים ותודה על כל הפרגונים והתגובות הנלהבות. היה מושלם ב"ה, מגיע ללוד את הטוב ביותר, ותראה באירועים נוספים ובשמחות בע"ה!!!"

כמו שירו של ארצי, "חום יולי אוגוסט", גם העירייה הכינה קיץ גדוש אירועים ופעילויות לכלל התושבים על בסיס יום יומי. המחשבה שעמדה מאחורי גיבוש הפעילויות היא שכל תושב, בכל גיל, יוכל למצוא פעילות ובמחירים מסובסדים. "לתושבים שלנו מגיע יותר ולכן החלטנו לגבש תוכנית פעילויות לקיץ שלא מזניחה אף חלק באוכלוסייה ולא משתווה למה שערים אחרות מציעות", הסביר רביבו. "המטרה שלנו היא להשאיר את כל התושבים שלנו כאן בקיץ ואין לי ספק שעם מגוון פעילויות כזה באמת אין צורך לעזוב את העיר. הכל נמצא בהישג יד".

שלמה ארצי חגג 50 שנה על הבמה בהופעת ענק באצטדיון העירוני בלוד
צילום: יגאל בוקובזה
כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...