Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי- לא רק  ייצוג חשודים ונאשמים

עורך דין פלילי- לא רק  ייצוג חשודים ונאשמים
קרדיט - Canva

התפקיד המוכר ביותר של עורך דין פלילי הוא היותו סנגורם של חשודים או נאשמים בביצוע עבירה פלילית. אכן זוהי מהות עבודתם של עורכי דין פליליים. החשודים או הנאשמים חייבים הגנה של עורכי דין שמתמחים בסוג זה של משפט השונה מן המשפט האזרחי. עם זאת, במיוחד בשנים האחרולנות, לעורך דין פלילי נוסף תפקיד שהוא אמנם מהווה חלק קטן מעבודתו אך יש לו חשיבות רבה והוא ייצוג נפגעי עבירה. נפגעי עבירה אינם לוקחים חלק פעיל במשפט הפלילי אך עם זאת בחלק מהמקרים מגיעות להם זכויות כמו צווי הגנה במקרה שמדובר בעבירות מין או אלימות ואף יש להם זכות לעיין בכתב אישום לפני הגשתו ואפילו להישמע בוועדת שחרורים הדנה בשחרור הפוגע. על זכויות אלה ואחרות יעמוד עורך דין פלילי המייצג אותם.

העבירות מהצד השני של המקלדת

היום כבר אי אפשר יותר להתעלם מהכלי האימתני שנמצא בידיהם של הרוצים לבצע פשעים ומבינים בטכנולוגיה: האינטרנט. ניתן לשמוע יותר ויותר על מקרים של פריצות למחשבי חברות או מוסדות ציבוריים. היום דיני אינטרנט וטכנולוגיה הם תחום בפני עצמו וישנם יותר ויותר חוקים בעניין אך עדיין לא לכל פעולה יש תשובה בחוק. לכן נדרשת הבנה מיוחדת של עורכי דין בתחום האינטרנט, הן אזרחיים והן פליליים. כדי לתת הגנה אמיתית לחשוד/ נאשם בנושא יש לפנות אל  עורך דין עבירות סייבר המבין בתחום, ומעודכן בכל התקדימים תקדימים המשפטיים שישנם.

עורך דין פלילי מלווה אתכם בכל ההליכים

הליכים פליליים הם מורכבים ובנויים משלבים שונים. בכולם עורך דין פלילי מנוסה ובעל שם צריך ללוות אתכם. השלב הראשון הוא לפני חקירה. ייעוץ לפני חקירה מונע מסירת מידע עודף שלרוב יהיה בו שימוש לרעת החשוד. אם החקירה כרוכה בהארכת מעצר, עורך הדין יכול לשכנע באמצעות טיעונים מוצדקים את השופט לא לאשר את ההארכה או לפחות להקל את התנאים. אם התיק מבשיל לכדי הגשת כתב אישום, גם כאן יש לעורך הדין תפקיד מכריע עוד לפני שמתחיל המשפט. הוא יכול להביא לכדי ביטול או מחיקת כתב אישום, בין אם ע"י התובע עצמו שחוזר בו מהחלטתו ובין אם ע"י בית המשפט עוד לפני התנהלותו. ממצאים סותרים, "חורים בעלילה" המטילים ספק בדרך בה ראתה המשטרה את הדברים יכולים למנוע את הגשת כתב האישום. אם יש החלטה לנהל משפט, כמובן שעורך הדין מייצג את הנאשם ומנסה בכל דרך להביא לזיכויו או לפחות להקלה בסעיפי האישום.

משרד עו"ד רונן בנדל עוסק בתחום הפלילים מאז 1997. הוא מתמחה בנושאים שונים במשפט הפלילי כולל תחומים ייחודיים כמו אינטרנט ועבירות סייבר. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...