Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין לייצוג נפגעי תאונות דרכים – הפעם מקבלים את מלוא זכויותיכם

עורך דין לייצוג נפגעי תאונות דרכים – הפעם מקבלים את מלוא זכויותיכם
קרדיט PIXABAY

מדינת ישראל סובלת ממגיפה קשה – מגפת תאונות הדרכים. לא מדובר באירוע חולף לצערנו, אלא בשגרה של ממש הגובה את חייהם של עשרות רבות של בני אדם בשנה, ולצערנו המספרים מתפסים לכדי כמה מאות. וזה עוד בלי להכניס למשוואה את כמות הנפגעים, הנפצעים ובני משפחותיהם שצריכים להתמודד עם המציאות החדשה – אובדן כושר עבודה, פגיעה רב מערכתית, פגיעת ראש קשה, נכות פיזית וכמובן טלטלה רגשית ונפשית חמורה.

תאונות דרכים וחברות הביטוח

כדי בכל זאת לנסות למצוא ניחומים ולהתמודד היטב מול הצרה הזו, פונים לחברות הביטוח בהם הנפגעים מבוטחים ודורשים את כספי הביטוח והפיצויים על מנת לכסות את ההוצאות הרפואיות. רבים חושבים שאם יש להם פוליסה בחברת ביטוח לרכב, זה יספיק להם רק לפנות אליהם ולתת להם את הפרטים, נכון? אז מסתבר שהמון פעמים יוצא שבפועל הם יקבלו רק סכום קטן וסמלי מתוך מה שהם אמורים לקבל בפועל. זה קורה כי אין להם ייצוג של עורך דין תאונות דרכים תל אביב מקצועי ומנוסה שיוכל לדבר בשמם ולמצות את מלוא כספי הפוליסה!

הנזקים הבריאותיים וההוצאות הכספיות שלכם

אחרי תאונת דרכים עשויים להיות כל מני פציעות לטווח הקצר והארוך. לא תמיד הם נראים לעין בשעות הראשונות ואף בימים הראשונים, ולכן רק דרך עורך דין תאונות דרכים תל אביב מקצועי, המכיר ויודע מניסיונו את כל הסיכונים והסיכויים השונים לקבל פציעות כאלה, תוכלו באמת לנצל עד תום את כל האפשרות של קבלת הפיצויים שלכם.

צליפת שוט פיצויים

פציעות שכיחות הן כמובן שברים וסדקים בעצמות, פציעות יבשות ושפשופים, פגיעות ראש ובמיוחד בולטת פציעת צליפת שוט. צליפת שוט נחשבת כאחת הפציעות השכיחות ביותר בקרב נפגעי תאונות דרכים חזיתיות. הפציעה מתרחשת באזור הצוואר, שנמתח במהירות שיא המובילה לקרעים ונקע בשרירי הצוואר ובחוליות. מה שקורה בתאונה חזיתית בשעת ההתנגשות בין שני כלי הרכב, הצוואר נמתח ומתנועע קדימה ואחורה, בדומה לתנועה של צליפה של שוט. במקרה של צליפת שוט פיצויים יכולים בהחלט לעזור ולכסות את כל הטיפולים והשיקום המתאים שהצוואר שלכם צריך לקבל!

מה עליכם לעשות במידה וחטפתם צליפת שוט בתאונת דרכים?

אם אתם מאמינים שבנוסף לשאר הנזקים שנגרמו לכם חוויתם גם צליפת שוט, בצעו את כל הצעדים כדי להגן על זכויותיכם ובריאותכם. בעוד שאתם בזירת התאונה הזעיקו במיידית את שירותי ההצלה ואמבולנס 101 לזירת האירוע. נסו להישאר יציבים ושקטים מבלי לזוז עד הגעת כוחות ההצלה, שמא היה קרע או שבר וכל תזוזה עלולה להחמיר את המצב. אל תדון עם גורמים לא רלוונטיים בנוגע לתאונה ונסיבותיה, מלבד המשטרה. כל דבר שתגידו בשלב זה עשוי לשבש את הליך התביעה שלכם מאוחר יותר.

מה הצעדים שיש לנקוט שעות לאחר תאונת הדרכים?

כמה שעות מאוחר יותר צרו קשר עם עורך דין תאונות דרכים תל אביב. ככל שתקדימו לדבר עם עורך דין, כך תוכלו להיות בקיאים יותר על זכויותיכם והאפשרויות המשפטיות העומדות בפניכם. במקביל קבעו פגישה עם הרופא המטפל, ועקבו אחרי המצב של הצוואר שלכם. הקפידו שיהיה לכם רשום מתי התחיל הכאב ואיפה בצוואר. ככל שיש לכם יותר מידע אסוף התומך במקרה הפציעה, זה מעיד על בניית תיק חזק עם פוטנציאל זכייה גבוה יותר בתביעה. שמרו את כל התיעוד הכתוב של התאונה. זה כולל את דוח התאונה הרשמי. עורך הדין שלכם יוכל לסייע לכם להשיג עותק שלו מהגורמים הרלוונטיים. כמו כן יש לשמור כל תיעוד כתוב אודות הפציעה שלכם מבית החולים וכל חוות דעת של הרופאים המטפלים.

כל מילה עלולה לשמש כנגדכם!

חשוב מאוד לשמור על קשר רק מול עורך הדין שלכם ולא עם נציג מחברת הביטוח! הם בתורם ינסו לסגור אתכם על פשרה שתוביל לפיצוי כספי קטן ושולי מאוד ממה שאתם באמת יכולים להשיג. כל דבר שתגידו לנציגי חברות הביטוח יכול לשמש נגדכם אחר כך בתביעה שלכם. כמו כן לא לפרסם את פרטי המקרה ברשתות החברתיות – חברות הביטוח עוקבות אחריכם במטרה לנסות ולשבש בתיק המקרה!

פונים רק דרך עורך דין תאונות דרכים תל אביב

במידה וחלילה עברתם תאונת דרכים ובמיוחד אם זו תאונת דרכים על אופנוע, אתם חייבים לפנות רק לטובים ביותר שיוכלו לבנות לכם תיק חזק, יציב ומבוסס שיבטיח לכם את מלוא כספי הביטוח ללא שום חששות.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מקצועיות וניסיון משפטי רחב היקף: משרד עורכי דין קורל פרג'יאן
משרד עורכי דין קורל פרג'יאן מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים...
השלב הראשון לאחר תאונה
תאונות יכולות לגרום לנזקים שונים. בשפה המשפטית, נזקים פיזיים ורגשיים...
איך נגמול את הילד מחיתולים בהצלחה
אם תשאלו הורים בכל רחבי העולם, אין ספק כי אלו...
מה צריך לדעת על בדיקת ראייה לרישיון נהיגה?
כל אדם שנוהג יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליו...
עורך דין פלילי- לליווי בכל השלבים וההליכים
רבים רואים את המשפט הפלילי ככזה הנוגע רק לאנשים הנמצאים...
לכל תאונה השלכות קשות לעתיד
תאונות רבות גוררות איתן השלכות קשות לעתיד אבל מי שנפגע...
מומחיות במגוון תחומים משפטיים
משרד עורכי דין לירון ארהרדט, המתמחה בתחום דיני הנזיקין, מציע...
איך מבצעים צילומים מסחריים בצורה נכונה?
כל מי שיש לו עסק ומוכר שירות או מוצרים שונים...
מה הן ההשפעות של גלי הרדיו על העור שלנו?
תדר רדיו (RF) הוא סוג של "חום ממוקד" שעשוי לחמם...
על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא...