Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום על מסכים באירועים

פרסום על מסכים באירועים
credit: canva

מסכים לאירועים יכולים להיות מסוגים שונים ולהגיע במגוון צורות ודגמים. הצגת תוכן ויזואלי על מסכי לד הפך לסטנדרט בכל סוגי האירועים, החל מערבי סרטים פרטיים ועד מופעי ענק. מבין סוגי התצוגה האפשריים באמצעות מסכים, האמירה האחרונה בתחום מסכי לד לאירועים היא של קירות LED בתצוגה מודולרית. הכוונה היא לקיר LED ענק המורכב מפאנלים קטנים רבים. השימוש במסכי לד באירועים גם מזמין חברות להתעניין לגבי מתן חסות לאירוע. חברות שונות יודעות כי הפרסום האפקטיבי ביותר הוא באמצעות מסכי לד המוצגים באירועים. כאשר לוגו החברה מהבהב במהלך האירוע, התוצאות של הפרסום הן טובות יותר מאלו של פרסום רגיל. באופן זה, ניתן לקזז את עלות השכרת המסך מול הרווחים המתקבלים מהפרסום באמצעותו.

פרסום באמצעות  מקרן

הפרסום במהלך אירועים יכול להתבצע לא רק על גבי מסכי לד, אלא גם באמצעות שימוש במקרן על מסך. כאשר מתכוונים להשיק מוצר או להקים דוכן, אחת מן האפשרויות המיטביות להצגת הסחורה באופן יוקרתי היא להשתמש במעלותיו של מקרן להשכרה. כך המוצרים מוצגים על גבי המסך בשלל תמונות איכותיות המושכות את העין ומאירות את העסק באופן הטוב ביותר. התמונות הנבחרות המוצגות על מסך המקרן נותנות טון לאירוע. ניתן לכלול בתצוגה זו של מקרנים לא רק תמונות סטליס אלא גם תמונות מאתר החברה, תמונות קטלוג או סרטוני הדגמה וסרטוני פרסומת.

שיקולים מרכזיים בבחירת המסך המתאים

מכאן, היתרונות של שימוש במסכים באירוע הם רבים, וביניהם בולטים גם יתרונות הפרסום בעסקים. השכרת מסכים הופכת לפופולריות יותר ויותר, הן עבור אירועים פרטיים והן עבור אירועי ענק. עם זאת, בטרם מחליטים לשכור מסך עבור אירוע יש לקחת מספר שיקולים בחשבון. השיקול הראשון הוא סוג האירוע. קיימים סוגים שונים של מסכים אשר כל אחד מהם מותאם יותר לאירועים בעלי גוון שונה. השיקול השני שיש לקחת בחשבון הוא עלות המסך או המסכים אשר מבקשים להשכיר. לעיתים, כאשר מעמידים את השיקול של קניית מסך לעומת השכרתו, מבינים כי בחירה בדרך של השכרת מסך מאפשרת לשקול לשכור אף שני מסכים או יותר ולהשתמש אף במסכי קיר מודולריים. לעיתים יודעים כבר מראש כי לסוג האירוע הקלאסי והאינטימי יתאימו מסכים קטנים בעלי אופי נוסטלגי כגון המקרנים. חברת מימדים עוסקת בהשכרת מסכים לכל מטרה ולכן, תוכלו להיוועץ בשרותיה כדי להגיע להחלטה לגבי מאפייני המסך עבור האירוע שלכם, וכדי להקים אירוע ברמה טכנולוגית ואיכותית גבוהה.

 

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...