Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עכשיו, יותר מתמיד, חשוב לחסוך במשכנתא

עכשיו, יותר מתמיד, חשוב לחסוך במשכנתא
קרדיט - Freepik

האינפלציה הגואה השנה והעלאת הריבית על ידי בנק ישראל הוכיחו לאנשים רבים את החשיבות של תמהיל נכון להחזר המשכנתא. כל מי שהימר לא נכון, כל מי שחשב שהריבית תהיה כמעט אפסית לאורך כל המשכנתא וכל מי שלא הבטיח את עצמו בשלל פתרונות שאפשר להציע ללווים, מצא שהוא משלם הרבה יותר משכנתא בכל חודש בגלל חישוב לא זהיר. יותר נכון, משום שהוא לא נעזר בשירותי יועץ משכנתא מומלץ שיכול באמת להוכיח לו כמה שירות זה חוסך כספים. אם טרם ניסיתם ייעוץ משכנתאות שעובד באמת או שלקחתם ייעוץ שלא חסך לכם כסף ולא פתח בפניכם את הדרך למשכנתא בבנק שהולך לקראתכם, זה הזמן לחשוב אפילו על מחזור משכנתא ועל בדיקת המשכנתא שלקחתם כדי להוזיל אותה עוד יותר. חברת WIN משכנתאות – מתחייבים חוזית לחיסכון, שמה לה למטרה לסייע לנוטלי משכנתאות לקחת את ההלוואה הכדאית ביותר להם ולא רק לבנק, שמרוויח מחוסר הידע של לקוחותיו.

איך לבחור נכון בחברת ייעוץ?

הסיפורים על יועצי משכנתאות שאינם מומחים באמת בתחום זה רבים ולכן יש צורך לבדוק כל חברת ייעוץ משכנתאות לפני שנעזרים בשירותיה. אם אין לכם מכרים קרובים ואמינים שאתם יכולים לסמוך על ההמלצות שלהם מניסיון אישי, רצוי לבדוק במדיה החברתית סיפורים של לווים ולקוחות שנעזרו בשירותים כאלה, אבל לשאול די שאלות כדי להבין האם אתם מתכוונים לקחת משכנתא דומה לשלהם והאם הנתונים של המקרים מספיק דומים כדי שתוכלו להקיש ממקרה אחד לשני. משכנתא לעסק אינה דומה למשכנתא לדירה, כמובן, ולכן לא כל המלצה יכולה להועיל לכם. אפשר לבדוק גם המלצות בגוגל או לברר עם לקוחות של חברת הייעוץ כדי להבין מהם היתרונות של החברה שאתם רוצים להיעזר בשירותיה למשכנתא שלכם.

למה כדאי לקחת משכנתא רק לאחר ייעוץ?

משכנתא היא הלוואה מורכבת שלוקחים לעשרות שנים והכל יכול לקרות במהלכה. אם אתם מחפשים מסלול החזרים שייקח בחשבון כל התרחשות כלכלית שונה ממה שקורה היום אתם צריכים להיעזר במי שעושה את החישובים האלה נכון ופורס בפניכם את כל האפשרויות. תמהיל מסלולי החזר משכנתא שונים אחד מהשני ולא כל מה שמתאים ללקוח אחד מתאים לאחר. עם זאת, המגוון הגדול של מסלולים שחלקם כמעט סודיים ואינם מוכרים ללקוחות יכול לסייע לכם למצוא את המסלול הבטוח ביותר לכם, לאורך שנים. זה בדיוק מה שחברת WIN משכנתאות עושה בשמחה למען לקוחותיה, כשירות אמין ומקצועי. חברת WIN עובדת על בסיס הצלחה בלבד כך שאם ויש לקוחות שלא רוצים לשלם בהתחלה ולהתחייב לשירות, הם יכולים לקבל את השירותים רק כאשר הצליחה החברה לכייס להם את ההלוואה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...